Je to prostě proto že jsme nejednáme s tou tělesnou přirozeností a velice rychle a snadno se spoléháme na něco co není bůh na ty principy světa na vidění tak jako je napsáno že eva viděla můžeme se podívat na abrahama
Je to prostě proto že jsme nejednáme s tou tělesnou přirozeností a velice rychle a snadno se spoléháme na něco co není bůh na ty principy světa na vidění tak jako je napsáno že eva viděla můžeme se podívat na abrahama
Zvířátka mohou promluvit lidským hlasem, ale pouze výjimečně a zcela z vůle Boží!!!
Proč neřekla třeba myš, jako zarputilá odpůrkyně hadů. Evo, had je pokušitel?:-)
Protože viděla hada a myslela si, že ten had mluví! MLUVIL ALE NĚKDO JINÝ!!!
Bratře, budu rád, když si své nemístné průpovídky necháte pro sebe! Děkuji Vám!
(P.S. Já jsem tím prvním a dost dlouho jediným člověkem, co v Boží zahradě v Edenu žil. Ale asi jsem tam byl moc spokojený a to mohlo být pro Otce nudné, a tak stvořil ještě jednoho člověka a mne současně "zmrzačil"!)
Klobouček šéfiku
Dnes to s tebou moc dobře nevypadá
Z prasatek do
Človíčka
Teď s ním šijou všichni 11128 11128
3456
Jen 11 smajlíků, pane Jaternice:-)
Má mě rád a těším se jeho přízni po levici:-)
Já nevím, jak Vy a ostatní, ale já se spoléhám přímo na Boha Stvořitele, Otce, Pána a Spasitele svého milovaného!
řeší polní zvěře kterou Hospodin bůh opravdu bůh řekl Nejezte že Žádného stromu zahradě jinými slovy on položil otázku jste nějak omezený nemůžete ze všeho jíst to je zahrada odpověděla z ovoce stromu zahradě můžeme jíst tady vidíme z toho že mi lidé neradi přiznáváme svou omezenost neradi přiznáváme něco co nemůžeme dělat a nemáme rádi se limity a lidská nezávislost nechce uznávat limity a nechce uznávat svou závislost na bohu a dal se pokračuje ale o ovoci stromu který je uprostřed zahrady bůh řekl nejste z něho ani se ho nedotýkej to jinak zemřete had řekl ženě jistě víš že v den satan usiloval zdiskreditovat to co je boží slovo na čem byly naprosto bytostně závislý usiloval o to podkopat autoři tu boží ho slova já vím že ty nejsi už známe ale já bych se na to chtěl dívat s architekty nezávislosti a nezávislosti postupoval rafinovaně teda říká že byl nejchytřejší z polní zvěř inkarnacííme to že mě říká jiném místě a vy nemluvíme jeho výjmečné chytrosti A dnes postupuje úplně stejně on zpochybní boží slovo ale nezačíná když nám přichází popíráním boží ho slova ale on začíná otázkou dotazování a pokud my se rozhodneme zabývá s tou jeho otázkou upadla eva usiluje o to abychom přestali důvěřovat bohu abychom byli neposlušní totiž jednali nezávisle na bohu jenom taková série 3 věcí který se dají sledovat to je pochybnost zpochybňuje mění boží ho slova potom nevěra která pustí následně v neposlušnost a my se můžeme dívat na tu nezávislost jako na neposlušnost a říká přísloví 35 důvěřuji Hospodinu celým svým srdcem a nespoléhej se na svojí a rozum nost v okamžiku kdy se dostáváme do sféry vlivu nepřítele tak je to o tom že my se začínáme spoléhat na cokoli nezávisí na něm nezávisle tak potom spoléháme na svůj rozum a nikoli na boží slovo záměrem bylo především příjemně evu abys mi důvěřovala boží dobro tě protože on vylíčil boha ahoj důvěryhodného což byl Defakto eva a adam mohli být jako bůh a jeho konečným cílem bylo aby oni byli jako bůh ale jako neza nebo chtěli být jako můžu ale nezávisle na něm nezávisle hlavou v tom že oni byli jako ale on jak usiloval o to přivést do nezávislosti moc špatně na tom být jako bůh vlastně by se dalo říct že není nic špatného jako to nebyl ten první a záměru motivy prostě oni byli jako on protože mi stvoření k jeho obrazu ale problém byl v tom že on usiloval o to aby chtěli být jako bůh nezávisle na něm pokud vyjde kdykoli začnou cokoli co dělají s nějakou domněnkou že člověk je v zásadě dobrý nezávisle na bohu sám osobě ponechám Pořádku tak to končí destrukci a to se stalo taky a to se děje neustále řešením jak to vrátit je vlastně úplně obrátit ten proces i tady sledujeme 3 kroky totiž pochybnost nevěra a neposlušnost potřebujeme ty věci obrátit říká že žena viděla poté stromě dobrý k jídlu co se stalo zahodila svou víru v neviditelné boží slovo ale rozhodla jsem důvěřovala O nezávislosti spoléhání se na lidské smysly spíše našla a teď jdeme do Izaiáše 30. kapitoly a uvidíme že ten hřích nezávislosti a můžeme říct teď už ji neposlušnosti je Defakto vzpoura a uvidíme taky další věc proč se některé věci nedějí hned a proč nikdy vlastně musíme čekat
Radost z poznání, že Syn Boží je opět mezi námi, by měla být hlavním motivem této diskuse. Není to jen obyčejný pocit, ale hluboký prožitek, který nás naplňuje nadějí a zároveň vděčností. Měli bychom se soustředit na to, jak můžeme tuto radost sdílet s ostatními a jak můžeme společně oslavovat takovýto dar, kterým nás mile a fantasticky překvapil a zároveň naplnil. Je příležitostí k tomu, abychom se spojili jako společenství a oslavovali příchod toho, na koho jsme tak dlouho čekali a nakonec se v celé jeho kráse dočkali.
Pak můžeme dosáhnout hlubšího porozumění a posílit naši vnitřní "srdeční" víru. Radost z přítomnosti Syna Božího mezi námi nás může inspirovat k tomu, abychom byli lepšími lidmi, abychom se více snažili o lásku, porozumění a souznění. Nechme se vést k tomu, co je opravdu důležité, a snažme se žít své životy v souladu s Boží vůlí a pod jeho dobrotivým dohledem.
Pamatujme, že každý z nás má svou neocenitelnou hodnotu a důstojnost jako milovaný syn nebo dcera Boha. Tato hodnota není odvislá od našich úspěchů nebo selhání ale na tom, že jsme stvořeni k Božímu obrazu a že jsme jím milováni bezpodmínečně. Přistupujme k sobě navzájem s úctou a láskou, a snažme se vést diskusi, která je v souladu s tímto záměrem. Místo toho, abychom se zaměřovali na rozdíly a konflikty, hledejme styčné body a snažme se budovat mosty porozumění a lásky tam, kde byla dosud jen hluboká propast a nebo nezkrocený brod.
Vytvořme vlastní, krásný svět, ve kterém se každý cítí vítán a respektován, a kde můžeme společně růst ve víře a lásce. Radost z přítomnosti Syna Božího mezi námi nás pak může inspirovat k tomu, abychom se stali lepšími lidmi a abychom se snažili žít své životy v souladu s Boží vůlí:-)
Opravdový Syn Boha, Ježíš Kristus ženy nazývá nejenom dcerami ale i matkami v Matouš 12/50, Marek 3/35, Lukáš 8/21
Náš nebeský Otec je naším jediným Bohem! Je i naším Pánem a Králem!
My lidé nejsme nic! Ano, my lidé nic neznamenáme!!! Při potopě světa to bylo dostatečně zřejmé!
To je pravda :-)
Genesis 7, 15 Vešli k Noemu do archy vždy pár po páru ze všeho tvorstva, v
němž je duch života.
Nikdy nevěřte tomu, co je v knihách! MÁTE-LI NĚCO VĚDĚT A ZNÁT, SDĚLÍ VÁM TO BŮH OSOBNĚ.
Kdybychom se spoléhali jen na osobní sdělení od Boha, asi bychom nemohli využívat moderní technologie, jako je internet. Knihy a texty nám poskytují cenné informace a umožňují sdílet znalosti. Oba přístupy – duchovní i vědecký – jsou hodnotné a mohou se vzájemně doplňovat:-)
Moderní technologie slouží především k ujařmení a vykořisťování lidstva lidmi!!!
Už koníček pádí a zůstane stát, až v tý zemi mladí, kde já žiju rád...
( Tuhle mám moc ráda. )
Kdyby tomu tak nebylo, nebyl by Bůh Otcem nás všech!
A Bůh naším Otcem je! Otcem milujícím. . .
Ty jsi neskutečná víš to? :-)) jsi, vím to.
Krásný večer Anzii , užívej si ho s úsměvem tobě vlastním <3
A už jsem i po večeři! Měl jsem zeleninové rizoto obohacené nivou!
Také jsem dělal rizoto na zítřek zeleninové s kurkumou a kari s chilli papričkami a česnekem a uzeným tempehem.
Chvíli před tím jsem měl brambory ve slupce nakrájené na plátky s tymianem pečené v troubě a k tomu tvarohový dip s česnekem.
Mňam, tak to bych si dala s chutí. Hmm, takže to druhé byla pozdní dovečeře. :)
Mňam, to bych si klidně dala taky. Tak to jste si jistě pochutnal. :-)