Před chvílí jsem četl na Seznamu, že zisky Čezu rapidně stoupají, to asi přijde rapidní zlevňování elektřiny, že?
♫♪No.....já nyní poslouchala,jak BANKÁÁÁM STOUPAJ ZISKY ...českááááá spořka..reifaizenka...a dalšíí.... ..tři miliardy .....to se to debužííruje!♪♪ššmajedi♪..pak,že NEJSOU PRACHY!!!!!!!!!♪♪hovňoussss!♪♪
Tak bodejď by všem nestoupaly zisky, když o tolik bezdůvodně zdražili. Krize žádná není. Alespoň zatím ne a na žádnou velkou krizi to ani do budoucna nevypadá. Pokud snad nějaká krize přijde, pak jedině kvůli onomu bezdůvodnému zdražování firem, jež jsou klíčové pro ekonomiku států a jež se válku na UK pouze vymlouvají. Jenže ropné produkty dááávno zlevňují a to dost rapidně. Není tedy důvod zdražit ani rohlík, ani hřebík /hutě jsou na tom až tak dobře, že snížily výkupní cenu kovového odpadu, tedy by měly snížit i ceny finálních výrobků/, ceny benzínu se mohly vrátit na úroveň "předválečných" cen, tedy cca 35,-/l
Hajzlové si pak rozdají vysoké odměny, že? ..elektřinu nezlevní, ještě ji zdraží...budu asi
Mno...je to polostátní firma, ne firma soukromá, tedy stát má možnost ceny ovlivnit. Proč by to ale dělal, že, když státním papalášům jdou obrovské sumy na úplatcích za to, že nechají ony přemrštěné ceny.
Tak je to se vším. Taky by šlo stavět a opravovat dálnice a silnice 1.
třídy německými firmami, které by byly o třetinu levnější, výsledný
produkt o 100% kvalitnější a trvanlivější, rychlost by se snížila na
polovinu. Jenže to by státem placení papaláši neměli ani kačku na
úplatcích! A to přece nejde, zavést něco tak nečeského!
Navíc ty německé firmy by makaly i v noci, ne jen od půl 9. do 14 hodin a to
nejde, protože je třeba dodržovat noční klid, taky večerní klid a
brzkoranní klid.
Mno...někde jsem to už psal asi před 2 lety: Probíhaly opravy na silnici 1.
třídy mezi Čáslaví a H. Brodem. Konkrétně šlo o obchvat G. Jeníkova.
Provozovatel benzínky u G. Jeníkova, kterému byla benzínka v podstatě
odstřižena na několik týdnů, se zúčastnil kontrolního dne, kdy se sešla
partička papalášů z města a z firmy, která prováděla ony opravy - nový
koberec. Tento provozovatel benzínky se ptal, proč práce neprobíhají i v
noci, jako tomu je všude ve vyspělých zemích. Dostalo se mu odpovědi, že v
noci nelze pracovat, protože je potřeba, aby ve dne veřejnost viděla, za co
jsou státní peníze utráceny.
To je prý důvod, proč se pracuje jen přes den na českých silnicích a
dálnicích.
Nejhorší ale je, že kdykoliv jsem tam projížděl po téměř hodinovém
popojíždění před semaforem, stejně jak všude jinde: Na celém úseku
vždy!!! pracovali maximálně dva, zbytek, asi 5 lidí postávačka,
posedávačka, pokuřovačka. To dá pak rozum, že nejde tyto práce
zlevnit!!!
Bych k nim dal švagra: Kmitání od počátku do konce směny, svačení při práci, obědvat se v práci nemá, páč člověk zleniví:D K tomu schopnějšího organizátora a jsem si jist, že by se stavby dokončovaly o třetinu času dřív, ceny by šlo snížit min. o 20 %
♫♪♪OBĚDOVAT SE NESMÍÍ, PÁÁÁČ TO ZDRŽUJE OD PRÁÁCE!TO JE LOŽENÝÝÝÝ♪♪♪♪♪johohoho♪♪