Jak se díváte na advent?
Až se Bůh vrátí, lidstvo to nepřehlédne!
(Církevní oslavy adventu jsou pouze fraškou!)
Tatínek se vrátí s celou svou družinou! Tisíce a tisíce vzkříšených
lidí a andělů nepůjde přehlédnout!
(Vůdci církví a sekt hrůzou zesinají...)
Ale nebojte se!!! Tatínek miluje celé lidstvo!!!
Možná udělá: "Ty, Ty, Ty!", ale vzápětí Vás obejme celý rozzářený
LÁSKOU.
já jsem rád , že žiješ, už jsem měl obavy, jestli tě netrefilo, že ti zrušili tu stoku na lide
Quo vadis, Domine? Kam kráčíš, pane. Petr prchající z Říma potkává
muže - Ježíše, který mu odpovídá - když ty opouštíš mé blízké, jdu
do Říma, aby mě ukřižovali podruhé.
Ono je to i o tom, že mnozí "věřící" haní i andělské bytosti, protože je pro své zaslepení vlastní pýchou nepoznávají...
Církev Ježíšova je ta která zachovává Slovo Boží a to máme v
Evangeliích, ostatní co mají ve svých naukách jiné nebiblické lidské
výmysly jsou nikoliv Ježíšova církev.
Jan 14
: „Pane, jak to, že se chceš dát poznat nám, ale ne světu?“
23Ježíš mu odpověděl: „Kdo mě miluje, bude zachovávat mé slovo, a můj
Otec ho bude milovat; přijdeme k němu a učiníme si u něho příbytek.
24Kdo mě nemiluje, nezachovává má slova. A slovo, které slyšíte, není
moje, ale mého Otce, který mě poslal.
25Toto vám pravím, dokud jsem s vámi.
Ja jsem s malým "k" něco jako "kam kráčíš člověče". a nebo "jití jest hospodinovo" v mém případě jsou to kroky hospodinky :-), chození v ponoškách je tiché :-)
z výsledků vyhledávání fráze " svatá trojice" (celkem 0 veršů - 0
stran)
http://biblenet.cz/app/bible/search?phrase=+svat%C3%A1+trojice&search=Hledat
Je ten pojem cizí? Proto jsou jenom dvě možná vysvětlení, buď nerozumíš a nebo v ní nevěříš
Tomu nesmyslu nerozumi ani ti blazni jenz to v 4 stoleti vymysleli a ani ty po nic jenz se tento nebiblicky nesmysl snazi dodnes vysvetlit.
Lidé se snaží stále něco rozdělovat, přitom ani větě Otec a Syn jedním jsou mnozí moc nerozumí .
Ale jo to srozumitelné je ale Ježíš se modlí aby všichni jedno byli v Jan 17/21-23
A taky jde o hloubku, je-li to vnímané jen povrchově je to dobře znějící paradox
Ano, ale člověk by ji neměl brát osobně. Taky jsem četla nejaké východní knihy a jejich věty jsou mnohdy prosté soucit a láska ke všem bytostem. Ono nic více než láska Boží není a když je opravdu vnímána celý život je Tím prozářen.o) Svatý Vavřinec podle toho žil.
Ano proto to píšu níže nic jiného není důležité než Láska Boží milovaný Človíčku
Ano proto to píšu níže nic jiného není důležité než Láska Boží milovaný Človíčku
ANO, LÁSKA
JE NA PRVNÍM I POSLEDNÍM MÍSTĚ.
(A kdo žije v
LÁSCE, ten odpouští vše všem! A činí to ihned.)
Ano, Bůh Otec náš se sem už chystá. Ježíš bude v mnohatisícové družině Boží s ním...
Tak jako před potopou lidé zesměšňovali Noema, tak se dnes lidé posmívají Človíčkovi.
syn boha a lorak vy si pěkně lezete do zadku, ono se dá společně láskyplně nesnášet církev Ježíšovu
O cem pises Jonatane ? Kde vidis v mojich slovech neco nevativni adresovane Kristovi ci jeho poslusnym ucenikum a nasledovnikum ?
Bratři a sestry!
Urážíte-li a pomlouváte-li lidi, urážíte a pomlouváte Boží děti a
tím i Boha Otce lidstva!
Člověka i celé lidstvo stvořil Bůh Otec náš a ne Satan Syn Boží! Vy ani toto nevíte?
Lidé, bratři a sestry, odmítá-li člověk uznat, že je synem nebo dcerou Boží, a že vlastními Božími dětmi jsou všichni lidé, potom by se mu mohlo stát, že bude dost dlouho trpět na místě Božího hněvu...
Ten Váš "Ježíš" se podobá Luciferovi.
Ježíš, kterého já znám, je láskyplným člověkem. (Jednou Vás
seznámím.)
Vzkříšený Ježíš Syn Boží Bohem ani bohem není...
(Vy prostě pravého Ježíše neznáte! Hrbíte se před neživou modlou své
církve, kterou pojmenovali po Ježíšovi, aby mohli utiskovat a vykořisťovat
lidstvo, jak historie názorně dokazuje!)
Ano, Tatínek nás miluje! A neexistuje zločin, který by nemohl lidem odpustit...
(Bible,
Izajáš 43:25-26)
Já, já sám vymažu KVŮLI SOBĚ, Tvoje nevěrnosti, na Tvé hříchy
nevzpomenu.
Připomeň mi to, můžem se spolu soudit, sám si spočítej, pro co bys mohl
být ospravedlněn.
(Živé Slovo
Boží)
Povšimněte
si není tu řečeno: "Nechám zbičovat a popravit Ježíše, abych Vám mohl
odpustit."
(To tam skutečně není!)
Kdyz uz sme u toho verneho Boziho proroka Izaiase, znas tato jeho prorocka slova a vis kdo je naplnil ? :-))
Iz 53:2
KLP Vyrašil před ním jako výhonek, jako kořen z vyprahlé země. Neměl podobu ani krásu, aby upoutal náš pohled; neměl vzhled, abychom po něm zatoužili.
Iz 53:3
KLP Opovržený, opuštěný od lidí, muž bolesti, znalý utrpení jako ten, před nímž si lidé zakrývají tvář, potupený, od nás nevážený.
Iz 53:4
KLP A přece on nesl naše utrpení, obtížil se našimi bolestmi, ale my jsme ho pokládali za zbitého, od Boha ztrestaného a ztýraného.
Iz 53:5
KLP On však byl proboden pro naše nepravosti, rozdrcen pro naše zločiny, tížily ho tresty pro naši spásu, jeho rány nás uzdravily.
Iz 53:6
KLP Všichni jsme bloudili jak ovce, každý šel svou vlastní cestou. Hospodin na něho uvalil vinu nás všech.“
Iz 53:7
KLP Byl týrán, ale podrobil se a neotevřel svá ústa; jako beránek vedený na porážku a jak ovce, která mlčí před střihači, neotevřel svá ústa.
Iz 53:8
KLP Odstraněn byl soužením a nespravedlivým soudem. Kdo se stará o jeho právo? Vyrván byl ze země živých, pro zločin svého lidu byl ubit k smrti.
Iz 53:9
KLP Hrob mu vykázali se zločinci, posmrtný domov s boháči, ačkoli se nedopustil křivdy ani neměl v ústech podvod.
Iz 53:10
KLP Hospodinu se však zalíbilo zdrtit ho utrpením; jestliže dá na usmíření svůj život, uzří potomstvo, které bude žít dlouho, skrze něho se zdaří Hospodinův plán.
Iz 53:11
KLP Pro útrapy své duše uvidí světlo, nasytí se svým poznáním. Můj spravedlivý služebník ospravedlní mnohé, neboť sám ponese jejich viny.
Iz 53:12
KLP Proto mu udělím mnohé a s reky rozdělí kořist proto, že sám sebe vydal na smrt, že se dal přičíst ke zločincům, když nesl hříchy mnohých a prosil za viníky.
http://www.obohu.cz/bible/index.php?styl=PR&kap=53&k=Iz
Zabudnutá kapitola Hebrejskej Biblie - Izaiáš 53Tak jednou si psal, ze je to proroctvi co se splnilo na tobe a ze si dokonce ve vyssim postaveni nez Jezis Kristus :-)).
Má role je taková, jaká je! Ovšem v Lásce Boží si jsme všichni rovni. A to i s Ježíšem.