Doporučil bych mu dát červenou kartu za tu bytost.
Doporučil bych mu dát červenou kartu za tu bytost.
No když ja mám pod pojmem "bytost" třebas víly a rusalky a hejkaly a
jinou havět :-) a o Bohu jsem se opravdu v Bibli takovouto informaci nedočetla
že by Bůh měl být bytost, dokonce v Bibli není nazván ani osobou, což je
zase zaužívané u katolíku Boha nazývati osobou, dokonce třemi osobami, ale
v Bibli nic takového není:
1 z výsledků vyhledávání fráze "osoba" (celkem 4 veršů - 1 stran)
http://biblenet.cz/app/bible/search?phrase=osoba&search=Hledat
By sem se tedy ráda dopátrala pravdy :-)
Jiste mi odpovis to proc Jezis sveho i naseho Boha nazyva duchem ale zaroven i svym i nasim Otcem a mluvi o tom, ze vystupuje k Otci do nebe odkud prisel. Vysvetlis jiste i to proc ho mimo tohoto osloveni personifikuje a popisuje urcite jeho vlastnosti v kterych i nam lidem jde dobrym prikladem a povzbuzuje nas k napodovani.
Logicky z toho vyplyva, ze se bavime o duchovni bytosti jenz ma duchovni telo i existenci.
He no pro miliardy lidí jedna bytost?
Že by?
A to je u každého člověka osobně přítomen svoji jednou jedinou bytostí
?
To je trochu úsměvné :-).
On jiste svoji moci, pomoci ktere VSE vytvoril nema zadny problem byt takto propojen s kazdym v celem stvoreni a ma jiste dokonaly prehled o vsem a vsech i kdyz nas lidi i andely vytvoril jako svobodne bytosti a umoznil nam uprostred sveho stvoreni svobodne dal tvorit a svobodne se rozhodovat co udelame.
No jo, ale zůstanu raději u toho že v Bibli osobou ani bytostí nazván není..
Tak jiste je nekym koho nelze pripodobnit nicemu a nikomu v celem jeho stvoreni i kdyz o Kristovi cteme, ze nese dokonale Bozi obraz a o prvnim cloveku taky cteme, ze byl stvoren na Bozi obraz. Je ale zrejme, ze tim obrazem nemuze byt fyzicka a nebo jina vnejsi podoba nebo clovek je bytosti, ktera ma i fyzicke telo a to jiste nas nebesky Otec nema.
2K 3,18 My všichni s odkrytou tváří jako v zrcadle odrážíme Pánovu
slávu a tehdy jsme Pánovým Duchem proměňováni k jeho obrazu, od slávy k
slávě.
Ef 4,24 a oblékněte se do nového člověka stvořeného k Božímu obrazu,
plného spravedlnosti, svatosti a pravdy.
Ko 3,10 a oblékli se do nového člověka, který se poznáním obnovuje k
obrazu svého Stvořitele.
My jako lide ale nejsme Bohem o kterem mluvil a ucil i Jezis, ale sme jeho stvorenim. Ty to proste michas vsechno dohromady jen proto, ze nerozumis urcitym slovum co ctes v Bibli a vse si vykladas doslovne a bez kontextu i poznani uceni Bible jako celku.
Jo to je možný ale jestli se mají věřící dorozumět tak by měli vycházet z toho co v Bibli je a internetové diskuze nám tuto možnost dávají i přítomné on-line Bible.
Ano ale treba tem slovum i rozumet a nepouzivat pri tom hlavne jeden preklad, ale se snazit znat ten puvodni vyznam tam zapsanych slov a pochopit myslenku jako celek v kontextu i s navaznosti na to co je o stejne ci podobne veci zapsano i v jinych casti Bible.
Kdyby jsi více četla psal jsem bytost pouze já,Karol to jen opsal dle mé cesty , poněvadž někdy je dobré komunikovat s lidmi na jejich úrovni. Aspoň se pokusil dle vlastního vědomí v kterém se nachází člověk.Ano bytost může být jaká koliv energie a bytost beru jako duši co byla ponížená do lidského těla z určitých mravních důvodu co utvořila ze své vědomosti co věděla co tvoří.
To už jsem dnes ráno měla k bytosti příspěvek k Syn-Boha, dnes večer se to tu objevilo znova a tak to znova řeším..
Jsou dělené bytosti , máš bytosti lidské ,tedy duše chodící v těle,pak bytosti demonske, duše chodící nižším bytí než ty lidské,no je jich více, duchové, démoni , andělé a všechno to je vytvořené z apsolutna, tvořené dle vědomí v jakém se v rozpoložení ta bytost momentálně nachází .
Absolutno ale neni Bohem ani Stvoritelem. Je to jen nejaka neosobni sila, co ma byt dle filozofie buddhistu prapuvodni podstatou vseho.
A uz vubec neni to absolutno milujicim a milovanym nebeskym Otcem o kterem ucil Jezis Kristus.
Kájo Absolutno, Bůh, Světlo , vše je jedno jen je to popsaný list našeho myšlení a slov co neumíme popsat,jen v každých kulturách tomu nazýváme jinak a až poznáme pra původní podstatu v tomto bytí že mysl,slova je jen neohebný tvar, který se nedá popsat,budeme tím jedním.Zatim jen si s námi zahrává ve slovickareni ego, Mára,satan. Někdy je dobré jen být pozorovatel všeho a neprihazovat polenko do ohně tohoto myšlení o nemysleni a vytváření právě ohraničení mysli slovickami nás samých.