Kůůůůpte ♫♪kuptéééééé...nebudou!kokodááák♪♪♫ ♪♪
nebudou protože až si je lidi koupí tak okamžitě vypukne ptačí chřipka a zase se bude kupovat a tak pořád dokola
Tak to je báječnéé..ale co se nyní stane???♫♪..TRESTY JSOU NEPŘIMĚŘENĚ NÍZKÉÉÉ za takové delikty♫♪....nechtěla bych to prožít. ..fakt ne!♫♪
Lékaři špatně odhadli léčbu. První žena zemřela předčasně
Brouskova milovaná žena zemřela předčasně a za velmi smutných okolností. „Krátce po porodu naší Jájinky, moje první žena Jarka těžce onemocněla. Jenom o vlásek unikla smrti. Byla operována, ledvinový kámen, oni to v nemocnici nějak špatně odhadli a léčili ji z něčeho jiného,“ sděloval herec v televizním dokumentu Neobyčejné životy.
V příbramské Alze hořel platební automat, nikdo se nezranil
Podle policejního mluvčího Pavla Truxy byly v době zahoření v obchodním
centru čtyři osoby, které před příjezdem záchranných složek budovu
opustily.
Hasiči dnes ráno vyjížděli k požáru do OC Stavus v Žežické ulici v
Příbrami. Podle jejich mluvčí Vladimíry Kerekové se zde vznítil platební
automat v prodejně Alza. Při požáru se nikdo nezranil, hasiči prostory
odvětrali, policisté budovu uzavřeli.
Událost se stala před půl osmou. Obchodní dům byl v té době prázdný,
otevírá až v devět hodin. „Požár jsme zlikvidovali a následně prostory
prodejny odvětrali,“ řekla pribram.cz Kereková.
Podle policejního mluvčího Pavla Truxy byly v době zahoření v obchodním
centru čtyři osoby, které před příjezdem záchranných složek budovu
opustily. „Na žádost hasičů jsme zabraňovali vstupu dalším osobám,“
řekl pribram.cz Truxa s tím, že příčinou požáru byla technická
závada.
No,to už mělo být dávno, ...všechno je tu sto let za vopicema ... nevím,jak to bude vypadat v praxi, KDO to bude kontrolovat,aby nás očař,ortoped,atd ...neobjednal až za dva,tři..i pět!!!... měsíců!!☘️🎵🎶📻🥁🎵🎶 ...frnkho
"Tisícovka jen za objednání? Ministerstvo chce dát lékařským specialistům přes prsty - Novinky" https://www.novinky.cz/clanek/domaci-tisicovka-jen-za-objednani-ministerstvo-chce-dat-lekarskym-specialistum-pres-prsty-40464103#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest251_radio_sluzby_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
K „esemeskovému náletu“ na obyvatelstvo však nedošlo zcela bezdůvodně, protože Lidl krátce předtím v celostátní reklamě sám sobě přisoudil blíže nespecifikované „vítězství 3:0 nad Biedronkou“.
„Boj Lidlu a Biedronky vstoupil tehdy do ostrého boje o trůn, respektive o peněženky polského obyvatelstva. V denních nekompromisních závodech obě obchodní sítě od té doby přesvědčují, že pravé ony jsou těmi nejlevnějšími na trhu,“ uvedl pro server wirtualnemedia.pl marketingový expert Jacek Kotarbinski.