Abuka dnes prozradil, jaký má vztah s Bohem.
Abuka:
Součástí mého života je Bůh.
Takže mu ve svém životě něco dávám, a něco očekávám.
Abuka dnes prozradil, jaký má vztah s Bohem.
Abuka:
Součástí mého života je Bůh.
Takže mu ve svém životě něco dávám, a něco očekávám.
Abuka:
Ovšem počátek Kristovy vlády v nebesích, který je současně počátkem
tzv. "posledních dnů", je možné stanovit na základě událostí, které
Ježíš předpověděl, a jejichž součástí byl a je, a také na základě
časového sledu událostí, jejichž datování je prokazatelné...
Selena:
Tak si to také ukážeme přímo ve vaší propagační literatuře:
Stanovení data počátku "posledních dnů" na rok 1799
Od roku 1799 a krátce po tom roce, kterýž je počátkem „času konce“, měli bychom očekávat vzrůst poznávání, zvláště ohledně bible. Před tím časem byl lid udržován v úplné nevědomosti o bibli. […] Krátký čas po tom byly založeny první biblické společnosti. […] Bible byla přeložena a vydávána v mnoha různých jazycích a prodávána za tak nízké ceny, že i chudí si ji mohli zaopatřit a v krátkém čase byly miliony biblí v rukou lidu. Před rokem 1799 byly prostředky dopravní tak ubohé, že člověk mohl urazit pouze krátkou vzdálenost za den. […] V roce 1831 byla vynalezena první lokomotiva s parním strojem. […] Není nic neobyčejného, cestuje-li člověk rychlostí 120-160 km za hodinu; a toto zvláště letadly, která jsou nejnovějším vynálezem. […] V roku 1844 byl vynalezen telegraf a později telefon. […] Tento veliký vzrůst vědy a ohromné pohybování se lidí sem a tam v různých částech země je bez pochybností splnění proroctví, svědčícím o „času konce“. Tyto všeobecné pravdivé skutečnosti nemohou být sporné, a musí dostačit k přesvědčení každé rozumné mysli, že my jsme v „času konce“ od roku 1799.
Kniha SJ Harfa Boží, strany 200-203.
A dnes nás Abuka přesvědčuje, že to je rok 1914, a opět že je spolehlivě spočítán z Bible. A co teda ty důkazy a spolehlivé výpočty, které jste učili před tím?
Abuka:
Ano, když se učedníci Ježíš ptali, kdy přijde "konec světa", Ježíš
jim jasně odpověděl:
(Matouš 24:36) Ten den a hodinu nezná nikdo, ani nebeští andělé, ani Syn,
jenom Otec.
Proto každý, kdo se snaží ten den stanovit, je podvodník. Svědkové
Jehovovi se o něco takového nikdy nepokoušeli...
Jsou tedy SJ podle Abuky podvodníci?
"Proto můžeme s jistotou v roce 1925 očekávat návrat Abrahamův,
Izákův, Jákobův a jiných věrných sluhů Páně starého zákona,
obzvláště těch, o kterých apoštol Pavel se zmiňuje k lidské
dokonalosti.
Jen ze stanoviska toho, že staré řády, starý svět končí a ztrácí se,
že rokem 1925 vrátí se staří věrní starého zákona, a že počíná
období řádů nových, můžeme tvrdit, že miliony žijícího obyvatelstva
nikdy nezemřou; zejména vzato ze stanoviska Bible, která dokazuje, že mnoho
milionů v roce 1925 žít bude věčně."
Kniha SJ Miliony nyní žijících lidí nikdy nezemřou, strany 56-57, 62.
Tak Abuka včera vyfičel z diskuse jako pšouk. Ale už mu otrnulo a zmohl se na odpověď, že prý to jsou dezinformace.
VÍTE, ŽE PODLE SJ UŽ DRUHÝ PŘÍCHOD KRISTA PROBĚHL?
Svaté písmo a všeobecně porovnatelné skutečnosti, naplňující proroctví, dokazují, že Pán opět přišel roku 1874.
Abychom mohli porozumět událostem, které se přihodily ve spojení s přítomností Páně v letech 1874 až 1914, je zapotřebí duchovního smýšlení, a falešné, takzvané duchovenstvo nesmýšlí duchovně.
Kniha svědků Jehovových Stvoření, strany 281 a 306.
AKORÁT KŘESŤANÉ O TOM NEVÍ, PROTOŽE NESMÝŠLÍ DUCHOVNĚ!
jehovistický fantasmagorie, klasika, stále chtějí vědět víc než církev JK.
Co dnes vyblekotal Abuka a diskusi o ateismu:
Visitore, my kážeme evangelium, neboli dobrou zprvu i o tom, že strach z
budoucnosti může být pro každého minulostí.
Byly s jsou to právě církve, které vyvolávaly a vyvolávají strach z
vylhaného věčného zatracení v pekle, a slibují stejně vylhané spasení v
nebi.
My že lžeme o nebi a pekle? Abuka by si měl přečíst Bibli celou a ne pouze vytrhane verše z kontextu při studiu Strážné věže. NSSJ lže o pozemském nekonečném ráji.
Jehovisti nelžou:
V Bibli se několikrát objevuje pojem „nové nebe a nová země“, který
souvisí s Božími zaslíbeními o obnově světa a vytvoření spravedlivého
a dokonalého prostředí pro věřící. Tento motiv symbolizuje naději na
budoucí záchranu a obnovu všeho, co bylo zničeno hříchem. Zde jsou
některé klíčové pasáže, kde je o „novém nebi a nové zemi“
řeč:
1. Izajáš 65:17–19
„Nebo hle, tvořím nová nebesa a novou zemi; na dřívější věci se
nebude vzpomínat a nepřijdou na mysl. Radujte se a jásejte navždy nad tím,
co tvořím! Neboť hle, tvořím Jeruzalém k radosti a jeho lid k jásotu.
Budu jásat nad Jeruzalémem a radovat se nad svým lidem; v něm už nebude
slyšet hlas pláče ani hlas volání o pomoc.“
V této pasáži prorok Izajáš mluví o budoucí obnově světa, kde nebude utrpení ani bolest, a Boží lid bude žít ve spravedlnosti a pokoji.
2. Izajáš 66:22
„Jako ta nová nebesa a nová země, které učiním, budou stát přede mnou,
praví Hospodin, tak bude stát vaše símě a vaše jméno.“
Opět jde o proroctví naděje, kde Bůh zaslibuje věčné trvání svého lidu v novém světě, který stvoří.
3. 2. Petrův 3:13
„My však podle jeho zaslíbení čekáme nová nebesa a novou zemi, ve
kterých přebývá spravedlnost.“
Apoštol Petr zde připomíná křesťanům, že Boží zaslíbení o novém nebi a nové zemi je nadějí na svět, kde nebude hřích ani nespravedlnost, ale pouze spravedlnost.
4. Zjevení 21:1–4
„A viděl jsem nové nebe a novou zemi; neboť první nebe a první země
pominuly a moře již nebylo. A viděl jsem to svaté město, nový Jeruzalém,
sestupující z nebe od Boha, připravené jako nevěsta ozdobená pro svého
manžela. A slyšel jsem veliký hlas od trůnu, který řekl: ‚Hle, Boží
stánek s lidmi! Bůh bude s nimi přebývat, oni budou jeho lid a sám Bůh
bude s nimi, jejich Bůh. A setře jim každou slzu z očí, a smrt již nebude,
ani zármutek, ani křik, ani bolest už nebude, neboť první věci
pominuly.‘“
Tato pasáž z knihy Zjevení je jednou z nejsilnějších eschatologických vizí. Apoštol Jan zde popisuje konečný stav světa, kde Bůh sám bude mezi lidmi, a všechna utrpení, bolest a smrt pominou. Nový Jeruzalém je symbolem dokonalého společenství mezi Bohem a jeho lidem.
Význam pro křesťanskou teologii
Tato myšlenka „nového nebe a nové země“ je v křesťanské teologii
často spojována s nadějí na Boží konečné vítězství nad hříchem a
zlem. Je to naděje na věčnost s Bohem, kde bude vše obnovené a dokonalé.
Věřící očekávají, že na konci času Bůh obnoví svět v jeho původní
slávě a kráse, bez přítomnosti hříchu a smrti. Tento nový svět bude
místem, kde bude Bůh přebývat mezi svým lidem a vládnout ve spravedlnosti
a lásce.
Zaslíbení nového nebe a nové země je tak důležitou součástí biblického poselství o vykoupení, které začíná v Genesis (stvoření světa) a vrcholí v Zjevení (obnova světa).
Ano, Bůh obnoví ráj na zemi, ale pouze dočasně na tisíc let. A potom bude satan propuštěn, aby naposledy se pokusil svést lidstvo. A pak už budou všichni spasení v nebi.
Domečku rozeberu jen ten první verš, aby si věděla, že se mýlíš:
Izajáš 65:17–19 (ČEP)
„Hle, tvořím nová nebesa a novou zemi; na to, co bylo dříve, se nebude
vzpomínat, nepřijde to na mysl. Plesejte a jásejte navěky nad tím, co
tvořím. Neboť hle, tvořím Jeruzalém k jásotu a jeho lid k radosti. A já
budu jásat nad Jeruzalémem a radovat se ze svého lidu; v něm už nebude
slyšet pláč ani křik.“
Vysvětlení:
1. Verš 17: "Hle, tvořím nová nebesa a novou zemi..."
Tento verš hovoří o Božím záměru znovu stvořit svět — „nová nebesa
a novou zemi“. To znamená zásadní transformaci, v níž všechno staré
bude pryč. "Na to, co bylo dříve, se nebude vzpomínat" znamená, že bolest,
hřích a utrpení starého světa budou zcela zapomenuty. Tento koncept je
často spojován s eschatologií (učením o posledních věcech), tedy s
představou konce věků a příchodu nového Božího království.
2. Verš 18: "Plesejte a jásejte navěky..."
Zde Bůh vyzývá lidi k radosti nad tím, co tvoří — nové stvoření,
nový Jeruzalém. Jeruzalém, často chápaný jako symbol Božího lidu, bude
místem radosti a pokoje. Tento nový Jeruzalém je obrazem Boží přítomnosti
mezi svým lidem, kde už nebudou přítomny žádné starosti, jen věčná
radost.
3. Verš 19: "Nebude slyšet pláč ani křik..."
Tento verš slibuje, že v novém světě nebude více utrpení, bolesti ani
smutku. Pláč a křik, symboly lidského trápení, zmizí. Bůh se bude
radovat ze svého lidu, což zdůrazňuje blízkost a osobní vztah mezi Bohem a
lidmi v tomto novém stvoření.
V SEKTĚ OHNIVÝ DRAK DNES ZASAHUJE POLICEJNÍ KOMANDO
Policajti jim prolustrovali pelech.
Policie od úterního odpoledne zasahuje v domě v Plasích na severním Plzeňsku, kde se v září odehrál tragický domácí porod, jenž skončil smrtí rodičky. V domě sídlí centrum Ohnivý drak.
Šéfík sekty.