![](https://text.media.giphy.com/v1/media/giphy.gif?token=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJrZXkiOiJwcm9kLTIwMjAtMDQtMjIiLCJzdHlsZSI6ImNvb2x6b25lIiwidGV4dCI6IktvY291cmtvdiIsImlhdCI6MTY5ODY4NjI2MX0.3X5b-jpjcfmM2ZrkCX-UWAR4wzqbRxONvPeFMjENePA&cid=304723659f4a7f9c1b7ac674b04e5f322cd30b9ff78cf321&dynamic_style=coolzone&ep=v1_text_animate&rid=giphy.gif&ct=t)
Řada lidí nedávno obdržela podivné SMS zprávy od firmy poskytující lékařské služby, u které v době pandemie podstoupili testy na covid-19. Zdravotní pojišťovny měly údajně zamítnout úhradu, a firma tak peníze požadovala po klientech, jinak pohrozila vymahači. Podle pojišťoven ale lidé nic platit nemají. Firma situaci vysvětlila tak, že jde o nedorozumění, které vzniklo jako následek technické chyby, a přislíbila vrácení peněz, pokud test někdo skutečně uhradil.