Loraku, píšte kratšie príspevky: inteligent vie, že má písať obsah toho, čo chce písať - strácate veľa času, a kradnete ho aj iným...
Loraku, píšte kratšie príspevky: inteligent vie, že má písať obsah toho, čo chce písať - strácate veľa času, a kradnete ho aj iným...
Tomuto postoji nekterych kterym vadi poslouchat pravdu se ani nedivim.
"...Kaž Boží slovo a dělej to s pocitem naléhavosti za příznivých i nepříznivých okolností. Kárej, napomínej a vybízej s veškerou trpělivostí a uměním vyučovat. 3 Přijde totiž doba, kdy lidé nesnesou zdravé učení, ale budou se podle svého přání obklopovat učiteli, kteří jim budou říkat to, co chtějí slyšet. 4 Odvrátí se od pravdy a budou poslouchat lživé historky..."2 Tim 4 kap.
Ja se narozdil od tebe drzim puvodniho uceni Krista nepotrebuji zadne nove uceni a lidskou filozofii na definovani nejakeho noveho uceni, jak to udelali rimsko katolici v pripade uceni o trojjedinem bohu a kde to dokonce i sami otevrene ve svem katechizmu i priznavaji.
"251 Pro vyjádření článku víry o Trojici musela církev vyvinout vlastní terminologii s pomocí pojmů filozofického původu: "podstata", "osoba" nebo "hypostaze", "vztah", atd. ..."
„Mohlo by se zdát, že dogma o Trojici v podstatě vzniklo koncem 4. století. V určitém smyslu je tomu tak. . . . Formulace ‚jeden Bůh ve třech osobách‘ nebyla pevně stanovena, rozhodně nebyla plně vtělena do křesťanského života a do křesťanského vyznání víry, dříve než na konci 4. století.“ (New Catholic Encyclopedia, 1967, svazek 14, strana 299)
Je tu tedy jasne videt co je takovym ucenim, ktere se zalibilo i rimskych cisarum a ty ho pak i nasilne prosadili. Sami se pak misto Krista do pozice duchovnich vudcu a prostredniku medzi Bohem a lidmi.
Loraku, už jsi jak kolovrátek.
Kdo zavírá oči před biblickými texty, které mu nelahodí, kdo píše
dlouhé filosofické komentáře, vymýšlí vše možné od zhmotnění Krista
po slova Tomáše vyřčená prý jen tak v překvapení. Jsi to ty.
Kdo zavírá oči nad celým kontextem té encyklopedie, kde není jen těch
několik vět, co jsi okopíroval od jehovistů, ale je o kus dál napsáno, že
Trojiční nauka je obsažena v Bibli a byla vírou prvních křesťanů?
Kdo si nechává lechtat uši spekulacemi ze stránek jehovistů a ledaskde po
internetu, místo aby přijal, co se reálně píše v Bibli?
Jsi to ty, Loraku.
Já nemám problém s žádným textem v Bibli, přijímám všechny, ale ty ne,
ty nad některými, co ti nesedí, spekuluješ a vymluváš se.
No to presne delas. Vytrhavas biblicke texty z kontextu a davas jim vlastni pomyleny vyklad odporujici kontextu i dalsimu uceni Krista a jeho uceniku co je soucasti inspirovaneho Boziho slova. Pri hlubsim rozboru zadneho textu v souladu s kontextem a dalsimi podobnymi slovy pouzitymi v jinych castech Boziho slova nemas absolutne zadnou sanci obhajit ani jeden z tech tvych lzivych bludu. O duchovnim vzkriseni Krista sem ti podal zcela jasny Biblicky dukaz, ale chapu kdyz je pro tebe Jezis Kristus jen ten clovek kdyz ti to tak prave vyhovuje, ze mas i s timto problem to uznat i kdyz to tam je zcela jasne napsano.
trojicni nauka je blud a hereze vychazejici z lidske filozofie a ne z uceni Krista.
SJ maji sve uceni podlozeno Bibli nesrovnatelne lepe nez kdokoliv jiny. Mas velky problem uznat, ze jen OTEC je i pro Boziho Syna JEDINYM PRAVYM a uctivanym Bohem, kteremu i on sam v nebi slouzi v nas prospech jako MESIAS a VELEKNEZ. Takze nelzi podvodniku.
Nenapsals mi, kde je v Bibli napsáno, že z mrtvých vstal jen jako
"zhmotnělý duch" a kam se podělo jeho tělo.
Mohl bys dát konkrétní verš z Bible?
1Kor 15:20 BKR Ale vstalť z mrtvých Kristus, prvotiny těch,
kteříž zesnuli.
1Kor 15:21 BKR Nebo poněvadž skrze člověka smrt, skrze člověka i
vzkříšení z mrtvých.
1Kor 15:22 BKR Nebo jakož v Adamovi všickni umírají, tak i skrze Krista
všickni obživeni budou.
1Kor 15:23 BKR Ale jeden každý v svém pořádku: Prvotiny Kristus, potom ti,
kteříž jsou Kristovi, v příští jeho.
1Kor 15:35 BKR Ale řekneť někdo: Kterakž vstanou mrtví? V jakém
pak těle přijdou?
1Kor 15:40 BKR A jsou těla nebeská, a jsou těla zemská, ale jináť
jest zajisté sláva nebeských, a jiná zemských,
1Kor 15:42 BKR Takť bude i vzkříšení z mrtvých. Rozsívá
se porušitelné, vstane neporušitelné;
1Kor 15:44 BKR Rozsívá se tělo tělesné, vstane tělo
duchovní. Jest tělo tělesné, jest i duchovní tělo.
1Kor 15:45 BKR Takť i psáno jest: Učiněn jest první člověk Adam v
duši živou, ale ten poslední Adam (Bozi Syn Jezis Kristus) v ducha
obživujícího.
1Kor 15:47 BKR První člověk z země zemský, druhý člověk sám
Pán s nebe.
1Kor 15:50 BKR Totoť pak pravím, bratří: Že tělo a krev
království Božího dědictví dosáhnouti nemohou, aniž porušitelnost
neporušitelnosti dědičně obdrží.
http://www.obohu.cz/bible/index.php?por%5B%5D=BKR&k=1K&styl=PR&kap=15&vyberpor=porovna%C5%A5 Citace z Kralickeho prekladu Bible a klidne si precti celou tu pasaz i s kontextem a porovnej i s dalsimi preklady
Skus premyslet nad tim co sem ti rikal i o tom jak Kristus v Janovi 17 kap. oznamuje Otci, ze vykonal to dilo kvuli kteremu ho poslal na zem a prosi ho aby mu po uplnem dokonceni dal zpatky jeho slavu kterou mel u neho driv a dobre vime i z dalsich textu, ze Jezis ma nebesky duchovni puvod jako svoji predlidskou existenci a tu tedy i zpatky ziskal po svem vzkriseni. Na zem byl Otcem poslan jako dokonaly clovek podobny prvnimu cloveku Adamovi a byl tedy i nizsim postaveni od andelu jak je to zase zapsane v jine casti Pisma.
A kterej ten verš říká, že Kristus vstal jen jako duch který se
zhmotňoval?
Možná jsem slepá.
A co se stalo s tím tělem? Učedníci jej ukradli z toho hrobu, jak to
říkali Židé?
A k čemu je dobré vědět, v čem vstal?
Otazkou ted je ci uznavas, ze jeho vkriseni bylo v duchovnim tele ? Pak se jiste muzeme posunout i dal.
A já se držím Tatínka a Lásky Boží, kterou k nám vyzařuje! A Ježíš je na tom stejně.
Loraku, vys sa držite hocičoho, len nie puvodního učení Krista...tolik antikresťanských bludov na jednom mieste sotva niekde človek nájde...
Ted z tvoji strany vidim jen prazdna slova a nalepkovani, ale nevidim nic konkretni co mas na mysli a na co bych mohl reagovat v cem konkretne v tom co sem napsal vidis nejaky blud.