Současně tu přemýšlím, jak předat prostoduchému chytrost, když nemá úctu ani lásku k Živému Bohu a pokládá se za nasimulovaného simulanta? To je pro člověka věru obtížný úkol...
1+1+1=10 1+1+1=11 6 třída, jak je to možné....
Zvládne človíček 6 třídu???
Žádné dělení 0 a podobně....
Zvládne to človíček, to samé, cop by zvládl 6ťák?
Nápověda, slyšel jste o číselných soustavách s různými základy?
třeba o dvojkové, tam platí, že 1+1+1=11 nebo o trojkové, kde platí že
1+1+1=10
Ovšem 11 ve dvojkové, nebo m10 ve trojkové, se rovná 3 ve 4kové a
vyšších soustavách, tedy u nás nejčastějí v desítkové...Máyové
užívali 20tkovou....
Snad to z toho pochopíte
tohle je pro Zš, aby jste viděl, že nekecám a vy neovládáte zš
https://theses.cz/id/yxcezl/DP_-_Interaktivni_vyuka_pozicnich_soustav_na_ZS_-_Marek_D.pdf
A proč myslíte, že jsem Vám tu otázku dával?
Ale trvalo Vám to!!!
1+1+1+1=100
1+1+1+1+1+1+1+1+1=100
Jasně jste říkal, že je top způsobeno dělením 0, když jsem se vás
ptal, jak je top možné a tu otázku jsem položil já vám, jak jsou možné
dané součty a zdůraznil jsem vám, že jsou správné....
Ano, takto měníte realitu.....
Dokonce jste tvrdil násobením.... Takže jste si to ze školy blbě pamatoval....
Jakou hloupost.... Mám to dohledat? Pokud jste to nesmazal??? Že jste tvrdil, že je to násobením 0??? násobením 0, máte 0. Né nesmyslné výsledky.
Čili jste si spletl dělení s násobením. Mám to dohledat? A pokud jste to smazal, mám proprosit hlavní správkyni o obnovení?
Mluvím o tom, jak dlouho Vám trvalo přijít na to, co má Človíček skutečně na mysli.
človíček jasně říkal, že je to dělením 0. človíčejk jen napsal, at napíšu, kolik je 1+1+1
napsal jsem vám, že to může být klidně 11 nebo 10 a ptal jsem se, jestůi víte, proč je správně oboje...A vy jste tvrdil, že je to způsobené násobením 0, ted se snažíte neztratit tvář