Ale nevycházejí.
Protože ten, kdo zkušenost s Bohem učinil, tomu je to jasné, a lze to i v Bibli vidět, že ti lidé popisují něco konkrétního. Něco, co prožívají.
Ty si opravdu myslíš, že si to ti lidé jen tak vymýšleli?
Ale snad mluvíme o těch, co napsali bibli. Ne každý věřící mohl mít zkušenost s Bohem, ale ti co napsali Bibli ji určitě měli. Je to v ní patrné.
Opět představa. Přece bych Duch nemluvil v každém jinak, pokud má jít o jednoho Ducha.
Duch mluví v každém jinak i když jde o jednoho Ducha. Předstv si manžele kteří jsou v jednom duchu (dlouholeté soužití) pak jdou třeba (příklad) dělat na zahradu a jeden stříhá strom a druhý ho drží na žebříku, jeden se dívá na žebřík a nohy, a druhý na strom. jeden říká podej nůžky a druhý zase kouká aby je podal. Chápeš? Jede duch ale v každém se projeví jinak a to tak že splupracují v lásce. Jsou ujedno.
Chápu 😂
Tohle je ovšem zcela něco jiného. Asi když jeden stříhá strom, tak druhý
nebude tvrdit, že tam žádný strom není.
jeden stříhá strom a druhý drží žebřík. Jeden tvrdí že drží nůžky a druhý že drží žebřík.
Ale ani jeden netvrdí, že není zahrada, ani strom, který by se dal stříhat.
Chtěla jsem tím vyjádřit že každý vnímá danou situaci jinak. Tedy řeč je o situaci a následné reakci - procesu, tedy je tam určitá vnitřní dynamika která se může vyvinout ke solupráci, pomoci a mírovému stavu nebo naopak k válce, hádce a ničení (strom nebude upravený, maanželé se rozvádí) Celá ta zahrada, strom etc je je kulisou kde se odehrávají děje, kde se ukazuje v jakémstavu jsou aktéři.
No, to je přesně ono. Rozhodují vlastně naše povahy a výchova. Každý si pak vše vyloží tak, aby si obhájil své chování. A klidně i tu válku.
Proto vidím jako celkem zbytečné dohadování se o slovíčka. Nikam to nevede.
Z čeho je to patrné? Z čeho je patrné, že žádnou zkušenost nepopisovali?
A jak z tohohle srovnání vyjde najevo, že nepopisovali svou zkušenost? Mluv prosím konkrétně, ne heslovitě.
Z iluze by sem nepociťovala několik dní blaženost, ani sem nevěděla o co šlo, dočetla jsem se až po letech o podobnostech v Bibli a taky jsem o tom nemohla dlouho s nikým mluvit a nečetla by jsem a nerozuměla by jsem Bibli tak jak ji rozumím.
Totiž odporuješ si, píšeš v jednom příspěvku:
tom-sawyer
To bys klidně mohla.
A ve druhém:
tom-sawyer
Já bych rád, jen nevím jak
To bys klidně mohla/Já bych rád, jen nevím jak.
Tak že jak jako, klidně bych mohla ale nevíš jak?
Spojuješ odlišné věci. To bys klidně mohla, souvisí se stavem po
zážitku iluze.
Druhé se týká mne, že já nevím jak toho docílit.
Vypadá to, že máš problém s chápáním psaného textu.
Tak to mi prosim tě vysvětli jak by jsem klidně mohla když nevíš jak:-).
Ty to pořád nechápeš. Není nijak výjimečné pro toho, kdo zažil
nějakou iluzi, aby ho to dlouhodobě ovlivnilo.
Já bych rád něco podobného zažil, ale nevím, jak toho docílit. Obávám
se, že tebou navrhované odtržení nohy, ani ty nemůžeš myslet
vážně.
Ale ja s tebou nezdílím názor že to byla iluze tak mi to nevnucuj díky
Já ti to nevnucuji, uvádím to jako možné racionální vysvětlení. Podobné zážitky mívá asi deset procent lidí.
Znamená to, že iluze, tedy nereálné zážitky může získat každý, kdo
se buď zdroguje, nebo nabudí endorfínama nějakým masochizmem ?
A to zažívá (mívá) deset procent lidí ???
Když si posloužím sarkazmem, tak na to reaguji poznámkou : "na silnicích je zřejmé, že dostl lidí prožívá iluze o svém nepřekonatelném řidičském umění. Akorát za takovou iluzi zaplatí sám životem a někdy sprovodí ze světa i někoho, kdo ilizemi netrpí".
To by zavánělo anomálií mozkové činnosti. Normálně fungující mozek
dokáže rozlišit iluzi od reality.
Ovšem i koně se plaší, třeba zažijí iluzi o napadení medvědem.
Ale za třicet let už přijít mohl, ne? Nějaká anomálie to asi bude, když to zažívá tak málo lidí.
Si vem takovej Noe, on jedinej stál Hospodinovi za tu všechnu péči kterou mu věnoval.
A s posměváčky v jedné lavici sedět nemáme, tak že se z tebou pro zatim loučím, nechce se mi trávit čas planejma a nebo i hloupejma řečima, tolik času ani nemám
Si asi uvědom že Bůh nebude chodit za každým pobudou který znevažuje Jeho Slovo, o tom se v Izaiáši 66 nic nepíše.
Kdybych se přesvědčil, že je, tak bych to neznevažoval. Jenže ono to působí dojmem, že si to jen lidé vymysleli a s žádným Bohem to nemá nic společného.
Žvaněním v internetových diskuzích k tomu asi že nepřijdeš, ja tenkrát žila na samotě v lesích, počítače nebyli ani se ještě snad ani netušili.
Proto se ptám, jak k tomu mohu přijít. Modlitby nezabraly, prosby taky ne.
Už sem ti to jednou kopírovala:
Izaíáš 66/2 k tomu shlédnu: Ke zkroušenému a ubitému v duchu a k tomu,
kdo se třese při mém slovu.
I však na toho patřím, kdož jest chudý a skroušeného ducha, a třese se
před slovem mým.
A to ty asi že opravdu nejseš:-).
Takže jiné verše, jde se slibuje, že když ho o něco poprosíme, tak nám to splní, jsou tedy lživé?
Nevim o kterých verších mluvíš a s čím mají souvislost, Bůh není něco co přijde po první SMS:-).
Zažiješ to třeba, až to budeš myslet vážně. Až to pro tebe bude životní téma.
Moje životní téma je to přes třicet let. To už by i Bůh mohl pochopit, že to s tou pravdou myslím vážně.
To se říká lidem kteří by se neměli plíst do věcí kterým ani za mák nerozuměj:-)
Samozřejmě že mohla a jak... zejména ženy jsou velice náchylné k prožívání extatických stavů a domnívají se že je muž povinen jim je obstarat (pardon).
Podle tebe když se řekne "přání otcem myšlenky", tak to znamená, že přání má pohlaví?
ona se plácá furt na jednom místě, pořád dokola kolem jednoho a toho samého tématu. Neuslyšíš od ní nic jiného, než to co už jsi slyšel. Tak jaký to má smysl?
tys uměl vždycky jen urážet, sám jsi intelektu mdlého, takže argumenty míváš nulové
Vyjadřuje se tím vztah mezi neprojeveným (vůle a možnost) a projeveným (stávám se - jsem). Otec je neviditelný a Syn se zjevuje dle vůle Otce.
Nevím, nevím, kohout je otcem svých kuřátek ... a je viditelný, (ovšem dokud není sněden).
Lukáš 13
34„Jeruzaléme, Jeruzaléme, který zabíjíš proroky a kamenuješ ty, kdo
byli k tobě posláni, kolikrát jsem chtěl shromáždit tvé děti, tak jako
kvočna shromažďuje kuřátka pod svá křídla, a nechtěli jste!
35Hle, ve svém domě zůstanete sami. Pravím vám, že mě neuzříte, dokud
nepřijde chvíle, kdy řeknete: Požehnaný, který přichází ve jménu
Hospodinově.“
Takže ho uviděli v Kristovi... Požehnaný jenž přichází, ve jménu Páně (Hospodinově)
Jaká klička?
Ježíš je dveře, život, pravda i cesta, kudy a kam se dá jinudy chodit než
přes ono JSEM?.
Takž Jsem je Kristus, Jsem je Bůh Otec a Jsem je i Duch svatý (víš že jsi) Tak kde je tam ta polička? Proč shazuješ Trinitární definici Boha, na ní přímo trváš v praxi, že jsi Syn /Kristus/, že miluješ Otce svého a máš Ducha svatého. Tedy hlásíš se k ní prakticky. Teoreticky se ji vysmíváš.
No to je těžko definovatelné: Toto praví Hospodin: „Mým trůnem jsou nebesa a podnoží mých nohou země.
Jan 10, 7Řekl jim tedy Ježíš znovu: „Amen, amen, pravím vám, já jsem
dveře pro ovce.
Jan 10, 9Já jsem dveře. Kdo vejde skrze mne, bude zachráněn, bude vcházet i
vycházet a nalezne pastvu.
Jasně, kdo by nechtěl procházet Ježíšem sem a tam, nalézat pastvu a
ještě být zachraňován.
Myslím si, že to zachraňování a ta pastva jsou důležité.
Komáři pijí mou krev. Kdo jí mé tělo nevím, ale asi to budou někdy červi, nebo plameny pece v krématoriu.
To je pravda:-)
Matouš 25
40Král odpoví a řekne jim: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili
jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.‘
Je otcem i matkou, je to na vícero místech. Není to zas tak velký rozpor.
Bere se ale jako duchovní Dárce života a Bytí.
Hmotné tělo je ze země, je to stvořený vesmír a v dokonalé formě
panenský. (Panna Maria Immaculata)
Otec je neviditelný ??? A copak to ? Fotony ho prochází bez interakce s elektrony atomů ?
Si myslím, že akorát Rumburak vlastnil plášť neviditelnosti.
Matouš 5
8 Blaze těm, kdo mají čisté srdce, neboť oni uzří Boha.
8 Blahoslavení čistého srdce, neboť oni uvidí Boha.
8 Blahoslavení čistého srdce, nebo oni Boha viděti budou.
Ne, to je zkušenost se sluncem
Ale to přece nijak neznamená, že zkušenost s Bohem neexistuje.
No, já tu ostatních vidím podobně. Když někdo tvrdí, že udělal zkušenost s Bohem, tak to taky neznamená, že ji musel udělat. Je to jeho tvrzení a přesvědčení, ale nemusí jít o skutečnou zkušenost.
No jistě že to toto automaticky neznamená, ale zároveň to neznamená, že ji někdo udělat opravdu nemohl.