ve vyšší rychlosti a při přejetí nějaký nerovnosti. každopádně mě to jen napadlo
ten efekt je asi takovej, když si dáš na elektrokolo, horský, motor z harleye, ať to přeženu. zas ale tě to dovede k pochopení. i já si myslim, že to měli s tou motorkou spočítaný, ale zase vim, kolik je na světě(bez ohledu na cokoli), expertů. vzadu je v případě čoprů ta váha na zadnim kole hodně velká. nebo teda procenta z tý váhy stroje. to je všechno
u tehle domacich projektu je mozny vse....kazdopadne nejakej spodak by se mi do garaze jeste vesel...mam moc rad tyhle motory
mně se taky líběj ty harleye. a motory. klenoty. a nejen harleye. mně se líbí ta technika, ventily, rozvody, zapalování..............to je nádherná věc. jen mě napadlo při tom videu, úzký kolo. zadní. se utrhne, až se začne houpat a odborně vybrovat(nejde o gotta), že přeci jenom tam je nějaká váha a malý kolo. obráceně, velký kolo na úzkejch rávcích
vidíš, jakej si kretén? mě šlo jen a jen o to, že já miluju ty motory. ať už de o kohokoli. to stejný obrovský lodní motory. přece si nekoupim lodní dvoutaktní dieselovej motor a nedám si ho na zahradu. to už bych se začal bát o svoje zdraví. tim netvrdim, že to pár lidí udělá. víš, jak a co se do něj leje.................umí lodní dvoutaktní turbomotor?
spodovej motor je technologie ktera se po druhe valce uz moc nepouzivala...ale u zahradnych sekacek ho najdes dodnes...kadopadne i u strych motorek to je vzacnost...nevim jak to popsat...proste ventily ma vzhuru nohama pockej najdu ti to
jak funguje zespoda, důležitý je, že nasaje všechno, co potřebuje a zbytek je vstříknutej a to i dvoutaktů. lodě na to jezděj už dlouho. jestli sis to splet s motorama kamiónů, ok. stane se. tyhle obrovský motory jsou nejpoužívanější
ma to mizernou ucinnost,je to malo vykonny...ale ma to krasnej zvuk,sametovej chod a je hodne tichej
to je ale furt o čtyřtaktu. jen je ventilovej rozvod hnanej jinudy. nic to nemění na fungování motoru. možná 00 nic. zas blbneš??? jako kujo
OHV , OHC nebo SV...ja netvrdil ze to neni 4 takt...jen ze ma jine rozvody
pokud ovsem nechapes ten zasadni rozdil tak jsem z tebe hodne sklamanej,promluv si s nekym kdo tomu rozumi a az te pouci a ty pochopis...pak napis znova to 00 nic
nebo vis co? Pokud nechapes jak zasadni rozdil je medzi OHV a SV... tak si porid Teslu!
toseš ale vedle. my se "nehádáme" kvůli rozvodům, ale kvůli tomu, že pro tebe je cvajtakt stejnej, jako fírertak. to sešm fakt takt blbej? já ti to vysvětlim, když budeš chtít. jinak né
víš, jak fungujou lodní, dvojtakty a automobilový čtyřtakty? nevíš. sem si stoprocentně jistej. nejsi jedinej. ale si vůl, když se mi to snažíš vnutit. já to vím, že jsi ichtyl
ty trdlo ja se na tech lodnich dvoutaktech nacistil ventilu ze se ti ani nezda!
tak to napiš. jak si čistil ventily . samozřejmě je i dvoutakt, teda lodní má. jen nevíš, proč tam sou
né každej dvoutakt. trabant né, lodní motor ano a je to i turbo. jak tohle vysvětlím doma
už toho nech galváku. seš lepší, když seš normálny. kdyz ses medziplanetarny, zacina to byt na hovno
a teď počkej, to je pro tebe. mohli bysme si psát a doplňovat navzájem svoje neznalosti. to se mi líbí. co ty nato. medziplanetarny? 50x a stále poprví to řikat nebudu. že jo, spratku. vždyť se můžem krásně doplňovat. každej ví něco
jdu projet Chryslera 300 co jsem ted na nem neco delal,desnej kram ...ale nekup to za $675 Ty zatim pogoogli neco o ty 13B,pak si te vyskousim
clovek kterej ani nezna spodovej motor mne bude poucovat? Kdyby jsi vedel co o mne nevis soupal by si nohama pritom jak by jsi odtahoval sveho kacera!
až to dokážeš. můj názor? nerozumíš lodním motorům. popravdě? nevíš, jakej je rozdíl mezi dvoutaktem a čtyř
protože sme se bavili o autech a ty si vypadal, jako slušnej machr. věc se má tak, že ty ani nevíš, jak funguje jakejkoli motor. i ten elektrickej, to není nadávka a hlavně ty to vysvětlíš knižně. myslim si, že nevíš jak jakejkoli motor funguje. mám v triku nějakou havěť. něco jak , mravenec