Podle mě čas běží jen ve fyzickém světě. U Boha je pořád teď.
Podle mě čas běží jen ve fyzickém světě. U Boha je pořád teď.
Kazatel 3:1 B21 každá věc pod nebem má svůj čas:
Kazatel nás učí, že pod nebem je to o čase.
Podle nich čas běží všude, i ve světě duchovním věčném. Jsou úplně mimo.
K tomu jsme se dostali dokazováním božství Syna, že nebyla nikdy doba, kdy Syn ještě nebyl. Oni ale tvrdí, že čas byl před ním, už třeba jenom tím, že je to syn. Jejich měřítko je tento svět, tak co od nich čekat...
Je psáno, že Syn byl zplozen přede všemi věky. Logicky musí být od začátku, neexistuje doba, kdy Syn nebyl. Plození odkazuje na stejnou podstatu s Otcem, tedy božství. Podle SJ byl ale Syn stvořen, což je v rozporu s Biblí.
Židům 1:8-10 B21
[8] ale o Synu říká: „Tvůj trůn, BOŽE, trvá na věčné
věky,žezlo spravedlnosti je žezlo vlády tvé. [9] Miluješ
spravedlnost a zlo nenávidíš; to proto tě Bůh, tvůj Bůh, pomazal olejem
radosti nad společníky tvé.“ [10] A dále: ,"Na počátku PANE jsi
zemi založil, dílem tvých rukou jsou nebesa.
Boží Syn byl před počátkem to znamená ve věčnosti.
Počátek země a nebe začíná v první Genesis.
Jak píšeš Syn Boží byl splozen Bohem, nikoliv mužem tak jak je to v
případě každé lidské bytostí.
Daniel 3:25 B21
[25] „Jenže já vidím čtyři muže,“ on na to, „a rozvázané!
Procházejí se v plamenech, vůbec nic jim není a ten čtvrtý vypadá
jakoboží syn!
Daniel 3:25 BKR
[25] On pak odpovídaje, řekl: Aj, vidím čtyři muže rozvázané,
procházející se u prostřed ohně, a není žádného porušení při nich, a
čtvrtý na pohledění podobný jest
synu Božímu.
Je psáno, že Syn byl zplozen přede všemi věky kde?...Syn je ako Slovo večný, a ako človek bol splodený v plnosti času (Slovo Boh si vzalo ľudské telo), aby nás ako človek (v podstate Boha i v prirodzenosti človeka) vykúpil - tak je psáno....