takže ford je vlastně něco jako lego. polovinu zaplatíš za auto a druhou polovinu za úpravy, aby auto mohlo "normálně" jezdit několik let
náš fiat? fiat není náš a ten vtip je starej. fiat je teď vlastníkem.........najdi si to
nicmene neodpovedel jsi proc by to auto nemohlo jezdit s orezlym diferakem kdyz to je litina?
Nerez to, protoze kdejaka znacka bude s problemama, kdyz bydes dlouho hledat, najdes. Ja znam lidi ( soused) co ma 2021 Ford F-15, polovinu casu je zaparkovano u more, polovinu zde u nas a nema zadny problem ...........
ty auta se delaj v ohromnych seriich a velice levne...je pochopitelny ze najdes i chyby
neupravený díly nejsou chyby. to je prachsprostá fušeřina. něco, jako když ty zapojuješ televize, nebo tady radíte pointovi, jak se dělaj podlahy
je to z mýho pohledu stejný, jako když půjdu lyžovat a nasadim si jen jednu lyži
v Cr mate popletenej nazor ve dvou vecech. Jednak povazujete Ford za neco extra...ve skutecnosti se v USA jedna o jednu z nejlevnejsich znacek . Za druhy pro americana je auto na rozdil od cechu spotrebni vec.
Wostepe uvedomujes si ze zatimco v cely EU se za rok proda kolem miliona novych aut...tak Ford prodal pouze tohodle jednoho modelu temer 800 000 ?!
Auta z roku 2019 s nejhorší ochranou proti korozi
a paškál si nejdříve vezmeme ty nejhorší z nejhorších, tedy Nissan
Qashqai, Citroën C4 Cactus a Hondu Jazz. U francouzského vozu Švédové
zjistili, že galvanizace karoserie má nevalnou úroveň. Mnohé svárné body
nejsou chráněny, přestože k nim voda v důsledku špatného utěsnění
kapoty, dveří i víka zavazadelníku proniká.
V případě Japonců jsou zásadním problémem boční prahy, ostatně v tomto případě se stačí zeptat, nač dojíždějí majitelé starších Mazd. U novějších vozů s touto oblastí značka již takové potíže nemá, na rozdíl od Nissanu, který u modelu Qashqai nechrání boční prahy dokonce vůbec. Korozi napospas jsou ponechány také podélné i příčné vzpěry, ve spodní části čelního sloupku pak lze očekávat mnohé „lapače nečistot“.
U Hondy Jazz je seznam problémů podobný, také v tomto případě lze zmínit boční prahy s nedostačující anti-korozní ochranou či špatně utěsněné rohy dveří, kapotu motoru a víko zavazadelníku. Japonské mini si tak stejně jako Cactus a Qashqai vysloužilo nejhorší hodnocení. Sice dvouhvězdičkové, ale s nejmenším počtem získaných bodů.