Alespoň občas ji použije jistě tak 1 000 000 Pražáků vč. dětí. Obyvatel jiných měst a obcí nemůže po D1 jezdit víc, tedy ji potřebovat víc, než obyvatelé Prahy.
A taky ji Praha potřebuje z důvodu, aby do ní jezdili ti, kdo Prahu staví, opravujou, jsou v ní zaměstnáni. Bez těchto by Praha spadla, zhroutila by se celá infrastruktura. Těžko by do Prahy jezdil někdo z Brna a trasy podél D1 po silnicích 1. - 3. třídy.
Teda ne, že by ta D1 byla o hodně lepší než zmíněné silnice. Kdejaká opravená okreska má o 2 levely lepší povrch než opravená D1. Pořád tam je ono bum...bum...bum..., jen asi o 60% menší rány to jsou. Opravený okresky, to je povrch jak sklo rovnej, ani při 120 km/hod není znát sebemenší náznak nerovnosti. Tu D1 odflákli ti amatéři tak, že bych jim už za 1. "opravený" úsek nezaplatil ani floka a požádal bych Němce o cenovou nabídku. Bylo by hotovo v polovičním čase, o třetinu levnějc a kvalitně.