Rozcestník >> Společnost a komunity >> Amerika, američané, americké zvyky

Informace

Název: Amerika, američané, americké zvyky
Kategorie: Společnost a komunity
Založil: -
Správci: freekarol
Založeno: 21.11.2020 19:40
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 5465532x
Příspěvků:
148307

Předmět diskuze: Amerika, američané, americké zvyky - *VULGÁRNÍ NADÁVKY & VULGÁRNÍ URÁŽKY směřující na zdejší diskutéry, nejsou povolené. *KDO MÁ BAN: https://bit.ly/3LQP8jE *SEZNAM VULGÁRNÍCH NADÁVEK: https://bit.ly/3Y90jei *FAQ: https://bit.ly/3v30yh1
Tato diskuze může obsahovat odkazy nebo příspěvky, které mohou obsahovat vulgarismy.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #147926

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE:
30.03.24 00:44:51 | #147926
Reakce na příspěvek #147915

dve veci si je potreba uvedomit. Jedna je nesmyslne protlacovani elektromobilu pomoci dotaci,je to blbost a dnes to elektromobilum ,,kazi povest,, Druha vec je ale FAKT ze nastup elektromobilu je neodvratny,do dvou let ovladnou trh a uz dnes jsou ve vyssich tridach levnejsi nez spalovaky.Stredna trida dosahne paritu tenhle rok a nizssi(zasadni) rok pristi . A to je smrt spalovaku,europsky vyrobci si to nechteji pripustit a bude je to stat existenci. Ano je pravdou ze pro ekonomiku to je problem,je to proto ze elektromobil je nesrovnatelne jednoduzssi nez spalovak a tudis vice vhodnej na robotickou vyrobu. Tesla dosahuje pomer zamestnancu na vyrobeny automobil ve srovnani s VW 1:10 !!!!! To je SILENY a ano je to pro ekonomiku pruser protoze 9 lidi z 10 pracujici v automobilovym prumyslu prijde o praci.Jinak automobilky skrachuji *727*


1  
 #147915 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 00:48:08 | #147927 (1)

Musk momentalne zavadi v TX do vyroby i humanoidny roboty...to velice brzo ohrozi i to malo lidi co tam pracuje...a zde nekde je potreba hledat duvody k nenavisti,hejtovani a nepravdivemu pomlouvani elektromobilu...ano elektromobily připraví lidi o praci....


 #147926 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 00:51:50 | #147928 (2)

ze prijde o praci i desne moc mechaniku neni vubec zadna skoda...


 #147927 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 05:37:53 | #147929 (3)
| Předmět: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 07:01:38 | #147931 (1)

Konečně někdo, kdo používá ohledně elektroaut hlavu a ne rozkrok.
100 % souhlas s tvým příspěvkem. To máš tak: Lidi někde něco četli od odpůrců E aut a vzali to za 100% pravdu, k tomu přidala něco jejich vlastní blbost a vyšlo jim z toho, že E auta jsou prostě zlo a basta fidli. Neuvědomují si, že všechno je ve vývinu, všechno nějak začínalo a vždycky všechen pokrok a novoty byly kritizovány. Inkvizice by rovnou upalovala první výrobce televizí, mobilů, E aut *27179* Tihle joudové, co apriori zavrhují vše, čemu nerozumí, nebo na co nemají, jsou jak středověké báby, co se křižovaly před vším novým. E auta jezdit budou, i kdyby se někteří troubové rozkrájeli. Budou ale úplně jiné technologie na dobíjení, energie nebude brána ztepelných elektráren, baterie E aut, ty budou vážit míň, než dnešní běžný akumulátor.
Do pr..le lidiuvědomte si konečně, že i první mobil kritizovali dokonce i odborníci a tvrdili, že to je nesmysl. Mmchd - první mobilní telefon zabral celou místnost!!! *27179*
Pochopili, co jsem vám chtěl sdělit???
Inu...chytrému napověz, hloupého nakopni,jak se říká.
Už ze sebe vy tmáři a odpůrci všeho nového přestaňte dělat ještě větší blbce než jste a opusťte ten svůj středověk!


 #147926 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 12:21:01 | #147939 (1)

Bez ohledu na tvoje "názory" na trh a zaměstnanost ap., elektroauta mají nejméně dva principielní problémy :

  1. jsou baterie. tady jistě můžeme doufat a věřit, že vývoj s tím něco udělá jak z hlediska kapacity, životnosti, tak hlavně z hlediska ceny (s tím částečně souvisí síť nabíjecích stanic, ale i to je jistě řešitelné vývojem)
  2. problém je mnohem horší - ten se vyřeší jen tím, že najdeme zcela jiný zdroj el. energie, než využíváme dnes. Protože ona ta fráze, že "elektroauto" má komín v uhelný elektrárně, bohužel platí. Že fosilie jsou vůči klimatu nedobré, ale hlavně, že jednou dojdou (a čím víc lidí bude mít el. auto, tím rychleji budou docházet - i když to by možná řešila účinnost). Zkráceně : z pozice ekologie, klimatu elektroauta dnes nemají význam, možná to ještě zhoršují. Z energetického významu pak je to zas jen nárůst spotřeby elektřiny, nic jiného. Současné systémy alternativních zdrojů elektřiny pak jsou v podstatě nepoužitelné pro jejich nerovnoměrnost a využitelný výkon - možná až vynalezneme stavební materiály, fungující současně jako výroba elektřiny, a bude ji tudíž vyrábět celý povrch planety, pak možná. Ještě "bezdrátové nabíjení" - testy už jsou, a bude to fajn.

To píšu jako příznivec elektroaut, řekněme, že sám něco takového mám.

3. a úplně největší problém týhle planety ale je, a to pro všechny sféry života na ni, že lidí je prostě o 8 mld víc, než by mělo být. a navíc čím dál víc hloupých a neužitečných


 #147926 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 12:25:15 | #147941 (2)

errata : má výfuk v uhelný elektrárně


 #147939 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 14:25:15 | #147965 (2)
  1. vývoj baterii napreduje zavratnym tempem,rovnako se snizuje jejich cena. Jiz dnes je kuprikladu vaha Tesly 3 srovnatelna se spalovacim BMW 3... navic tu Teslu poridis levneji a je vykonnejsi nez to BMW. Teoreticka energeticka hustota baterii k vaze je dokonce lepsi nez u benzinu! Baterie jiz dnes ze zadnyho pohledu nejsou problem a presto porad brutalne napreduje jejich vyvoj.
  2. cely to mas spatne...nebudu to rozebirat ale kupriklady solary se s elektromobilama doplnuji vyborne!

Solary dosahuji jiz dnes ucinnosti a ceny ktera je dela naprosto bezkonkurencnima ve srovnai k jakymkoli jinym zdrojum,

  1. 100% souhlas

 #147939 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 18:14:03 | #147972 (3)
  1. Baterie jsou samozřejmě problémem stále, včetně jejich ekologické výroby. Ale to se asi dá postupně vychytat
  2. já vím, že to mám celé dobře. nejen že výroba a následná recyklaci jsou neekologické, ale co natankuješ v noci? nebo při zatažený obloze? a jak dlouho ti to bude trvat a s kolika solárama, jakou plochu a čeho zaberou.

jak v zimě, kdy ti elektroauto samo od sebe žere víc i při jízdě, natož když si musíš topit. Případně jak odlišíš el. ze solárů od té z uhelné elektrárny? Vždy je nějaká celková bilance potřeby el. energie té dané země. Elektromobilita ten požadavek na elektřinu zvedne, a vcelku zásadně. kde se ta elektřina vezme? A pak už nebude třeba pro svícení a topení v domech a bytech.

PS : FTV panely, ty nejlepší a nejdražší, dosahují účinnosti do 25 %. Účinnost spalovacího motoru je dneska běžně na 40 %. Navíc na palivo jsou kanystry, co je na uchování energie pro nabíjení u elektriky? víš, jak drahý jsou i jen posraný baterie do rodinnýho domu? pokud nechceš šunt, tak jsi s baterií kolem 6 kWh na 100.000 Kč


 #147965 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 18:51:40 | #147973 (4)

v noci fouka vitr,a taky jsou nejvetsi prebytky (atomove elektrarny nelze regulovat a neni odber).


 #147972 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 18:55:03 | #147974 (4)

ktere auto v zime nezere vic? Kuprikladu Tesla to ma vychtany tak ze v zime ma spotrebu vyšší jen opravdu o malo.


 #147972 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 18:57:52 | #147975 (4)

prumernej najezd aut za den je v CR 20km,na to potrebujes cca 4 kwh. Nabijeni v noci zajisti ze nezatizis sit.


 #147972 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 22:40:57 | #147998 (5)

Je to elektřina spotřebovaná navíc, musí se vyrobit ve stávajícím mixu zdrojů


 #147975 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 18:59:34 | #147976 (4)

na spracovani ropy na benzin potrebujes zhruba tolik energie kolik potrebuje elektroauto na jizdu


 #147972 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
30.03.24 19:06:57 | #147977 (4)

mimochodem k dotacim jen jedna veta kterou malo kdo zna. ,,Ve světě se utratí 400 miliard amerických dolarů na podporu ropných společností.,,


 #147972