https://www.tedeum.cz/2021/11/22/otevreny-dopis-arcibiskupu-janu-graubnerovi-ohledne-jeho-vyzvy-k-ockovani-proti-covid-19/
Otevřený dopis arcibiskupu Janu Graubnerovi ohledně jeho výzvy k
očkování proti COVID-19
Vaše Excelence, vážený pane arcibiskupe,
ve svém prohlášení ze 17. 11. uvádíte: „Prosím ty, kteří mohou
být očkovaní a zatím nejsou, aby se z ohledu na ostatní obyvatele nechali
očkovat. Ty, kteří se nechali vystrašit, že se očkováním dopouští
nějakého hříchu, ujišťuji, že to mohou udělat s čistým svědomím. Ty,
kteří hájí svou svobodu stát na svém názoru, prosím, aby z lásky k
druhým dobrovolně obětovali část své svobody pro společné dobro.“
Vzal jste před tím, než jste tuto výzvu napsal a zveřejnil, v úvahu i
tyto skutečnosti?
- Všechny u nás používané vakcíny proti COVID-19 mají vazbu na
potratový průmysl, tedy – slovy Jana Pavla II. – na kulturu smrti.
Buněčná linie HEK 293 (v případě vakcíny Janssen PER C6) získaná z
ledviny potratem usmrceného dítěte slouží buď k jejich výrobě, kultivaci
či testování. Nešlo přitom o jen tak „obyčejný“ potrat. Dítě muselo
být dostatečně vyvinuté a muselo při odebrání biologického materiálu
žít. Proto bylo v pozdním stádiu těhotenství vyjmuto matce císařským
řezem z těla a vivisekcí mu byla odstraněna ledvina pro pozdější zisky
farmaceutického průmyslu. Tento usmrcený život však není jediný – k
zahájení výroby vakcín musely touto cestou zemřít minimálně desítky,
ale spíše stovky nevinných dětí. Opravdu máme „z lásky k druhým“
přestat vnímat skutečnost, že na počátku řetězce končícího vpichem do
naší paže stojí chladnokrevné vraždy?
- Cítíte se být vázán stanoviskem Papežské rady pro život Morální
úvahy ohledně vakcín připravených z buněk získaných z potracených
lidských plodů z roku 2005, v němž se mimo jiné praví: „Je na
věřících a občanech se správně formovaným svědomím, aby se postavili
na odpor, například i formou výhrady svědomí, stále častějším útokům
proti životu a „kultuře smrti“, jež za nimi stojí. Z tohoto hlediska
používání vakcín, jejichž výroba je spojená s umělým potratem,
představuje přinejmenším nepřímou vzdálenou pasivní materiální
spoluúčast na potratu a přímou pasivní materiální spolupráci na jejich
prodeji“… Lékaři a otcové rodin mají navíc povinnost zvolit
alternativní vakcíny (pokud existují) a vytvářet tlak na politické
autority a zdravotnické systémy, aby se jiné, morálně nezávadné vakcíny
staly dostupnými. Co se týče vakcín vyrobených s pomocí buněčných
linií z lidských potracených plodů, pokud je to nevyhnutelné, mají se
uchýlit k uplatnění výhrady svědomí“?
- Vakcíny proti COVID-19 jsou jakožto produkty genetického inženýrství
experimentální povahy. Na lidech nebyly dříve testovány, a proto nikdo
neví, jaké vedlejší zdravotní účinky mohou, zvláště ve střednědobém
a dlouhodobém výhledu, mít. Kdo tvrdí opak, lže. Moralizující výzva k
plošnému očkování tedy není ničím jiným než výzvou k podrobení se
potenciálně nebezpečnému experimentu s nedozírnými důsledky. Jsme lidé,
nikoli pokusní králíci!
- Oficiální systémy evidující hlášené negativní účinky a úmrtí po
vakcinaci (v USA VAERS a v Evropské unii EudraVigilance) jsou nám svědky, že
jejich počet je dnes větší, než je součet negativních účinků všech
ostatních vakcín a to za celou dobu jejich používání! Vyzýváte k
vakcinaci i mladé ženy toužící po rodině, když i samotní výrobci
vakcín výslovně přiznávají, že nemohou vyloučit komplikace při početí
či v průběhu prenatálního vývoje dítěte? Všímáte si mimo jiné i
bezprecedentního nárůstu zánětu srdečního svalu u mladých očkovaných
mužů, včetně aktivních sportovců?
- Proč si výrobci vakcín vyjednali u politických orgánů, nadnárodních
i národních, indemnitu, tedy právní nepostižitelnost, pro případ
vážných negativních účinků? Proč nejsou smlouvy mezi těmito firmami a
státy, na rozdíl od jiných, veřejné?
- COVID-19 je jistě, zvlášť pro rizikové skupiny, nepříjemnou nemocí,
rozhodně se však nejedná o nemoc srovnatelnou se španělskou chřipkou či
jinými infekčními chorobami s vysokou mírou smrtnosti. Dnes již víme, že
je léčitelná a to i běžně dostupnými léky. Proč tedy ta čím dál tím
agresivnější provakcinační kampaň směřující k nastolení režimu
zdravotně-sociálního apartheidu?
- Není pravda, že vakcinace představuje, jak tvrdí oficiální propaganda,
TEČKU. Přestože nám bylo tvrzeno, že vakcína proti COVID-19 poskytuje
dostatečnou imunitu před onemocněním i přenosem, není tomu tak. Mnozí
imunologové a virologové také varují, že plošná vakcinace uprostřed
epidemie pomůže vytvořit podstatně nakažlivější a letálnější mutace
či varianty viru.
Svoji výzvu jste vydal v den, kdy si naše společnost připomínala
výročí listopadových událostí z roku 1989. Byla to vhodná příležitost
k tomu vyjádřit se kriticky na adresu nespravedlivých segregačních
opatření vlády stavících „neotečkované“ na úroveň občanů druhé
kategorie. Namísto toho jste morální autoritu církve, již reprezentujete,
dal do služeb farmaceutického průmyslu a všech nečistých zájmů, které
jsou na „boji proti neviditelnému nepříteli“ zainteresovány.
Považujeme to za velikou chybu a žádáme Vás, abyste ve světle výše
uvedených skutečností svoje stanovisko přehodnotil.