Nejspíš si to předtím nechtěli připustit.
Nejspíš si to předtím nechtěli připustit.
no, povedal by som že z hedonistického chúťkovania po zážitku chceli dať fifíkovi aj in možnosť zážitku...:-)
já ti něco řeknu to že muže vzrušují zase muži se pozná, že se mu
postaví pindík, když vidí nahého muže. Já i kdybych viděl stovky nahých
mužů se mě nepostaví i kdybych se rozhodl být homosexuálem.
Taky jsem jich stovky viděl v práci při sprchování v Uranových dolech a
nic .
Takže nekecej hlouposti o tom že se někdo rozhodne být homosexuálem a stane
se jím
Pokud tuhle možnost připouštíš, pak nejsi vyhraněný heterosexuál, a
tedy máš možná opravdu možnost volby… Vyhraněný heterosexuál tuto
možnost nemá – představa „nového sexuálního zážitku“ sexu s
chlapem (pokud tedy mluvím za heterosexuálního muže) je mu asi tak stejně
příjemná, jako představa „nového kulinářského zážitku“ smaženého
hovna s nosními nudlemi. A předpokládám, že v opačném uspořádání je
na tom podobně i vyhraněný homosexuál. Takže taky nemá volbu.
Zato bisexuál, který to o sobě neví a považuje se za heterosexuála,
opravdu může mít dojem, že možnost rozhodnout se mezi mužem a ženou jen
podle nějakých konvencí má každý…
Visitor tvrdí, že se jeho pindík postaví na povel
při pohledu na kohokoliv, protože podle něj je to otázka chtění.
Visitorovi se totiž staví jak na chlapi tak na ženy. A v duchu této jeho
sexuální orientace mylně interpretuje i verše Bible.
len na toto poznámka: u človeka, ktorý nie je s Bohom v Kristovi, má
veľký vplyv zlého ducha, pokúša ho x-spôsobmi, a ten vo svoje vlastnej
hedonistickej vášni (aktivovanej drogami, alkoholom a mnohými inými
spôsobmi) nevie odolávať neprirodzenosti, lebo sa oddelil od Boha, - v ktorom
je tá sila, že si človek vo vnútri srdca/svedomia neprekrúti mravnosť,
ostáva v prirodzenej mravnosti - zlý duch je tak silný a šikovný, že u
človeka bez Boha v Kristovi je problém, nemá v sebe silu, ktorú dáva Boh -
preto u neho môže nastať zmätok v sexualite - "preklopenie" v sexualite na
obe strany, t.j. že podľa prostredia, situácie, chtíča môže padnúť do
nie "obojpohlavnosti", ale do atraktivity stejného pohlavia (zvlášť, keď je
to opätované aj z druhej (stejnopohlavnej) strany - a tak sa stáva u mnohých
mužov a žien je táto "dvojvariabilita" v pohlavnosti podľa ich sklonom ku
hedonizmu,podľa situácie, prostredia, t.j. že vymenia svoju stálu
heterosexuálnu pohlavnosť (podľa situácie) na chtíč aj pre
homopohlavie...
...proste práca zlého ducha, to sa vie, sú s tým skúsenosti...v centre pre
"Anonymous homosexuals" v Philadelphii/USA popisujú i tieto prípady, a ľudia,
ktorí boli a sú v tejto situácii to dramaticky popisali a vymaniť sa z tejto
situácie bol veľký problém...poznámka: akákoľvek homosexualita a jej sila
v človeku môže ostávať v rôznom stupni, ale veriaci v Boha v Kristovi ju
zvláda, že žije normálnym heterosexuálnym spôsobom (i keď so
všelijakými myšlienkami a skrytými chtíčmi - podstata je čin! - a
ďalšia poznámka: ap. Pavel v Rim 1 hovorí, že "Boh niektorých vystavil
takémuto správaniu, lebo mal na to príčinu...)...
I člověk s Bohom v Kristovi podléhá pokušení. I on mu může podlehnout a překroutit si v srdci mravnost.
Jinak, mezi hetero- a homosexuálem neexistuje ostrá hranice (v přírodě obecně nejsou ostré hranice), jsou mezi nimi mezistupně různé intenzity jednoho či druhého zaměření. Takže jak napsal arecuk, heterosexuál pociťuje přirozený odpor vůči styku se stejným pohlavím. Pokud nějakého heterosexuála vzrušuje styk se stejným pohlavím, pak není svým založením od přírody heterosexuál, ale bisexuál.
opakujem, diabol je knieža lži, a popletie aj najinteligentnejší a najmorálnejší rozum a srdce...takže nie je "ostrá hranica" - mnohí boli akože "ostrí " heterosexuáli, a stali sa podľa situácie a sily chtíča "bipolárni" (nie obojpohlavní)...
chtíče (všelijaké) sú aj u heterosexuálov - i u veriacich...chtíč nie je problém (pozitívne chtíče motivujú, aktivujú) , problém je v tom, aký je to chtíč - v súlade s Bohom, alebo v nesúlade...
Heterosexuál má heterosexuální chtíč. Bisexuál bisexuální, homosexuál homosexuální.
ad.: aje priam šokujúce, ako hovorí ap. Pavel v Rim, že Boh vystavil len
niektorých tejto homosexuálnej "bezbožnosti" (hovorí sa vo verejnosti o
0,1-2%), lebo mal na to príčiny...
Rim 1, 24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí,
takže zneuctívají svá vlastní těla;
....a hovorí presne aj o tých príčinách...