ten smajlík muchlovací. já ho najdu. mám v hledání prakci. třeba při čůrání
kdo hledá,
nenajde...............................................krůďovo heslo
kdo hledá, najde...................................................moje
heslo
viď krůďo. ty by si zase sabče jen nadával do kund a to se neříká............chlape bídná . co s tebou? do betonu
je nasranej jak krůďa, že si vzali motor z ktm. nevadí, že beta4 si vzala motor ze suzuki dr 350. na to se nehraje.........................................pro mě je důležitý, že ta kove má kayaby plně stavitelný 240mm. průměr 4cet nevim. né 8, jako white power. ale dobrý. uvidíme
ostatně má i svařenej rám a přepákování řadičky, jako má aprilia.................za mě je kove krásný cestovní enduro s dobrejma terénníma vlastnostma. né nejlepšíma, ale o ty ani v tomhle segmentu nejde. to, že je regulerně kvalitní na podvozku, je bez diskuze. není to ostrý enduro, ale pro hráče.........krásný a klasiku 90tých let připomínající. 21. 18. 240mm. váha 200 i s palivem, cestovní enduro. uvidíme. vyzkoušíme. je to lákavý
Pokud patříte mezi motorkáře, které zajímají primárně cestovní endura s opravdovým offroadovým nadáním, určitě jste tuhle motorku na českém trhu zaznamenali. Čínská osmistovka Kove, stroj na první pohled skutečně do terénu a s udávanou až nepravděpodobně nízkou hmotností, jenž ale také není úplně „za pár“. Prostě Čína naruby. Jak funguje na silnici i mimo ni?
Čínský nápor na evropský motocyklový trh v postcovidové době je čím dál větší a z Říše středu se k nám valí neuvěřitelné množství modelů od značek, o jejichž existenci jsme ještě před pár lety neměli ani tušení. Pokud vůbec existovaly. Občas se ale v té záplavě objeví stroj, který velice zaujme i náročného evropského zákazníka, a mezi takové patří i tohle Kove 800X. Adventura s velkým zaměřením na terén, skutečné cestovní enduro, což potvrzuje i pohled do technických údajů – motor osmistovka jako od KTM s výkonem 95 koní, vysoké zdvihy odpružení, až neuvěřitelně nízká udávaná hmotnost 185 kg, to vše ale za ne zrovna nízkou cenu 269 900 korun. CFMotu trvalo mnoho let, než si vytvořilo v Evropě dostatečně silné podhoubí, aby si zde mohlo dovolit nabídnout takhle drahou motorku, Kove s ní přichází hned při své premiéře. To svědčí buď o hodně velkém sebevědomí, nebo nečekaně vysoké kvalitě, případně o obojím. Má tahle motorka potenciál k tomu, aby zbourala evropský trh s cendury a udělala ze všech Afrik, kátéemek, Tigerů, Ténérék a dalších neprodejné zboží?