Ve výkladu Bible svědkové argumentují, že syn musí být nutně
nižší.
*
Ale zároveň Abuka píše toto:
Pokud se Bible vyjadřuje v Boží věčnosti, je to vždy v podobně obecné
rovině.
Jde to prostě mimo naše chápání i představivost.
A i v těchto případech by mělo platit Pavlovo varování, abychom nešli nad
to, co je psáno.
*
A zplození syna se týká věčnosti. Tedy není dobré, podle slov Abuky….:
jít nad to co je psáno !
Je mimo naše schopnosti pochopit, jak mohl být jeho syn zplozen !
A líbí se mi názor součta:
Nemusí být vždycky mladší. Může vzniknout ve stejném okamžiku, kdy
vzniknul jeho zploditel (může se klidně stát, že bytost okamžitě jak
vznikne, zplodí "syna"). A jestliže je zploditel bez počátku, pak i syn je
či může být potom bez počátku.
*
Souhlasím s tím, že jestliže Bůh Otec nemá počátek, pak jeho syn také
nemá počátek a je plně Bohem.
Jestliže Svědkové potřebují mít syna menšího, který není vlastně
narozený, ale stvořený Bohem a vytvoří tak sektu, která už není
křesťanská a lidé tímto způsobem, bez Krista spasitele nemohou už být
spaseni, protože ho udělali andělem, tak je to hodně závažné vyvinutí
toho:_...…..jít nad to co není psáno, co se týká věčnosti...…
Ano Boží syn se ponížil a stal se i člověkem tady na zemi, aby mohl lidi
spasit....a oni těchto veršů zneužívají k tomu, že udělali z Krista
nižšího....anděla...