Margo, budu protivná, ale tento verš se vztahuje jen na ty, co jsou
narozeni nově z Boha. Jsou vlastní děti.
Víš o vlastní se i člověk stará jinak...….
Ale chvála Bohu, Bůh pomáhá nějakým způsobem všem, kdo ho volají.....
Margo, budu protivná, ale tento verš se vztahuje jen na ty, co jsou
narozeni nově z Boha. Jsou vlastní děti.
Víš o vlastní se i člověk stará jinak...….
Ale chvála Bohu, Bůh pomáhá nějakým způsobem všem, kdo ho volají.....
tento verš je o inom, dikcia hovorí jasne: Boh na nás v našich utrpeniach nenaloží viac, ako môžeme znést...takže pred Bohom sa nemôžeme vymlouvat, že naše utrpenie je neznesiteľné, a tobôž niektorí (začína to byť novodobá liberálna diabolská móda) podstupujú/schvaľujú eutanáziu...naopak, utrpenie, ktoré na nás dopúšťa Boh je pre naše dobro, a má aj spásonosný význam - zmýva mnoho hriechov...
Jistě ,taky věřím,že " milujícím Boha všechny věci napomáhají k
dobrému" jak píše Pavel.
Ale nesouhlasím, že by bolest zubů (nebo něčeho jiného) měla spásonosný
význam.
UTRPENÍ NESMÝVÁ HŘÍCHY, NENÍ ŽÁDNÝM DOBREM, UTRPENÍ JE NEŽÁDOUCÍM DŮSLEDKEM PÁDU ADAMA A EVY.
Ty tak strašně miluješ a opěvuješ utrpení a mučednictví, jen když se netýká tebe, viď?