nene to chapes spatne! Pravidla vjezdu do krizovatky mame stejny jako u vas...nemas tam co vjizdet kdyz nemuzes projet! Zastavujes stejne jako u vas...pouze mas svetla umistneny tak ze je pohodlne a prehledne vidis
nene to chapes spatne! Pravidla vjezdu do krizovatky mame stejny jako u vas...nemas tam co vjizdet kdyz nemuzes projet! Zastavujes stejne jako u vas...pouze mas svetla umistneny tak ze je pohodlne a prehledne vidis
Ten pohodlný přehled u větších křižovatek naopak budí nejistotu, rozhodně pro ty, co na to nejsou zvyklí. ale nejspíš se na to zvyknout dá, notabene pokud někudy někdo jezdí často
my v evropě ještě umíme zvednout oči o kousem víš nebo pootočit hlavu doleva nebo doprava.
vy v europe jeste porad umite i radit manualem... proc ne... ale proc taky jo? V USA mame radi kdyz jsou tyhle veci jednodussi a pohodlnejsi na uzivani...
tak na rovinu, automat je tak trošku pro "neřidiče", bez legrace. už i u nás, pokud se nepletu, může člověk získat řidičák "na automat" - smí pak řídit jen automat. na manuál je výcvik a testování tvrdší.
ale jinak proti automatu nic nemám. rozhodně ho uznávám ve velkoměstech, kde "popojíždíš" po 100 metrech a furt zastavuješ a se rozjíždíš (nejpikantnější v kombinaci START/STOP systém, to musí být pro ten motor lahůdka), a samozřejmě třeba u elektroaut i hybridů v podstatě manuál ani moc použít nejde.