To právě že přemýšlím:
Když je Hospodinem, tak proč by nemohl být i Hospodinkou?
To právě že přemýšlím:
Když je Hospodinem, tak proč by nemohl být i Hospodinkou?
To právě že to srovnané v hlavě mám :-) i je to v souladu s Písmem,
dočetla jsem se to totiž v Bibli:
Genezis 1
26 Řekl opět Bůh: Učiňme člověka k obrazu našemu, podlé podobenství
našeho..
27 I stvořil Bůh člověka k obrazu svému, k obrazu Božímu stvořil jej,
muže a ženu stvořil je.
Bůh zde oslovuje zřejmě svoji partnerku k učinění člověka, žena je také obraz a podobenství Boha, tak jako muž.
Zde se Bůh matkou nazývá:
Izaiáš 66
praví Bůh tvůj.
10 Veselte se s Jeruzalémem, a plésejte v něm všickni, kteříž jej
milujete. Radujte se s ním velice, kteříž jste koli kvílili nad ním,
11 Proto že ssáti budete, a sytiti se z prs potěšení jeho, ssáti budete, a
rozkoš míti v blesku slávy jeho.
12 Nebo takto praví Hospodin: Aj, já obrátím na něj jako řeku pokoj, a
jako potok rozvodnilý slávu národů. I budete ssáti, na rukou pěstováni a
na klíně rozkošně chováni budete.
13 Jako ten, kteréhož matka jeho těší, tak já vás těšiti budu, a tak v
Jeruzalémě potěšováni budete.
A jinde se prohlašuje za kvočnu:
Lukáš 13
34„Jeruzaléme, Jeruzaléme, který zabíjíš proroky a kamenuješ ty, kdo
byli k tobě posláni, kolikrát jsem chtěl shromáždit tvé děti, tak jako
kvočna shromažďuje kuřátka pod svá křídla, a nechtěli jste!
35Hle, ve svém domě zůstanete sami. Pravím vám, že mě neuzříte, dokud
nepřijde chvíle, kdy řeknete: Požehnaný, který přichází ve jménu
Hospodinově.“
A ja přicházím ve jménu Hospodinově, ve jménu JSEM.
Tak že milovati mám Hospodinku Boha svou a bližní své tak jako sebe, tak
to vidím:-).
O tom je náboženství Boha živých.
O čem by bylo jiném?
Jan 17.
17 Posvětiž jich v pravdě své, slovo tvé pravda jest.
18 Jakož jsi mne poslal na svět, i já jsem je poslal na svět.
19 A já posvěcuji sebe samého za ně, aby i oni posvěceni byli v
pravdě.
20 Ne za tytoť pak toliko prosím, ale i za ty, kteříž skrze slovo jejich
mají uvěřiti ve mne,
21 Aby všickni jedno byli, jako ty, Otče, ve mně, a já v tobě, aby i oni v
nás jedno byli, aby uvěřil svět, že jsi ty mne poslal.
22 A já slávu, kterouž jsi mi dal, dal jsem jim, aby byli jedno, jakož i my
jedno jsme.
23 Já v nich, a ty ve mně, aby dokonáni byli v jedno, a aby poznal svět,
že jsi ty mne poslal, a že jsi je miloval, jakožs i mne miloval.
24 Otče, kteréž jsi mi dal, chciť, kdež jsem já, aby i oni byli se mnou,
aby hleděli na slávu mou, kteroužs mi dal; nebo jsi mne miloval před
ustanovením světa.
25 Otče spravedlivý, tebeť jest svět nepoznal, ale já jsem tebe poznal, a
i tito poznali, že jsi ty mne poslal.
26 A známéť jsem jim učinil jméno tvé, a ještě známo učiním, aby to
milování, kterýmž jsi mne miloval, bylo v nich, a i já v nich.
Koloským 2
V něm je přece vtělena všechna plnost božství;
10 v něm jste i vy dosáhli plnosti.
Desatero přikázání se začíná slovy : Ja jsem..
Bůh živých se jmenuje JSEM(Exodus 3/14)
Efezským 4
6 jeden Bůh a Otec všech, který je nade všemi, skrze všechny působí a je
ve všech.
A milovati máme Boha svého celým svým (své JSEM) a bližní své tak jako sebe.
Galatským 5
14Vždyť celý zákon je shrnut v jednom slově: Milovati budeš bližního
svého jako sebe samého!
Bůh je duch a nemá pohlaví to jen diskriminace žen v Bibli způsobila že
ducha bez pohlaví označili za muže.
Ježíš má sice pohlaví mužské ale jako Bůh žádné nemá. Mohl by mít
tedy jméno Božena Ježíšová.