reinkarnaci učil i ježíš..na koncilech to bylo vyškrtáno, ale přesto jim pár naučení Ježíše o převtělování uniklo například: nikdo odtud nevyvázne, dokud vše nesplatí do posledního haléře /jak například asi úkladný a ničeho nelitující vrah splatí svůj zločin v pouhém kriminále ve zlomku zbytku tohoto života, když se tam dnes jen rekreuje??=musí se znovu mnohokrát narodit do tak strašlivých podmínek, které jeho duši očistí a nakonec potká nečekaně toho jím kdysi zavražděného, který ho zabije například při dopravní nehodě a tím se to zřejmě vyrovná...? jen Bůh to detailně ví.../..kdyby jen globalisté a fialová pětidemolice tušili, jak je vyšší spravedlnost dokonalá, tak by po tom, co už spáchali statisícům Čechů, toužili se nikdy nenarodit...
Nesmysl a lez !
Stejne jak je nesmyselna a lziva i ta cirkevni nauka o nesmrtelne dusi prebrana z demonskym kultu pohanskych filozofii vcetne tech Babylonskych.
Kristova obet by nemela absolutne zadny smysl, kdyby zde nebyla nadeje na vzkriseni z mrtvych lidi. Mrtvych v dusledku dedicneho hrichu a smrti, ktera prichazi v zivote kazdeho cloveka a kde je jedinou nadeji na ocisteni a vykoupeni prave Kristova obet.
Satan byl ten kdo i prvni zenu Evu obelhal, kdyz ji ujistoval, ze se smrti bat nemusi i kdyz porusi Bozi zakaz a ujistoval ji, ze naopak misto smrti se stane podobna Bohu a z toho plyne i ta demonska nauka o nemrtelne lidske dusi, aby lidi dal verili Satanovi a demonum, ze i kdyz zemrou tak ta jejich smrt je pouze smrti tela a nejake domnela vymyslena duse podobna Bohu zije po smrti dal.
Timto demonskym bludem je postizeno na zemi vice lidi, co veri v reinkarnaci a nejaky posmrtny zivot lidi misto toho, aby pochopili, ze jedinym vykoupenim ze smrti je prave Kristova obet.
"...Bůh řekl: ‚Nebudete z něho jíst, ani se ho nedotknete, jinak zemřete..."
Az veris Bohu tak nebudes verit v nejakou vymyslenou neexistujici nesmrtelnou dusi ani v nejaky iluzorny a lzivy vymysleny posmrtny zivot.
"...Skrze jednoho člověka vstoupil do světa hřích a skrze hřích smrt, a tak se smrt rozšířila na všechny lidi, protože všichni zhřešili...." (Rimanum 5:12)
"Vždyť mzda, kterou dává hřích, je smrt, ale dar, který dává Bůh, je věčný život prostřednictvím Krista Ježíše, našeho Pána." (Rimanum 6:23)
He he že prý citace :
"...nebyl to Adam, kdo byl oklamán, ale žena. Byla úplně oklamána a
zhřešila..."
Aha znám to v jiné formě :
14 A Adam nebyl sveden, ale žena svedena jsuci, příčinou přestoupení
byla.
O ne ty jenom jseš jako Adam a nebo jako Pavel a vše svádíš na ženu
:-).
Ale zpytuj raději svoje svědomí kde děláš, udělals chybu :-).
Svádět svoje selhání na druhé, jakej to alibizmus :-)
Znevažoval snad někdy Ježíš tímto vaším "zcela již otřepaným" způsobem nějakou ženu ?
Zena pokud se bavime o lidech je prvotni pricinou tohoto selhani. Proto dostala i povinnost podrizovat se vedeni muze a uznavat ho jako autoritu.
Je malo rozumnych zen jenz dokazou kontrolovat sve emoce a delat rozumna rozhodnuti. Ty medzi ty rozumne zeny ale nepatris. Jsi obeti vlastni fantazie ovlyvnene ucenim satana a demonu.
Žena a prvotni pricina :-)
A to máš od kuď ?
To je tvoje démonsko sataneské nelidské i bezbožné učení, s tím by jsi
měl něco dělat ale nemusíš, klidně si v tom svém bludu setrvávej, když
Ti to takto svědčí :-).
Pouze podle daného mýtu, pravdivost mýtu nedokážeš...
Stejně tak logicky nevyvrátíš,. že svět nevytvořila SNRJ Sasmnice neviditrelného růžového jednorožce
1. Korintským 12, 3Proto vám zdůrazňuji, že žádný, kdo mluví z Ducha Božího, neřekne: „Ježíš buď proklet,“ a že nikdo nemůže říci: „Ježíš je Pán,“ leč v Duchu svatém.
Ježíš je Pán může říci klidně i satanista, když bude chtít. Takže není pravdou, že tutovětu musí satanoistatvrdit v Duchu svatém, ale například proto, aby oklamal věřící....
Opět logická chyba autora textu
Kortinským.... 1-7/40
40Po mém soudu bude však pro ni lépe, zůstane-li tak; myslím, že i já mám Ducha Božího.
On myslí, on to neví, to má být slovo boží????
12Ostatním pravím já, a ne už Pán: Má-li někdo z bratří ženu nevěřící a ona je ochotna s ním zůstat, ať ji neopouští.
pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán:pravím já, a ne už Pán:
Takže osobní názory jsou slovem božím???
blbost. Co z toho je pravda, které evangélium pravdivě informuje???
Co Ježíš přikázal dvanácti učedníkům, když je vyslal? Matouš 10; 10: ať nenosí mošnu, ani dvoje šaty, ani obuv, ani hůl. Marek 6: 8-9: ať si vezmou na cestu hůl a sandály.
Nesrovnalosti v evangeliích
Publikováno v Svět Od: Lukáš Balabán Dne: 20 prosince, 2015
Po komentářích k desateru přináším článek, který jsem chtěl zveřejnit už dávno, ale vyžadoval poměrně značné úsilí při shromažďování dat z Bible. Základní myšlenkou je otázka, zda lze biblická evangelia považovat za věrohodné historické dokumenty pro Ježíše a jeho vzkříšení.
Účelem historické vědy je určit, co se v minulosti nejpravděpodobněji stalo. K tomu, aby historikové mohli určit historicitu nějaké osobnosti či události, potřebují důkazní materiál – prameny, zdroje. Ty by měly splňovat následující kritéria:
měly by pocházet ze stejné doby jako daná osobnost či událost
mělo by jich být hodně
měly by být na sobě navzájem nezávislé. pokud máte dvacet dokumentů, a
všechny zaznamenávají svědectví jednoho člověka, pak nemáte dvacet
zdrojů ale jeden zdroj.
měly by se v klíčových věcech shodovat
měly by být nezaujaté vůči zkoumanému předmětu
A jak je to v případě evangelií? Evangelia jsou jediným zdrojem, ve kterém je zaznamenáno vzkříšení Ježíše Krista, což je klíčová věc pro křesťanství jako celek. Jsou evangelia vhodnými historickými prameny pro určení toho, co se v minulosti pravděpodobně stalo? Obávám se že ne, protože:
Kdy byla evangelia sepsána? Rozhodně ne v době, kdy se stalo to, co popisují. Většina odborníků se shoduje na tom, že Marek vznikl někdy mezi lety 65 až 70 n.l., Lukáš a Matouš zhruba o 10 let později, Jan někdy kolem roku 90. Pokud jsou tato data správná, pak to znamená, že nejstarší záznam o Ježíši vznikl nějakých 40 let potom, co se tyto události měly stát.
Připusťme, že apoštol Pavel psal o Ježíši dříve, hovoří o vzkříšení v 1. listu Korintským, zhruba 20 let po evangelijních událostech. Ale ani to není zdroj současný s Ježíšem.
Nejsou žádná očitá svědectví. Pavel sám uvádí, že se s Ježíšem osobně nesetkal a autoři evangelií nejspíš také ne. Autoři evangelií navíc nejsou známi. Evangelia byla pojmenována při pozdějších edicích. Navíc, Ježíšovi učedníci byli prostí nevzdělaní obyvatelé Galileje, kteří mluvili aramejsky. I ve Skutcích apoštolů (4; 13) se dočteme, že Petr a Jan byli “lidé neučení a prostí”. Většina lidí ve starověku neuměla číst, natožpak psát. Rodným jazykem Ježíšových učedníků byla aramejština, zatímco tyto knihy jsou napsány řecky, lidmi, kteří byli vzdělaní a měli určitou znalost řecké rétoriky a kompozice.
Odkud se tedy autoři evangelií dozvěděli Ježíšův příběh? Jestliže nešlo o Ježíšovy učedníky, pak to byli lidé, kterým ten příběh někdo vyprávěl. A tomu někomu ten příběh předtím vyprávěl někdo jiný a tomu před ním zase někdo jiný, a tak dále. Příběhy o Ježíši kolovaly mezi lidmi a předávaly se ústně po mnoho let od Ježíšovy předpokládané smrti a údajného vzkříšení do vzniku prvních písemných záznamů. Křesťané tyto příběhy vyprávěli s cílem obrátit na víru ostatní lidi. Občas je za tím účelem vylepšovali a pozměňovali. Tento proces trval celá desetiletí, než tyto příběhy byly zapsány. Tedy, evangelia jsou písemným záznamem ústní tradice, která kolovala mezi lidmi.
Co se děje s ústně předávanými příběhy v průběhu času? Mění se. Jaké máme důkazy o tom, že se příběhy o Ježíšově životě, smrti a vzkříšení měnily? Můžete si je přečíst sami. Přečtěte si například Markovu verzi o Ježíšově smrti a potom Janovu verzi téhož. Zjistíte, že jsou mezi nimi nesrovnalosti. Tak například:
Ve který den Ježíš zemřel? Bylo to v den velikonoční večeře, jak
uvádí Marek (14; 12), nebo v den, který jí předcházel, jak uvádí Jan
(19;14)? Nemohl zemřít v oba dny.
Kdy přesně byl Ježíš odsouzen k smrti? Bylo to ráno, jak uvádí Marek
(15; 1) nebo v poledne, jak uvádí Jan (19; 14)?
Nesl Ježíš svůj kříž celou cestu až na Golgotu (Jan 19; 17), nebo ho
nesl Šimon z Kyrény (Marek 15; 21)? To závisí na tom, které evangelium
čtete.
Posmívali se Ježíšovi oba dva povstalci, kteří byli ukřižováni po jeho
levici a pravici (Matouš 27; 44) nebo jen jeden a druhý se ho zastal (Lukáš
23; 39-40)? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Roztrhla se chrámová opona předtím, než Ježíš zemřel (Lukáš 23,
44-45), nebo poté, co zemřel (Matouš 27; 50-51, Marek 15; 37-38)? To závisí
na tom, které evangelium čtete.
Jde pouze o několik příkladů týkajících se Ježíšovy smrti. Co třeba, pokud jde o jeho vzkříšení?
Kdo přišel třetího dne ke hrobu? Marie Magdalská samotná (Jan 20; 1),
nebo Marie a další ženy (Matouš 28; 1, Marek 16; 1, Lukáš 24; 10)? A pokud
přišly i další ženy, kolik jich bylo a jak se jmenovaly? To závisí na
tom, které evangelium čtete.
Byl kámen, který zakrýval vchod do hrobu odvalen (Marek 16; 4, Lukáš 24; 2,
Jan 20; 1), nebo ne (Matouš 28; 2)? To závisí na tom, které evangelium
čtete.
Viděly ty ženy mládence (Marek 16; 4), dva muže (Lukáš 24; 4), jednoho
anděla (Matouš 28, 2) nebo dva anděly (Jan 20; 12)? To závisí na tom,
které evangelium čtete.
Co měly vzkázat učedníkům? Že mají zůstat v Jeruzalémě (Jan 20; 17),
nebo jít do Galileje?(Matouš 28; 10, Marek 16; 7))? To závisí na tom, které
evangelium čtete.
Pověděly ty ženy někomu o tom, co viděly (Matouš 28; 8, Lukáš 24; 9),
nebo ne (Marek 16; 8)? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Na základě těchto a mnoha dalších nesrovnalostí nelze z pohledu historické vědy považovat evangelia za spolehlivé historické prameny, a to z následujících důvodů:
Je v nich příliš mnoho sporných věcí.
Jejich obsah je záznamem ústní tradice, která kolovala mezi lidmi několik
dekád, než byla zapsána.
Celá léta křesťané vyprávěli tyto příběhy ve snaze obrátit na víru
nevěřící a tomuto účelu je přizpůsobovali. “Tvůj bůh se narodil z
panny? Ehm… však můj taky!”
Autoři evangelií nejsou očití svědkové ani současníci, šlo o řecky
hovořící křesťany, kteří žili 40-65 let po událostech, které evangelia
popisují.
Evangelia jsou záznamem příběhů, které si křesťané vyprávěli po mnoho
let, mnoho příběhů bylo pozměněno, některé byly zcela vymyšlené.
Jak jsem nastínil v úvodu, historická věda se snaží určit, co se v minulosti NEJSPÍŠE stalo. Naproti tomu zázraky, jako například vzkříšení Ježíše Krista, jsou už ze své definice nejméně pravděpodobné. Za zázrak považujeme nějaký jev tehdy, pokud pro něj neexistuje žádné jiné vysvětlení. Kdyby zázrak nebyl tou nejméně pravděpodobnou věcí, pak by to nebyl zázrak! Jinými slovy, je pravděpodobnější, že si křesťané Ježíšovo vzkříšení vymysleli, nebo měli halucinace, nebo koncept vzkříšení převzali z nějakého jiného náboženství. To všechno je pravděpodobnější než Ježíšovo historické zmrtvýchvstání. Závěrem uvádím další nesrovnalosti, na které jsem narazil:
Kolik generací je mezi Abrahámem a Davidem?: Třináct (Matouš 1: 2), nebo
čtrnáct (Matouš 1: 17)?
Apoštol Pavel ve Skutcích (20: 35) říká, že máme “mít na paměti slova
Pána Ježíše, který řekl: Blaze tomu, kdo dává, ne tomu, kdo bere.” V
žádném z evangelií však tento Ježíšův výrok není.
Kdy došlo k uzdravení malomocného? (Matouš 8:13-14): Ježíš ho uzdravil
předtím než vešel do domu. (Marek 1: 29-30 a 1: 40-42): Ježíš uzdravil
malomocného poté, co navštívil Šimona Petra.
Kdo přistoupil k Ježíši? (Matouš 8; 5-7): Byl to setník, hledající pomoc
pro nemocného služeníka. Lukáš 7; 3 a 7; 6-7: setník to nebyl, poslal
přátele a židovské stařešiny.
Byla Jairova dcera mrtvá, nebo teprve umírala? Matouš 9; 18: Jairus požádal
Ježíše o pomoc s tím, že jeho dcera právě zemřela. Lukáš 8; 41-42:
Jairus požádal Ježíše o pomoc, protože jeho dcera umírala.
Co Ježíš přikázal dvanácti učedníkům, když je vyslal? Matouš 10; 10:
ať nenosí mošnu, ani dvoje šaty, ani obuv, ani hůl. Marek 6: 8-9: ať si
vezmou na cestu hůl a sandály.
Kdy přišel Jan Křtitel na to, že Ježíš je Mesiáš? (Matouš 11; 2-3 a
Lukáš 7; 18-22): Když byl ve vězení, vyslal za ním své učedníky, aby to
zjistili. (Jan 1; 29-36): Jan Křtitel to věděl ještě předním, než se s
ním setkal.
Kdo vyslovil žádost pro syny Zebedeovy? (Matouš 20; 20-21): Jejich matka.
(Marek 10; 35-37): Jan a Jakub Zebedeovi požádali Ježíše sami.
Která zvířata byla přivedena k Jěžíši? (Matouš 21; 2-7) dva učedníci
přivedli oslici a oslátko z vesnice Betfage. (Marek 11; 2-7): přivedli pouze
oslátko.
Kdy byl proklet fíkovník? (Matouš 21; 17-19) Ježíš ho proklel poté, co
vyčistil chrám. (Marek 11; 14-15 a 20) Ježíš ho proklel předtím, než
vyčistil chrám.
Kdy fíkovník uvadl? (Matouš 21; 9): Okamžitě. (Marek 11; 12-14 a 20):
Následujícího rána.
Byla Jairova dcera mrtvá, nebo teprve umírala? Matouš 9; 18: Jairus požádal Ježíše o pomoc s tím, že jeho dcera právě zemřela. Lukáš 8; 41-42: Jairus požádal Ježíše o pomoc, protože jeho dcera umírala.
Tohle, že je slovo boží???
Nebylo to ani správně zaznamenáno....
Tohle je pouze ukazka tve zmatenosti a to co nekdo vidi jako rozpor je pouze nepochopeni urcitych udalosti opisovanych v urcitem casovem sledu a ruznymi pozorovateli.
Vickrat uz ti bylo vysvetleno to co pouze hloupe kopirujes a nepremyslis u toho abys pochopil co je tam skutecne sdeleno.
Jasně, ona umírala, nebo byla mrtvá... Nemohlo být oznámeno obojí jedním člověkem.... A ráno a okamžitě je to samé....
Tomu může věřt je jehovnista a jemu podobní
Loraki řekl, dnes před 5 minutami jsem byl na nákupu. Lorak řekl , dnes jsem nebyl na nákupu Obojí je pravda. Clověk musí být mentálně velmi sláb, aby tomu věřil....
Tak nez clovek umre tak je jasne ze predtim nez umre muze i umirat ne. Vsimni si i to, ze kopirujes pasaze jenz maji urcity casovy sled a driv zde byl zminovan pouze ten spatny zdravotni stav a az potom samotna smrt.
Jsi proste hlupak snazici se neco za kazdou cenu dokazat, ale ukazujes timto jen vlastni omezenou hloupost.
Byla Jairova dcera mrtvá, nebo teprve umírala? Matouš 9; 18: Jairus požádal Ježíše o pomoc s tím, že jeho dcera právě zemřela. Lukáš 8; 41-42: Jairus požádal Ježíše o pomoc, protože jeho dcera umírala.
O pomoc požádal buď pro to, že dcera umírala, nebo pro to, že zemřela....
Když umírala, nemohl žádat o pomoc, že zemřela, a když zumírala, nemohl žádat o pomoc proto, že umírala, když zemřela
nemohl uschnout 2x.... Nemohl Jeshua chtít, aby si brali hůl a nebrali hůl.... To by trpěl schizofrenií. Což je nesmysl. Taskže tvrzení opět minimálně jedno není pravdivé
Marxismus len inismus m á celé knihy, kide je vysvětlován, to ale neznamená, že je pravdivý, byl vysvětlován milionům...Neznamená to pravdivost marxismu-leninismu
Ani názory loraka , byť jsou vysvětlovány, nezamenají ani omylem, že jsou pravdivé.... Jen proto, že jsou vysvětlovány. A jen idiot si může myslet, že vysvětlení něčeho, nutně znamená pravdivost vysvětlovaného
Římanům 5
14Smrt však vládla od Adama až po Mojžíše i nad těmi, kdo hřešili
jiným způsobem než Adam. On je protějšek toho, který měl přijít.
15S milostí tomu však není tak jako s proviněním. Proviněním toho
jediného, totiž Adama, mnozí propadli smrti;
"Žena hadovi odpověděla: „Ovoce ze stromů v zahradě smíme jíst. Ale o ovoci ze stromu, který je uprostřed zahrady, Bůh řekl: ‚Nebudete z něho jíst, ani se ho nedotknete, jinak zemřete.‘“ Had na to ženě řekl: „Určitě nezemřete. Bůh totiž ví, že v den, kdy z něho něco sníte, se vám otevřou oči a budete jako Bůh – budete znát dobré a špatné.“
"...nebyl to Adam, kdo byl oklamán, ale žena. Byla úplně oklamána a zhřešila..."
Adam zhřešil protože byl trouba a snědl co se mu podalo a vůbec nevzpomněl si na boží přikázání..
Vzdyt ale on sam si to ovoce z toho stromu nevzal a dostal ho sve zeny - Evy, ktera uverila lzi a nebyla poslusna Bozimu prikazani jenz lidi melo chranit pred utrpenim a smrti.
Eva o tom rozumně přemýšlela, diskutovala jestli tak a nebo onak ale on
vůbec ne, byl pasivní, přijal co se mu přineslo na podnose :-).
To tak dnes dělá hodně lidí.. přijmou učení o kterém ani moc
nepřemýšlí a mají to za pravé :-).
Vyznam a myslenka stejna jen nekdy mozna popsana trochu odlisnymi slovy se stejnym ci podobnym vyznamem.
Urcita slova se daji prelozit vice spusoby a nemaji vzdy jen jeden vyznam. Je tu dulezite poznat i kontext a dulezita je klicova myslenka vyplyvajici z kontextu.
List Jakubův 3,5-6
Kolo zrození, správný překlad....
http://www.jitrnizeme.cz/view.php?cisloclanku=2006022401
Tskže jehovnisté a většina církví překrucují bib lický text a tvrdí, že se autor spletl....
Originál respektuje pouze Bible Kralická (vyd. 1613). Vysvětlující poznámku pod čarou uvádí i Nová Smlouva KMS (Křesťanská misijní společnost). Jak je to možné? Většina překladatelů se snaží hájit argumentem, že se původní autor textu přepsal. Místo slova "trochos" - "kolo" měl prý v úmyslu napsat "trochia" - "běh". Jenomže toto vysvětlení je samoúčelné a nemůže obstát. Je ostatně pozoruhodné, jak systematicky se doslovnému znění křesťanské překlady vyhýbají. A netýká se to pouze Jakubovy epištoly ale všech biblických knih. Motivace pro toto jednání je zřejmá - potlačit vše, co by mohlo vyvolat "nežádoucí" myšlenkové pochody čtenářů.
Nauka o oběti je vlastně satanismus. Snaha satanistického kultu, který zabíjel děti, podporoval mučení a zvěrstva...
Jeshua byl juističně zavražděn.... To nijak lidi nespasilo... Ano lidé
bezpáteřní a ujetí to pak úmyslně špatně interpretovali....
A v důsledku toho vznikl katolicismus a pak další sekty a jehovnismus
Pokud byl císař zdráv, budil ho každý den přesně o půl čtvrté ráno tichým ranním pozdravením jeho osobní komorník.:-)
...a už je to bohužel tady...finíto, šlus, v Bibli prorokovaná Bestie
666 přebírá otěže nad světem pomocí zrušení finančních
hotovostí...
Česká republika bude Radě EU předsedat do konce roku 2022. Informace
přinesl server Business Insider. Fialkinovo předsednictví EU tak chce umést
cestu evropskému digitálnímu EURu na bázi CBDC a odklidit z cesty anonymní
krypto aktiva, protože jejich vlastníky nelze dohledat a ovládat. Tyto kroky
jsou předstupněm pro zavedení digitální ekonomiky. Peníze už nebudou mít
podobu papírových a kovových platidel, ale budou mít elektronickou podobu v
mobilech, přičemž tyto digitální měny nebudou mít občané ve
vlastnictví a v držení, protože budou mít podobu běžných účtů, i
když založených na blockchainu, který bude centralizovaný.
krypto aktiva už nebudou ani decentralizovaná, ani svobodná. Kdo zůstane na decentralizovaném kryptu, postupně zjistí, že už nejde krypto směnit za fiat, najednou zjistí, že už obchody decentralizované krypto nesmí přijímat jako platby, najednou zjistí, že kdo má decentralizované krypto, je podezřelý, že pere peníze anebo… anebo že je terorista! Přesně takto skončí uživatelé decentralizovaných kryptoměn, pokud Fialův režim prosadí v EU zákaz anonymního krypta. Postupně, krůček po krůčku, salámovou metodou zbaví občany všech svobod. Svobody slova, svobody příjmu informací, svobody protestu, svobody pohybu, svobody rozhodování o vlastním těle, svobody stravování, svobody obrany vlastního životního prostoru a svobody rozhodování o svých penězích. Prostě Total Control celé populace!
„Prostě si lehni, zavři oči a mysli na říši. Je to tvoje povinnost!“:-)
jedna křesťanská sekta má za pravdy to, co druhá za blud, ale každý z
nich tvrdí, že jen jeho tvrzení je jediné pravdivé....
Protestanti nemusí katolíky, katolíci protestanty...
Dokonce spolu válčili, zabíjeli se a upalovali.....
dobre vědět na vychodě nezapomínají jako na zapadě a dělaji dobře:-)https://www.tarak.cz/uloha-predku-v-nasich-kazdodennich-zivotech/
čim vice se dva hadaji o nabožesntvi:-)tím jen ukazují,že jsou ješte na cestě k vrcholu,ale ten kdo už dli na vrcholu vidi všechny stezky i poutniky....nehada se snimi,ale jen laškovně onem umanutym naznaři pro ně neřešitelne-jako např jak zni tlesknuti jedne ruky? :-)aby jim naznačil,že neni potřeba se snimi přit a předhanet v zevnich rozumovych znalostech ruznych tzv svatych pisem na což oni samozřejmě čekaji a maji v zaloze hned mnoho mcitatu a žalmů aby druhe přetrumfli jako v duchovnim mariaši v hostinci Na Ružku kam velice radi a často chodi od sameho rana do noci:-)a popijeji a kouři sva viržinka podnosnice libočudne a divaji se s pychou na obraz cisaře pana:-)ale jen do doby než tam přijde tajny a slyši jak řikaji---tak hezky obraz a serou na něj mouchy a už je to a pak křiči-vždyt já jsem nevinnej:-)a švejk jim s klidem odpoví-meilej pane pan ježiš byl taky nevinnej a jak dopadl:-)
dekamerone:-)třeba kledaš spiše pouhou souložnici pro upušteni ventilu:-)a pary.-)a maskuješ to touhou po duchovnim spojení:-)mnozi to tak maji:-)je to takovy začarovany kruh,muž se da na tzv duchovni cestu jde sam,mysli si že si vystačí,potom si řika-co kdybych si ted našel enjakou ženu a zkusil s ni skloubit ono duchovno s tělesnem a tak hleda a vetšinou marně kromě připadů obyčejne pudovosti a najiti kdejake holky na zviřeci sex.-)ale to ho neuspokojí na dlouho a tak po mnoha přešlapech,zklamanich pochopi ,že by nejdřiv mel sam prohloubit tzv duchovnost a když se mu to podaři což je velice vzacne tak potom zjistí,že třeba ženy ho samy vyhledavaji pro sva potešení a mnohe ženy si mysli,že když mu ukaží a podstči sve vnady o kterych si mysli,že se kolem nich toči cely svět...ale on už na ně hledi trochu jinak -ne s pohrdanim a pychy nebo chtivosti-ale spiše jako mistr nazaretsky,kdy v pismu je mnoho přikladůjak vznešeny byl a ona vznešenost pramenila z jeho duchovni hloubky a tedy i šlechetnemu chovani k ženam:-)
jak je psano v bibli,kdo položi ruku na pluh ,už se ensmi otačet nazpět.-)komu bylo vice dano,od toho bude vice požadovano,ale naštesti tzv temne noci duše přichazeji jen k pokročilym studencum na cstě k tem tzv povrchnim obyčejnym zevnim i když třeba dokonale znalych bibli k tem ne-tam to ješte neni potřeba aby se vyzkoušelo zlato v ohni:-)
neni trvaleho štesti v žadne věci ani bytosti jako vztahu:-)kde tedy je?mnozi ti budou řikat že štesti našli ,ale to je pochybne nebot o štesti maji mnozi ruzne představy a budou ti vetšinou nabizet dualisticke štesti tedy ty a ono štesti oddeleně a budou ti tvrdit že te tam dovedou a čim vice budou mluvit a psat o tom štesti,tim vice budou kuckat a ukazovat že ona štesti je pochybne a spiše se jens vymi slovy utešuji a ukazují se ..:-)
opravdu moudry člověk budešli u nej heldat štesti te nejdřiv pronikne svym pohledem srdce beze slov.-)a velice snadno pozna jak na tom jsi jeho neoklameš,necha te mluvit o tom jak jsme dobři a sečtelí,duchovni moudři-ale bude se na tebe jen divat,když pozna že ti dochazi že už se moc ukazuješ tak jeho srdce začne k tobe jemne zařit.-)a budešli pokorny a moudry tak se strana vahy začne obracet a když s evzdaš tzv sama sebe sve sebechvaly velikosti duchovnosti tak te třeba vtahne do sveho Ticha a oba spolu splynete v jedno:-)čim vice slov a dikuzi tim vice se lide vzdaluji Pravdě nebot Pravda se zjevuje mlčky:-)
alepřesto budme pokorni-jak je psano v Gitě-je klepši nasledovat svou cestu třeba nedokonale než se vydavat na cestu druheho třeba dokonalou-nebot jeho cesta neni tvou cstou a a každy tvor ejdna podle sve přirozenosti a nic mu nepomuže když porušuje tento zakon...změny proste nejdou delat tak rychle jak by si člověk přal i když ojediněle přiklady tzv milsoti se vyskytují:-)
potom to dopadá jako v pisni....byl jsem bloud.já k ranu se pomodlit chtěl,pan Bůh ale mlčel a já sklizel to co jsem sel:-)
jak by tě nekdo mohl udelat štastnym,když on sam je slaby a neštastny? .-)
ale mnozi tě budou lakat:-)budeme na to neštesti dva a a budeme štastni:-)
bible-mnozi řikaji že vidi,ale jsou slepí:-)když slepy vede slepeho oba spadnou do díry....v tomto světě platí-vem si co chceš ,ale zaplat ,ale ne vždy penězi