Rozcestník >> Politika >> Svobodná diskuze bez cenzury, vedena slušnou a věcnou formou...

Informace

Název: Svobodná diskuze bez cenzury, vedena slušnou a věcnou formou...
Kategorie: Politika
Založil: Heerakleitos
Správci: Heerakleitos
Založeno: 31.01.2024 04:46
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné zamčené
Zobrazeno: 150785x
Příspěvků:
3011

Toto téma sledují (3):


Předmět diskuze: Svobodná diskuze bez cenzury, vedena slušnou a věcnou formou... - Diskuze je určena všem kteří chtějí svobodně diskutovat o politice a jiných tématech bez omezení, s vyjímkou protiprávního jednání, které bude v souladu se zákonem a s pravidly portálu trestáno a mazáno...Vítán je každý kdo dovede vést věcnou diskuzi bez osobního osočování, bez šíření dezinformací a bez vulgárního napadání...Názorová rozdílnost zde není na překážku, ale naopak je vnímána, jako zdravý základ pro širokou věcnou vzájemně obohacující diskuzi...
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #149

Zobrazit vše


| Předmět: RE:
01.02.24 08:11:51 | #149
Reakce na příspěvek #148

Tak co pane kraku, zase nepodstatná marginálie?


 #148 

| Předmět: RE: RE:
01.02.24 11:39:35 | #165 (1)

Samozřejmě.
Pokud jsi článek četl, o čemž pochybuju, snížila se pouze přepravní kapacita, nikoli provoz kanálu jako takového
Osobně netuším, v čem by byl problém, ale protože neznám detaily, ani to tušit nemohu - aby panamský kanál prostě propojili s oběma oceány, případně ho prohloubili,v nejhorším vodu čerpali.Možná existuje nějaký důvod,proč to neudělat nebo nejde udělat,,aledokud se nedozvíme ten, je to naprosto marginální záležitost.Panama prostě funguje. A jestli bude třeba ji prohloubit nebo rozšířit, tak se to udělá.

Jak z článku vidno, suezu se lodě vyhýbají i když má vody dost,alekvůli pár hutijským parchantům.

no a pořád nevíme, teda já,o kolik dní se zkrátí dovozzčíny do EU severní cestou kolem nevyzpytatelného ruska :-)))))))))))))­)))))))))))))))))))))


 #149 

| Předmět: RE: RE: RE:
01.02.24 11:59:43 | #175 (2)

Zase si to okecal a článek nečetl. Jako vždy ,ty prostě pravdu nikdy nepřijmeš.


 #165 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 12:01:51 | #180 (3)

Vyjadřoval jsem se k detailům článku, to je z mé reakce zjevné.na závěr jsme se zeptal na podstatu toho, proč jsme o tom předevčírem nebo kdy začali. :-)))))))))))))))))))

Tahle tvoje reakce je opět prasečí :-))))))))))))))) Lžeš a odtahuješ téma jen abys nemusel odpovědět, na co jsme se tě zeptal.-))))))))))))))))))) Ale to je klasika,kterou tu u tebe detekoval nejspíš každý, kromě Potuy ,teda :-))))))))))


 #175 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 12:14:27 | #190 (4)

Ne téma si odtáhl ty sám.


 #180 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 12:16:38 | #193 (5)

Jaké téma a kam jsme ho odtáhl?
Naprosto přesně, konkrétně, jednoznačně, děkuji.


 #190 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 12:20:19 | #198 (6)

A následně už mi konečně sděl ty výhody severní cesty pomocí doložitelných fakt, ju? :-)))))))))))))


 #193 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 12:37:21 | #202 (7)

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Severn%C3%AD_mo%C5%99sk%C3%A1_cesta

Rozumnému to dojde jen podle obrázku,ty si to holt budeš muset přečíst


 #198 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 12:53:38 | #207 (8)

Neuhýbej a dolož číslama, o kolik rychleji to bude z číny do EU .-)))))))))))))))))


 #202 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 13:07:01 | #210 (8)

No mně to došlo už dávno :-))))))))))))

"Zajímavý je počet čínských lodí na severní mořské trase, od roku 2018 jsou čínské lodě na trase nejpočetnější hned po ruských, což svědčí o zvýšeném zájmu Číny o tuto trasu v souvislosti s nejistotou ohledně strategických bodů na jižní trase – Malackého průlivu a Suezu – které jsou spíše pod vlivem USA.[12]

Námořní doprava po ruské Arktidě za poslední roky vzrostla,[13] v roce 2020 překročila 32 milionů tun zboží. Toto číslo se má zvýšit na 80 milionů tun v roce 2024 a na 130 milionů tun do roku 2035.[14][15] I tato rostoucí čísla jsou ale pořád málo ve srovnání s nejvytíženější vodní cestou na planetě – Suezským kanálem – v roce 2017 zde prošlo 900 milionů tun zboží.[11] Pro Rusko je také důležité zvyšovat podíl přepravovaného zahraničního zboží. V roce 2020 bylo sice přepraveno více než 32 milionů tun, ale jen 2 milionu tun bylo neruské zboží. V roce 2024 by toto přepravované neruské zboží mělo být zvýšeno na 8 milionů tun zboží.[16]"

Takže přesně jak jsme psal : v tuhle chvíli žádná kdo ví jaká touha plout severní cestou neexistuje :-)))) samozřejmě pokud rusko vytvoří nějaké specifické provozní a bezpečnostní podmínky a záruky, jistě to může někdo nějak občas a nebo i víc využít. Pro Rusko ta cesta význam samozřejmě má nesporně :-)))))
Ale nikdo tu cestu kdo ví jak nepotřebuje:-))))))

Ale svět je živý organismus,třeba celá Arktida roztaje a skutečně to bude do gronska z ruska co by kamenem.-))))

PS : ta modrá trasa je vyznačena z jižní koreie. dejmetomu japonska. Čína má přístup k moři nejdřív pod korejským poloostrovem a na západě končí až u vietnamu. Zhruba z té západní půlky to má čína kratší normálně přes suez, ta druhá půlka možná neznatelně kratší přes severní cestu, jenže - po dálnici a v létě se jede lépe než po okresce a v zimě, že? a tudíž i rychleji, i když je to o kousek dražší.

Co si z toho oba vezmeme - nebudeme přeceňovat severní ledovou cestu, ju?.-))))))))))


 #202 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.02.24 14:38:16 | #214 (9)

Hlavně ji nebudeme podceňovat,že. *30039*


 #210 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.02.24 16:00:57 | #221 (10)

Ale to si sám za sebe s ní dělej co chceš. Ale do éteru ji nepřeceňuj (což jsi provedl) :))))


 #214 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.02.24 18:24:59 | #230 (11)

Ty zase nepodceňuj *47*


 #221 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.02.24 18:36:18 | #233 (12)

Já ji vůbec neřeším, řešit jsi ji začal ty a hustým přeceňováním .-))))))))))))) Tak ji nepřeceňuj :-))))


 #230 

Tato diskuze je zamknutá a nelze do ní přispívat žádné příspěvky