nemachruj tady s google
A chodím si to ověřovat ještě sem : https://www.bibleserver.com/CEP.SNC.B21.BKR/Izaj%C3%A1%C5%A166
A nebo sem :
https://www.obohu.cz/bible/index.php?&k=Z&kap=116&styl=CSP&jhwh=ano
Místo toho aby jsi byl rád že se někdo zajímá o to co je v Bibli tak mne v diskuzích šikanuješ, ja to tvoje "katolické" myšlení vůbec ani nechápu, co Ti je.
Sousloví: "Bůh Izraele" je v Novém Zákoně jenom jednou a to v Lukáši
1/68
a na co je dobré vědět že tam je jen jednou?
to když je něco jednou, neznamená, že se něco neříká v bibli není, že se mu tak neříká to sis vycucala z palce
Tak například vy katolíci říkáte o Bohu že je Trojjediný což jste si vycucali z malíka :-).
Ale v Izajáši 66:11 se píše že budeme sát z prsů jeho :-).
Tak že jak ?
Bůh je trojjediný to je fakt,není žádná Božena ani jediný, ale
trojjediný. Víme to protože Katolíci dobře a do hloubky prostudovali Bibli
a z ní se to dozvěděli.
Ty ovšem Bibli nerozumíš, neumíš ji studovat, jen papouškuješ to,
co ti vyhledal Počítač. Si tedy, co se týče
textů Bible podobně jako Svědkové Jehovovi, mino mísu
Ale houbelec, Bůh je v nás :-).
Čímž pádem je mnohočetný a ne trojjediný:-).
Bůh je mnoho osob a ne jenom tři :-).
To se lze dočíst se v Bibli :-).
Měl by jsi ji víc studovat :-).
To právě že svědci si z Bible odstranili že Bůh je v nás, ve svém PNS
to nemají, mají tam místo toho napsáno něco jiného, se toho bojí ?
A bojí se toho asi že i vyznavači trojjediného Boha ve třech osobách.
Učí to i Starý Zákon, ne jenom Nový, to že je v nás : Deuteronomium 6, 15neboť uprostřed tebe je Bůh žárlivě milující , Hospodin, tvůj Bůh..
No vidíš toto je ukázkový příklad toho, jak si mimo.
Nepřečetla sis okolo kontext. Prostě si to amatérsky vycucla z
vyhledávání a vůbec si se neobtěžovala zjistit k čemu se ten text
vztahuje. Nehovoří se v něm k člověku, že je Bůh uprostřed něj,
ale jasně se hovoří o Izraelském národu že je uprostřed něj
DEUTERONOMIUM 6,4 To je jasný důkaz toho, že nemáš Ducha na to, aby si
rozuměla Bibli.
A kde by jinde byl nebo měl být když ne uprostřed nás ?
On Bůh nezkušuje i naše lédví a naše srdce i mysl?
To právě že je tvůj výklad a svědků Jehovových špatný, odttažitý že
máte Boha někde v nebesích :-).
Někde mimo a nebo i daleko od Vás :)
A máte k němu vztah, vztah jako k nějaké modle.
Kde je v Bibli napsané že máme mít k Bohu vztah?
Proč vztah ?
Že je daleko od Vás ?
Někdy uvádíte že úzký vztah a nebo i těsný vztah ale to je porád jenom
odtažitost od Boha.
A ty když jsi chodil na eucharistii tak ta oplatka co jsi snědl, co se má
sníst když je ti podána od kněze, znamená co ?
Že Bůh není v Tobě ale že je někde mimo Tebe :-)?
To tomu právě že rozumím dobře, tak jak je psáno v Bibli v Jan 17/21-23, v
Efezským 4:6, 1Jan4:15-16 a i jinde že je a nebo měl by být Bůh v nás, kde
jinde by měl by být ?
Vždyť milovati máme Boha svého (nikoliv tamtoho) celým svým srdcem, celou
svoji duší, celou svoji myslí.. a bližní své tak jako sebe, na tom stojí
Zákon celý i proroci.
To je pohanské náboženství co praktikují Jonatan a svědci a mnozí
jiní :-).
Mají Boha jako modlu a nebo modlí se k Bohu skrze modly protože je daleko a
nebo vzdálený od nich :-).
Nepouštějí si Boha do sebe :-)
To v žádném případě :-).
Ale proč ne ?
Že je v nich někdo jiný ?
Vidím že jsi soudce jako židovský Bůh nejsi křesťanka ale podobná Jehovistům, kteří odsuzují Kréťany.
Mohu mít svůj názor, diskutovala jsem dlouho i se svědky i s katolíky aby jsem si jejich počínání mohla někam zařadit, říkají to často /mít k Bohu vztah" ale v Bibli to takto není, evangelium je o jiném :-).
pokud má někdo svůj názor sračku tak mě to nezajímá.
Názor je bezvýznamný a u tebe obzvlášť, měla by si raději mlčet
Pěkně jsi to překroutila:
Napsala si : "Ale houbelec, Bůh je v nás :-)." a použila si verš že je Bůh
uprostřed Izraleského národa.
Takže podle toho verš není v nás.
Nemáš Ducha proto mluvíš nepravdy.
Opět lžeš a blafuješ , je tam ode mně napsáno : v Bibli v Jan17/21-23,
v Efezským 4:6, 1Jan4:15-16 a i jinde že je a nebo měl by být Bůh v
nás.
A samozřejmě že když v národu tak v nich, národ se skládá z jednotlivců
asi tak jako tělo Kristovo, Bibli neznáš ani náhodou a jenom blafuješ, na
svých diskuzích jsem Ti dala blokaci tak otravuješ tady, jiného neumíš
jenom prudit :-).
Ta oplatka je tělo Kristovo v okamžiku, kdy ho polykáš, ale v žaludku, už to není oplatka
Izraelský národ jsou taky jenom lidi a Bůh je v nich tak jako by měl být i v nás, proto se mu říká Hospodin zástupů že je takových hodně, Bůh nebydlí v chrámech které lidi vystavěli ale je v nás, pokud v Tobě není Jonatane tak to sloužíš někomu jinému, obsadil si tě jiný duch, Ježíš je běžně vyháněl a říkal jim démoni, pokud neposkytneš svůj osobní prostor Bohu tak tam vstoupí jiní, obsadí si to Tvoje osobní místo v Tobě jiní, asi nějací "démoni" :-) a je psáno: nedávejte místo ďáblu.
no vidíš zase mě soudíš: Ale kdo jsi ty, že odsuzuješ bližního? (Jk
4,11-12)
nemáš Ducha pravdy.
pro pravdu se každý zlobí, amatérko co si myslí, že sežrala rozum celé Bible
Nevim proč chodíš po diskuzích a napadáš mně, měl by jsi být rád
že se někdo zajímá o to co je v Bibli a nenaletěla jsem kde jakým
povídačkám ani tomu co v Bibli není a Duch pravdy ve mně právě že může
být když za mnou přišlo jako za Pavlem z Tarzu světlo z nebe a někdo
odlomil mi z něho..
Bibli rozumím sice trochu jinak než ostatní ale dokaž že to vidím nějako
špatně, jenom že na to nemáš a tak jenom štěkáš a lžeš a uboze
napadáš mně, to bude asi tou Tvojí "křesťanskou" morálkou o které
kážeš na ateistech :), co taky jiného se dá od katolíka který maluje a
uctívá ikony čekat :)
Mýlíte se, zrovna hledím na obsah Žalmu číslo 72!
(Bible, Žalm 72:18)
Buď požehnán Bůh, Živý Bůh, Bůh Izraele; jedině On koná divy.
A těch míst v Bibli je mnohem více! Ex 5:1, Ex 32:27, Nu 16:9, Jz 7:13, Jz 10:40 atd. atd. atd.
(Bible, Matouš 5:18)
Amen, pravím Vám: Dokud nepomine nebe a země, NEPOMINE JEDINÉ PÍSMENKO ANI
JEDINÁ ČÁRKA ZE ZÁKONA, dokud se všechno nestane.
Zjevení Janovo 22
15 Psi, čarodějové, smilníci, vrahové a modláři však zůstanou venku
stejně jako každý, kdo miluje a provozuje lež.
Kroky ty jsi odhalila Syna boha on tady vykládá láskyplné řečí a přitom odsuzuje lidi jako Farizej.