Odpouštím ti tvou neinformovanost, resp. informovanost z Prahy. Tak třeba
nové nádraží má vzniknout na pozemcích, které jako mnoho jiných ve
městě samozřejmě patří státu, je to pět hektarů opuštěného a
zarostlého kolejiště bývalého rosického uhelného nákladového
nádraží, kterému se teď eufemisticky říká Dolní nádraží, ačkoliv
tam žádné nádraží není. Dokonce tam v tom bordelu (podívej se na mapu)
p. Patrik našel náletové dřeviny a vzácné živočichy a stavbu podáním k
soudu zastavil.
Anebo pokud se dobře placení pánové Firbas a Patrik rozhodli, že se do
Vídně bude jezdit přes Bratislavu, tak to jednak neřekli Slovákům a ani
Rakušákům, kteří mezitím postavili dálnici až na naše hranice, tak jako
Poláci.
Ale kdo si v Praze myslí, že severojižní dopravní směr do Polska
nepovede podle tzv. Hitlerovy dálnice, ale přes Prahu, je cvok, každý
dopravce mu řekne že směr je Vídeń, Brno, Svitavy, Hradec, Náchod, Gdansk.
Mýto za delší objížďky nikdo platit nebude.
A tak je to se vším. I o té Ostravě, Plzni nebo Budějovicích se
rozhoduje v Praze, zeptej se. Například v Plzni postavila Praha tu estakádu,
kterou jste nechtěli a dokonce možná ani nepotřebovali.
Řešením pro nás jedině je, že se Praha od Moravy konečně odtrhne a
bude pokoj s penězma. Dokonce už i to nové nádraží je v Evropě tak asi
zapotřebí, že ho nabídli dostavět Němci a Rakušáci, chtěli dodělat i
těch zbylých 20 km té dálnice do Brna, ale Praha to odmítla. Odmítne
všechno, tunel do Jeseníka, mosty přes řeku Moravu atd.
Lidi na Moravě by si to postavili sami, kdyby jim ovšem Praha nevysávala
všechny penéze. Ta si postavila městský tunel za 43 miliard, za to je z
poloviny skoro jeden jaderný blok.