Opakuji: "My všichni jsme lidé! My všichni jsme lidé Boží!"
A pozor, nenechte se ošálit různými šarlatány z četných církví a sekt! Bůh je jeden! Je vlastním milujícím Otcem nás všech!!! A rozhodně ho vstupem do nějaké církve nebo sekty nepotěšíte!
Naším láskyplným domovem je RODINA BOŽÍ našeho milujícího nebeského Otce.
A je-li v nás LÁSKA živá, potom je i oživující! O TOM JE ŽIVOT S BOHEM.
Pan jezis odpousti vsem i vrahum nejde o zájem země a mínění lidu někdy opravdu tvrdý furt dílu který mluví o Davidovi návratu rozeznáme už nejen skrytý rozkol mezi severní říší a you’d Pskem ale poznáváme info šikmost takzvaných lidský charakter David jedná O li se a moudře když např. jmenuje Avšalomova vojevůdce a mase nový stojí problematičtí she sám bude jevit jeho velkodušnost vůči venjamín ostřejší mají mu který při řešil a teď se přední ponižuje a lísala se k němu i se svým početní doprovodem poučné je prdel si královo setkání s myší bosch je ten kterýho se pokorně oddanosti a ve vztahu k Davidovi zůstává určitě já ti letého brzy lieského dokázal tolik dobrého doprovází davida až za jordan ale s Říká se čestného pozvání aby strávil zbytek života v královském paláci hrůza na mě protože nechce být na obtíž pro své stáří a vrací se zemřít tam kde zemřeli jeho rodič jako bychom tu sledovali jako z filmu přehlídku vnitropolitické situace říši i definuje charakteru které Davidu život rozhodující však je skutečnost že David který se vrací jako znovunastolení král je jiný než David Král sýrů zelená prchal něco podstatného jezdím definitivně zlomil otázka která stojí v pozadí celého příběhu je ta která se ptal po smyslu utrpení v lidském životě boží soud je často utrpením doprovázet je zkušebním ohněm již chcebuz nečisté slitiny naší bytostí vita vytvořit ryzí hodnoty nového lidství všechno záleží na tom abychom správně pochopili a přijel utrpení jako darovanou příležitost vážně slovo že skrze mnoha Saužení vejdeme do království nebeského pak bude v naší víře vždycky místo pro utrpení které očišťuje jeli správně přijímám a pak nebude také třeba nad naším životem vznášet otázku na čem vlastně chceme vyrůst když už ne na bolest příběh který jsme právě dočetli mám jako celek říká utrpení je tu protože to je hřích to znamená tam kde hřích není nebo máme tu na mysli protiklad Ďáblova a boží ho království ale v souvislosti s tímto protikladem mějme na mysli ještě něco jako následovníci pána Ježíše jsme povolání k tomu abychom se spolu s ním staly králíci v jeho věčné království láska naše představa kralování to je skutečné podobě našeho povolání která řídí schopnost vládnout pouze jako schopnost sloužit vás myslíme líto se s ním přes ten steam doopravdy a cele brzy pochopíme že tomuto způsobu Není věcí vědomostí je věcí nové kvality života tímto druhem vládců se musíme stát jde o naši vnitřní proměnu a tam není bez utrpení možná svědomí cíle neslo tak aby utrpení v našem životě nikdy nepo zbylo smyslu ale aby nám pomohlo ke královskému návratu do našeho věčné ho domů
Učím terry co uznáš za dobré celý dům mého otce je před králem mým pánem hoden smrti ti však si svého otroka posadil mezi ty kdo jedí z tvého stolu jaké spravedlnosti bych se měl u král ještě dovolávat Král mu odpověděl proč ještě vedeš takové řeči rozhodl jsem ti asi jim asi pole rozdělíte neví bošek králi odvětil ať si vezme třeba všechno jen když se král můj pán v pokoji vrátil do svého domu též Basilej dílenský sestoupil z drogerie mu aby s králem přišel jordan vydal se přes jordán s ním brzy lie byl velmi starý bylo mu 80 let ten krále v jeho vyhnanství opatřoval v máchají mu pozdravu neboť to byl muž velmi zámožný král vařila je vyzval táhni se mnou a já tě síla je však králi odpověděl kolik let života mi zbývá že bych měl s králem vystoupit do Jeruzalém a je mi teď 80 let což mohu ještě odlišovat dobré od špatného zdalipak jsi tvůj služebník může ještě pochutnat na jídle a pití což ještě mohu naslouchat zpěváků a zpěvačkám proč by tvůj služebník měl být ještě králi svému pánu břemenem tvůj služebník potáhne s králem jen kousek za jordan proč by mě měl král tolik odměňovat nechce prosím o tvůj služebník s ní vrátit rád bych umřel ve svém městě při hrobu svého otce a své matky hele s králem mým pánem potáhne tvůj služebník kýmhám pro něho účinně co uznáš za dobré král řekl ať tedy kýmhám táhne se mnou už učiním pro něho co uznáš za dobré Tak přišel všechen lid jordan přišel její i král král bar žila je políbil a požehnal mu a on se vrátil domů
Ano, děkuji Bohu Stvořiteli, Otci, Pánu a Spasiteli svému milovanému. . .