Toto se týká Evangelia, tak to sem dávám taky.
*
Zznovuzrození není obrácení a vydání se Bohu. To by Nikodém, jako znalec
zákona zcela jistě věděl.
Znovuzrození je vložení neboli narození …..NAŠEHO DUCHA...…..do
nás.
Podle Ezechiela 36:26,27. A Jana 3.kap.6.verše., Jana 1.Kap. 12-13 verše.
A není to jen metafora. Reálně se to duchovně stane. Já o tom jasně
vím.
A stane se to pouhým přijetím Krista. Nesmí tam být žádná jiná
podmínka. Jen Kristus zaplatil za hřích, nikdo a nic jiného !
A není pravda, že musí předcházet křest !
Skutky 10.kap.
44Ještě když Petr mluvil, sestoupil Duch svatý na všechny, kteří tu řeč
slyšeli.
45Bratří židovského původu, kteří přišli s Petrem, žasli, že i
pohanům byl dán dar Ducha svatého.
46Vždyť je slyšeli mluvit v jazycích a velebit Boha. Tu Petr prohlásil:
47„Kdo může zabránit, aby byli vodou pokřtěni ti, kteří přijali Ducha
svatého jako my?“
48A dal pokyn, aby byli pokřtěni ve jméno Ježíše Krista. Potom jej
pozvali, aby u nich zůstal několik dní.
*
*
I já to dnes zažívám, když někomu říkám evangelium o Kristu, že na
toho člověka sestoupí Duch svatý a neprojevuje se vždy mluvením v
jazycích, ale onen člověk je překvapený že Kristus žije. Kristus se ho
dotkne a on to ví.
Není pak problém ho vést k vyznávání hříchů a k přijetí Krista.
I ty tři tisíce, kteří uvěřili byli zasaženi Duchem a naplněni Duchem
nejdříve. Jak by ti, kteří je pak následně křtili v jednom dni poznali,
koho mohou pokřtít ?!
Nestudovali s někým Bibli a nemohli zkontrolovat, jestli vykazují
skutky...!!
Dá se poměrně snadno poznat kdo je naplněný Duchem, kdo je chrámem Ducha.
Proto to i já mohu poznat tady.