Rozcestník >> Společnost a komunity >> Hlas Svobodne Ameriky

Informace

Název: Hlas Svobodne Ameriky
Kategorie: Společnost a komunity
Založil: VashekTX
Správci: VashekTX
Založeno: 11.01.2021 19:48
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 881187x
Příspěvků:
14516

Toto téma sledují (7):


Předmět diskuze: Hlas Svobodne Ameriky - O zivote v USA, o deni v USA, o historii USA
Tato diskuze může obsahovat odkazy nebo příspěvky, které mohou obsahovat vulgarismy.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #4202

Zobrazit vše


| Předmět: RE:
01.03.21 20:07:28 | #4202
Reakce na příspěvek #4195
záleží na hodně věcech. ale tak něco podobnýho. koukám, že ten jeep má balóny, takže terénní pneu se silničnim vzorkem..........


| Předmět: RE: RE:
01.03.21 20:09:49 | #4204 (1)

on ten commander neni stavenej jako offroad...na silnici je extremne pohodlnej a stabilnej(tak byl navrhovanej) jak dobrej je v terenu pry bylo prekvapenim i pro samotny tvurce



| Předmět: RE: RE: RE:
01.03.21 20:11:57 | #4206 (2)

samozrejme podminkou je Hemi a Quadra Drive II system 4x4. Jinak od vas by si to mel znat,delal to v europe tusim mercedes a pro rusy je commender svatej gral



| Předmět: RE: RE: RE:
01.03.21 21:09:21 | #4217 (2)

to by ale měli tvůrci vědět, co postavili a myslim, že to i vědí a podle toho videa, se nepletu, je tam vždycky, když se zvedne kolo do vzduchu slyšet taková mechanická rána. jakoby klapka.......­........jinak v terénu jsou nejlepší kouzelný 3 tlačítka. uzávěrka mezinápravovýho, zadního a předního diferenciálu. rubicon to má taky, krom mezinápravovýho, protože předek se přiřazuje napevno. na silnici je to zadokolka. ale to je téma, kde záleží na hodně věcech. novej defender třeba nemá přímýho konkurenta a co dokáže na kluzkym svahu se silničníma pneumatikama, hlava nebere. každý kolo má "svoji" hlavu. je ale dost poruchovej a to právě kvůli velkýmu množství mechanickejch částí, jako zavěšení, pružiny atd. přesnej opak je buchanka. ta do servisu prakticky nemusí



| Předmět: RE: RE:
01.03.21 20:10:59 | #4205 (1)
sem to nezkopíroval. tady


| Předmět: RE: RE: RE:
01.03.21 20:16:55 | #4207 (2)
kolik stoji Gecko? *27179* Mne stal Commander $800 *18432* chdak...chovam se totiz k nemu jako k autu za $800 *6196* a ziskal muj respekt...ber do uvahy ze je postavenej jako SUV a ne jako offroad


| Předmět: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 20:26:34 | #4209 (3)

kolik stál? si najdi nejlevnější verzi a podívej se. ta to dovede taky a mercedes už géčka dělá a propaguje taky jako suv. už maj přední kola nezávisle zavěšení(nemaj tuhý nápravy), atd.. ale vidim, že tam je ve videu víc verzí, nejen 500



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 20:31:58 | #4210 (4)

ja vim kolik stoji Gecko *27179* nebavilo by mne ojety auto za $100k...aby jsi se bal ze to odres nebo neco s tim provedes...ja kdyz sveho Commandera roztrhu na dve pulky tak za motor dostanu porad vic nez mne stal...teprve s takovym autem si muzes dovolit vse a uzit si to *27179*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 20:42:17 | #4211 (5)

tak si sežeň buchanku, ta nestojí nic a na motoru v tom videu taky nezáleželo. když máš slabej motor, tak to nevadí. pokavaď máš redukci



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 20:57:41 | #4213 (6)

ale to vis ze vadi *5726*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 21:16:21 | #4219 (7)

víš, co to je redukce?



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 21:26:20 | #4220 (8)

u mechanický převodovky to nijak nepopíšu, ale dejme tomu. přijedu s buchankou k baráku na suchý silnici, zařadim redukci, pouzavírám diferenciály, dám tam za 1 a ty kola se všechny začnou točit, jako u toho videa s tim jeepem, jak jel pozadu. ostatně představ si místo toho jeepu buchanku. co ti odejde? prasknou ti po kilometru gumy. no a teď tam dej auto s hemi, který uzávěrku nemá. ty 4 kola se prostě neprotočej, protože na to nemá sílu automat protočit všechny kola. jen vaříš spojku. lepší příklad je ten. zařaď si u automatu rychlost. dupni na brzdu a na plyn a drž, co se stane? za jak dlouho myslíš, že spálíš spojku???



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 21:38:48 | #4222 (9)

a dost, protože to je zase jak na dvorečku. víš, jak v terénu a hlavně právě při takovejch kouskách, jako je ten s tim commanderem, trpí spojka? holik hodin si myslíš, že by si tenhle kousek mohl opakovat hodin po sobě??? a v tom je výhoda redukce a to jak u automatu, tak u mechanický převodovky. ale spálit to dovedeš s přehledem u všeho. vždycky se dá najít něco, kde najdeš limit. a teď zajdu do ruska, když už si začal. určitě znáš videa, kdy tam hodiny něco tahaj ven z bláta a nic se nestane. protože maj redukovanej převod a spojku puštěnou, čili všechno je spojený na 100 procent. automat bez redukce a i s redukcí se v tomhle extrému zahřívá. a to jak mb g, tak wrangler. kdyby se postavili v blátě tyhle 2 a k nim buchanka, tak ta vydrří nejdýl, protože neprokluzuje ve spojce, jako u automatů



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.03.21 22:20:15 | #4228 (10)

ted mne skousis nebo si delas prdel?!



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.03.21 22:29:04 | #4232 (11)
připadám si jako bych to psal debilovi, protože mi připomínáš holzmanna
.............­....tady si vem šmitec a běž hrát na banjo *27179* *27179* ty ukulele *47* *47* *47*


| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
01.03.21 22:22:32 | #4230 (9)

tady jsem to chtěl napsat jinak ................ no a teď tam dej auto s hemi, který uzávěrku nemá. ty 4 kola se prostě neprotočej, protože na to nemá sílu automat protočit všechny kola. jen vaříš spojku............. mělo tam bejt který redukci nemá



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.03.21 22:41:50 | #4235 (10)

toyota yaris gr z 0 na 100 za 4,8. manuál a přes ruční brzdu a ten vůl to video smaže



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.03.21 22:44:28 | #4237 (11)

cca 192 kw. 261koní. 1280 kg



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.03.21 23:07:49 | #4240 (12)

vis vubec jake jsou straty na redukcich? Jak se chces hejbat bez kroutaku?! Pokud myslis vazne co jsi napsal tak jsem te zase precenil *3651*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 09:41:29 | #4247 (13)

o točivym momentu jsem včera už nenapsal, protože bylo pozdě a protože jsem psal jen tak rychle z hlavy. právě redukce a teď zase extrémní případ u buchanky, nevim kolik má motor nm točivýho momentu, ale právě redukce ho zvyšuje, dejme tomu, že ho má nějakejch 300nm, ale když přiřadíš redukci, tak tím, že zkrátíš převod a napíšu zase naschvál u jedničky, desetkrát(každý auto to má jinak a dá se to určitě podle potřeby výrobce změnit), dostaneš na každou nápravu 1500nm, ale pojedeš na plnej plyn dvacítkou. budeš mít ale na nápravách obrovskej točivej moment a ten se hodí právě nejen v terénu(psát proč je tobě zbytečný), ale i na tebou hodně propagovaný tahání právě těžkejch karavanů a přívěsů na silnici, který bez redukce neutáhnou ani toyoty(o kterých vim, že redukci maj), a budou si pálit spojky. ze stejnýho důvodu maj náklaďáky 25 rychlostí, protože je maj rozkouskovaný. pro tebe. takže jako pro vola. v extrému to zařadí nebo zařadíš 20x , než se to dostaneš na normální jedničku. jo a abych zase nezapomněl. určitě se redukce bude hodit při tahání něčeho těžkýho do kopce. a chceš příklad? v3s nemá stopro větší točivej moment, než něco, co má hemi, ale stopro ti díky redukci odtáhne kažej pickup a suvéčko, včetně hummerů a ty auta si ani neprdnou. a nepřecenil jsi mě. jen tu ze sebe děláš zase vola. bohužel pro tebe permanentně, ale naštěstí jsou na to lidi tu už zvyklí *2* *2* *2* *2* *3816*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 09:45:41 | #4248 (13)

běž hrát radši na banjo a nezapomeň si šmitec. možná uděláš díru do světa *27179* *27179* *14967*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.03.21 23:03:29 | #4239 (10)

hemi neco neprotoci? *27179*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 09:13:07 | #4246 (11)

těžkej šestikolovej náklaďák s pohonem na všechny kola (bez redukce, nebo zkrácenejch převodů) !!!, na suchý silnici a na přilejhavejch pneumatikách. píšu to takhle, abych to nemusel dál rozebírat, protože seš v těhle věcech hroznej holzmann



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 10:15:43 | #4251 (12)

schrnutí pro galva. ty čísla v těch příspěvkách nejsou reálný a ani ty auta takový poměry u redukce ve skutečnosti nemaj. je to psaný tak, aby když to čte vůl, pochopil, k čemu, že je redukce a že zvyšuje točivej moment na hnanejch náprávách. a dost. víc o tom nepíšu, nebo z toho galva dočista zblbnu a ještě se začnu ozbrojovat. galve. zůstaň si radši u svýho radikálního ozbrojenýho magorismu a hnutí, který čítá jednoho pošahanýho člověka a je připravený na revoluci ve wh a já si zustanu taky u svejch věcí *47* *47* *47* *47* *47* *14967* *3816* *23266* *4563* *4563*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 10:16:09 | #4252 (13)
*23266* *4563* *4563*


| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 11:29:01 | #4253 (14)

heled hnupe nemam ucitelskej talent,proto citat ,,V cestě výkonu a točivému momentu ke kolům auta stojí ještě převodovka. U ní platí to, že čím vyšší rychlostní stupeň je zařazený, tím menší točivý moment se dostává na kola. Ale zase stoupají otáčky kola a tím roste i rychlost auta či motocyklu. Takto to je do té doby, než se vyrovnají jízdní odpory a točivý moment.,, Venuj prosim pozornost posledny vete,pak si uvedom jake straty maj redukcni prevodovky(to evidentne netusis) A pak zvas pouzitelnost auta pohybujiciho se rychlosti 20km....ja ti vice pomoci nedokazu *5726*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 11:32:12 | #4254 (14)

Pokud mas straty na redukcich a prevodovce 40hp,a vykon 50hp tak se moc neprojedes....navic kazdej hnup vi ze bez rychlosti se v terenu nechytas,proto potrebujes vykon.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.03.21 15:04:18 | #4259 (15)

tvl a dost. tak na tohle nemám a i když jsem toho zažil celkem hodně, tak ty seš extra materiál *14967* *14967* .............­........a šmitec