Houstonská zoologická zahrada je zoologický park o rozloze 55 akrů (22 ha), který se nachází v Hermannově parku v Houstonu ve státě Texas ve Spojených státech. V zoo žije více než 6 000 zvířat z více než 900 druhů. Každoročně ji navštíví přibližně 2 miliony návštěvníků a je druhou nejnavštěvovanější zoologickou zahradou ve Spojených státech, kterou předčí pouze zoo v San Diegu.
Ne vsichni bohati maji luxusni auta.
Jsou umelci s milionovym prijmem a vlastni bezna auta [Camaro, Mustang, Toyota
SUV ...... )
Pred nekolika roky zemrel znamy milionar a sam jezdil s 8 let starou Chevy
Impala
Například osoba, která má likvidní aktiva ve výši 1 milionu dolarů, je obvykle považována za osobu s vysokým čistým jměním (HNW). Abyste se kvalifikovali jako osoba s velmi vysokým čistým jměním, můžete potřebovat 5 až 10 milionů dolarů, zatímco k tomu, abyste byli považováni za osobu s velmi vysokým čistým jměním, je třeba 30 milionů dolarů nebo více.
v USA se muze stat milionarem naprosto kazdej kdo chce a nema nasrano v hlave. Stat se miliardarem je ovsem uplne neco jiny!
Vetsina Americanu netouzi stat se miliardarem! S tim prichazi moc starosti. Nam staci pohodlny zivot v rodinem dome a prijem abych se nemusel starat jestli ma zaplaceni elektriny
Já reagoval na milionáře, ne miliardáře :-))))))
Já vím, co znamená bohatství.
I když jen v českých poměrech, ale ono se to principielně zas tolik lišit
nebude
Samozřejmě
já už na tebe fakt nemám ani náladu, ani čas :-)))))
To plne chapu a ani si nechci predstavit jak jsi na tom kdyz ti majetek $1m prijde tak neskutecnej v USA to vazne neni moc
Měl by ses naučit své tvrzení něčím podložit viz že prý v Americe je většina lidí milionářem nebo kdo chce a není hlupák, tak se stane milionářem. Mě je to jedno, na co tady není důkaz, beru automaticky za nepravdu. Pokud to tak berou i ostatní, pak se očividně marně snažíš. 😀
Já celou dobu píšu o DOLAROVÝCH milionářích, protože mluvit v usa o
korunových milionářích by bylo výhodné jen pro tebe, sice bys jím také
nebyl, ale byl bys mu nejspíš o dost blíž - 1.000.000 Kč je cca 43160 USD,
a to bys naspořeno mít mohl :-))))
Zatímco 1 mega USD je cca 23.170.000,- Kč .-))))))))))))))))
znova : v usa ho má asi 21 milionů lidí z 340 mil
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
tedy 6,2 %. Tedy všichni patří mezi těch 7-10 % NEJBOHATŠÍCH LIDÍ V USA
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
6 % američanů jsou skoro všichni američané, já ti rozumím, ani nevíš jak :-)))))))))))))))))))
a to že prej tebe zajímají hlavně čísla :-))))))))))))))))
Moje dcera s manzelem vlastni 2 domy v NJ, v celkove hodnote $2.5 milionu, 3 auta a s manzelem stavebni podnik. Jsou milionari, ale povazuji se za stredni tridu.
a to je tam každej druhej njujorčan a každej druhej američan .-))))))))))))))))
Dolarových milionářů - tedy lidí se jměním alespoň 23 milionů korun - ve světě stále přibývá. Celkem jich je už skoro 47 milionů. Tito lidé dohromady ovládají majetek za více než 158 bilionů dolarů - tedy celých 44 procent veškerého světového bohatství.
v tabulce : v usa "pouhých" 18,5 milionu dolarových milionářů, i když přičteme nějak to zpoždění 3 roky, vzhledem k řírůstku2018-19 se dostaneme někm k 21 milionům z 340 milionů. opravdu je v usa každý milionář.
zajímavé jsou také tyhle infromace :
"Na to, aby člověk spadal mezi "top 10 %" nejbohatších lidí světa, musí vlastnit minimálně 109 400 dolarů, tedy asi 2,5 milionu korun. Do "top 1 %" nejbohatších pak bude patřit v případě, bude-li jeho jmění dosahovat alespoň 936 400 dolarů, v přepočtu skoro 21,5 milionu korun."
2,5 milionu korun a jsi mezi nejbohatšími 10 % - dobrý, co? .-))))))))))))))))))))))))
btw. co z uvedeného jim opravdu patří a není to majetek firmy?
John Lennon "měl" taky miliony, které ale nebyly jeho ale jeho firmy
:-)))))))))))))))))))))
Musk a Gates to mají podobně, sice ty miliardy mají, ale majetek, který ovládají, je násobně větší, i když není "jejich" jako fyzických osob
Soudce Nejvyššího soudu, soudce odvolacího soudu a soudce okresního
soudu jmenuje prezident a schvaluje Senát Spojených států, jak je uvedeno v
Ústavě.
Ostatni soudci jsou zvoleni ve volbach.
Jedeš do galvestonu na auta?je tam parkování zadara a bude tam možná galvák,jestli teda se mu podaří tam dojít a neublížit si.přeci jenom sto metrů je štreka
Parkovani zdarma je zde uplne normalni vec!
Nejsem fanousek aut Corvette .
Za parkovani platim na letisti, sportovni stadiony a v centru Houstonu v
podzemnich a nebonadzemnich parkovistich.
Musea, divadla, ZOO a vse ostatni ma parkovani bez placeni.
VashekTX: "Soudce Nejvyššího soudu, soudce odvolacího soudu a soudce okresního soudu jmenuje prezident a schvaluje Senát Spojených států"
Dovol abych te opravil - prezident jmenuje pouze federalni soudce. Statni a mistni (okresni) soudci jsou vetsinou politicke funkce:
https://www.judgedumas2021.com/how-county-judges-are-appointed-or-elected-in-the-united-states/
"The selection process for county judges in the United States is through
election by the voters of the county".
(Výběr okresních soudců ve Spojených státech probíhá volbou voliči v
daném okrese.)
Konzervativec by řekl, že žena má přeci zůstat doma s dětmi a zapomenout na nějakou kariéru.
To jseš ale krajně progresivní, jeden by se nebál říct i feminista.
Zena ma mit karieru a ne travit cas doma! Zena ktera si na sebe neumi vydelat nema u mne respekt.
Mam zde zname stredniho veku s jednim ditetem. Manzel vydelava $55 K/rocne, manzelka vydelava $100 K/rocne, nevidim na tom nic spatneho.
No jo, to víš, někdo dosáhne spíš na ten milion, než na slušnější IQ .-)))))))))))))))))
tak otazku ohledne radialnyho motoru nam Jasanek nezodpovi....takze mam na nej jinou lehci otazku....je Skoda octavia v CR auto pro bohaty?
To je docela těžká otázka, obzvláště když ji položí člověk jako ty, tedy člověk, který vůbec nic neví a ničemu nerozumí.
Takže za 1. které auto a proč je podle galvanizovanýho soudruha "pro bohaté"?
ja se ptal tebe na tu ochcavku,ani tak jednoduchej dotaz neumis vygooglit?
Já na ni odpověď mám, samozřejmě.
Auto pro bohaté je auto definované nějakou konkrétní cenou a výš. A i
octávka v nejvyšší palbě, motorizaci ap. se vejde nad 1,5 milionu, i
takovou octávku bys asi našel. pak je tu otázka, kdo je bohatý - od jakých
příjmů a nákladů, alt. majetku, lze mluvit o bohatém člověku.
dokud tohle nespecifikuješ, je zbytečné se o tom bavit. ano, i octávka
může být pro bohaté, jistěže.
stejně jako trabant coby veterán.
nejsme si jistej, že jsme psal "velice" bohatí. psal jsem, že teslu si kupují ti bohatí, většina normálních lidí ani v usa si teslu koupit nemůže, však i proto dost lezvňovala.
z mého pohledu na otázku "auto pro bophatý" VŽDY znamená nějakou
cenovou hladinu a výš v poměru ku v zmei obvyklým příjmům.
takže v čr si auta za víc jak 1mega kupují jen ti h´bohatší. nebohatší
samozřejmě klidně za 2,5-5 mega, nebo i nějakou exkluzivitku za 20 mega.
stanoviut tu ekonomickou hranici mezi bohatými a nebohatými v usa neumím,
ale i kdybyc to pojal hodně ležérně a benevolentně, pak bychom s emohli
bavit o té hranici mezi bohatými a nebohatými ve výši přájmu posledních
z 10 % nejbohatších.
takže plácnu - prměrný příjem v usa 2023 byl cca 60000 usd/ročně, ale
průměr nemá 70 % pracuijících, tak dejme tomu, že tí poslední z 10 %
podle příjmů mají 100000 ročně. jaký mohou mít náklady? netuším,
70000 usd ročně? pak mají na nákup auta tak 10k ročně, tesla S tam u vás
začíná na 90k usd, 9 let na zapalcení auta - to asi není nic moc. bral
bych, že bohatý je ten, kdo si ji může koupit z ročního platu, teda s
příjmem aspoň 170k ročně
ale to je spekuluju
takze nejenze ji nekupuji nejbohatsi...ale kupuji ji spis ti chudejsi...pri zapocteni servisu,palia a jinych nakladu je Tesla 3 jedno z nejlevnejsich aut z hlediska 5 let
já si narychlo našel ceny a psalo se tam o S.
pokuud se dá sehnant tesla 3 za 36000, tedy nějakých 800k, v usa to asi
může koupit i chudší člověk, v čr ne
pořád ale bude víc američanů, kteří si budou kupovat toyotu
tak nevím, u nás je nejlevnější T3 s dojezdem pouhých 380 km za 1,2 míče .... se slevou za 1 mega ....
tohel ale nemá cenu řešit, dokud nebudeme vědět, kde je hranice mezi bohatým a nebohatým
za 5 let prevadzky navic usetris na udrzbe a palivu kolem $12k ve srovnani s tou Toyotou
i u vas vychazi vedle Ochcavky ta Tesla lip....Tesla ma zakladni vybavu vyssi nez ma Octavia nejvyssi priplatkovou(a takovou Octavii za 1M nekoupis) o Vykonu a setreni nakladu myslim psat nemusim
No shrneme to : octávku u nás seženeš za 600k, nejlevnější teslu za
megáčka.
nic víc než cena nerozhoduje o tom, co si kdo koupí : pokud na to člověk
nemá, tak se ti na nějakou vyšší základní výbavu každej vysere, stejně
jako na výkon nebo nějaké jiné náklady, zatím umělé, v EU asi budou
elektroauta brzo končit.
mimochodem, ty náklady jsou taky diskutabilní - baterka dneska tvoří skoro 80 % ceny auta. a výdrž obecně je 8-10 let, pak minimálně ztrácí hodně ze své kapacity (teda lépe, ono je to o nabíjecích cyklech, kdo hodně jezdí, a celoročně, baterku odvaří mnohem dřív). takže co 8-10 let si v podstatě pořizuješ nový auto.
no jasně :-))))
a tímhel veškerá tvoje "argumentace" opět skončila a už si zase můžete
se soudruhem ŽÍŽALOU zase navzájem přetahovat předkožky přes hlavy,
kterej z vás je nejchytřejší chlapec s blbince .....
a to mne neba a už nemám čas, až najdeš ot .pdf, dej vědět ...
jeste ze zadnej ing. nemas...protoze by ti ho na zaklade toho elaboratu nize museli sebrat
kontrolni otazka inzinire..co se stane s motorem kdyz se do spalovaciho prostoru dostane kapalina?
Pokud je kapalinou benzín, tak po zážehu exploze a stlačení pístu. Tedy princip motoru.
Vím, že nafta se vysokým tlakem rozprašuje, u benzínu si tím jistej nejsem. Jak tedy benzín změní skupenství před dosažením spalovacího prostoru?
v principu mas vice moznosti....karburator ho rozprasi tlakem a zmeni na plyn jeste pred sanim,vicebodovej vstrik ho rozprasi nizkym tlakem primo v sani a primovstrik podobne jako nafta vstrikne vysokym tlakem primo do valcu
za zadnych okolnosti nesmi bejt v kapalnym stavu,k zazehu by stejne nedoslo... k zazehu nedojde ani kdyz bude v plynnym stavu ale bude vysokej pomer benzinu ke vzduchu
ve spouste aplikacii je karburator porad aktualny...ano pokud jde o auta tak tam ho dnes uz nemontuji
proslo mi rukama nekolik aut ktere nasali za chodu vodu...totalni destrukce , utrhany ojnice, prorazenej blok...a pritom casto slo pouze o malej ,,lok,, vody. Ale mel jsem i auto se znicenym motorem tak ze zustal vyset jeden otevrenej vstřik a do beziciho motoru valil benzin jako ze strikacky,taky nehezky dusledky i kdyz to vidíš málo kdy protoze to na 90% to konci pozarem
Proč nenapíšeš, jak to bylo skutečně, že jsi tak mizernej řidič, že jsi několikrát skončil i s autem "za chodu" v rybníku nebo řece, ty kašpare nedovzdělanej? .-)))))))))))))))))))))))))
Nezmění.Do válce jde emulze vzduch/kapalný benzin. Kdyby tak šla směs vzduch+páry benzinu ((tedy jen plyn), změní se rychlé hoření na detonační a klepající motor bys určitě nechtěl. Hádám:-)
detonacny klepani spusobi palivo ktere se zazehne drive jako ho zazehne jiskra,podobne jako u vznetoveho motoru.Proto motory s vyssi kompresi ktere jsou na to citlivejsi pouzivaji vysokooktanova paliva ktere maj vyssi zapalni teplotu
detonacny klepani je samozrejme problem kterej dela problemy od prvopocatku...ale ver ze to neni skupenstvim. V kterej moment jde o plyn a v kterej jeste o nejakou ,,emulzi,, je na debatu,nicmene myslim ze se shodneme na tom ze v momentu horny uvrate jde uz jen o plynny skupenstvi. Ostatne pouziti CNG nebo LPG napovi
kdybych sel do detailu tak existovali motory kde se vstřikovala i kapalina (casto voda nebo i palivo) ale to se vstrikovalo krom normalni davky paliva v jistych rezimech a z dvou duvodu. Jednak to bylo cilene rizeni kompresniho pomeru(uz mala davka stacila na znacne zvyseni komprese) A pak vnitrni chlazeni u extremne namahanych motoru...ale tam se vstrikovalo ve fazi vyfuku
Vím, že samotný průběh spalování v motoru je velká věda a nejsa motorářem, nemůžu do toho kvalifikovaně i nekvalifikovaně kecat.
Tak každá debata se vždy vede na určité téma, mezi normálníma lidma
:-)))))))))))))))))))))))))))))
V době, kdys tady začal fantatírovat o vodě v motoru jsme tady už nebyl,
ale stejně bych s tebou nediskutoval, dokud mi nedoložíš, že víš, o čem
jsi blábolil s tou dekompresí a studeným olejem. stále čekám na to .pdf
(možná se k němu pročtu, jedu od posledních k nejbližšímu svému proti
toku času :-))))))))))))))))))
mně je jasné, že svým hopsáním z tématu na téma, aniž bys svá tvrzení k předchozím tématům doložil, je jen naprosto pubescentní snaha zkusit se vyhnout zesměšnění, jakej jsi hloupej hlupák :-))))))))))))))))))))))))
Tak "vychodil" jsem strojárnu, to víš. Oba "stupně" .-))))))))
To ty jsi maximálně přechodil zápal mozkových blan, ale zase je to mnohem
víc zná t
kdybych sel do detailu tak existovali motory kde se vstřikovala i kapalina (casto voda nebo i palivo) ale to se vstrikovalo krom normalni davky paliva v jistych rezimech a z dvou duvodu. Jednak to bylo cilene rizeni kompresniho pomeru(uz mala davka stacila na znacne zvyseni komprese) A pak vnitrni chlazeni u extremne namahanych motoru...ale tam se vstrikovalo ve fazi vyfuku
Proboha !!!!!!!!!!!!!!!!
Hlavně nechoď do detailu!!!!
TY NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdokoli, ale ty ne :-)))))))))))))))))))))))
Kompresní poměr je poměr zdvihu válce(bez válce),čili obsah válce v ccm.pracovní část,ku pracovní komoře(kde jsou ventily,svíčka,vstřik atd..benzín ho má tak 10ku1 a diesel 20 ku jedný,takže je tam míň místa,čili větší tlak a větší teplota,takže se může navfta dobře samovznítit při vstřiku.dnešní benzínu používají víc oktanů,takže k samovznícení nedochází,protože vysokooktnovej benzín je odolnej proti tlaku.zapálíš ho jenom svíčkou,jiskrou.všeobecně.existuje spousta experimentálních motorů.i ta Mazda,co byla jakoby diesel měla svíčku.pomalý hoření zajišťovalo právě tvar spalovacího prostoru protože byla svíčka jakoby za rohem v drážce.prostě byla hlava válce vyfrézovaná a vybroušená do zajímavýho tvaru.samovznícení bejvalo dřív u nízkooktanovejch benzínů.1203ky tim byly známý.bavili jsme se ale o NORMÁLNÍM motoru.................a teď k tomu kompresnímu poměru.zvětšíš ho jednoduše ufrézováním hlavy válců,snížením hlavy a zbyde ti tam menší prostor (teoreticky,jinak by ti válec narážel do ventilů),tím pádem se ti tam bude vytvářet větší tlak a větší teplota.a víc už k tomu nepíšu,jinak bych se zbláznil.neskutrčný
Úplně všechno podle galváka.vypadá to,že mu zase lehounce hráblo. on se dá možná časem ještě dohromady
vymena baterie u modelu Y prijde na $5000 , pokles jeji kapacity o 20% nastane nejdrive po ujeti 500 000 mili
Však jsme jasně napsal, že "zda je auto pro bohaté" o tom rozhoduje
cenová hladina v dané zemi ve vztahu k příjmům. a nebo také ceny
ostatních aut. já cenu T 3 v use neheldal, jen v čr, a tady rozhodně
nepatří k levným. a všechna benzínová nebo naftová auta jsou s těma
svýma nejnižšíma výbama o 200-500k níž. takže v čr patří tesla spíš
"pro bohatší až bohaté"
ale jsou i jiná elektroauta, která jsou i tady levnější.
Tady ale právě píšeš o těch bohatých - kdo na to má, tak si
samozřejmě koupí octávku v plný palbě, nebo teslu :-))) kdo je
dostatečně bohatý a má na to.
ale auto za mega je v pohodě skousnutelná tak pro těch 10 % nejbohatších
.-))))
nicméně zbytek má k dispozici pořád dost aut a dostatečně bezpečných a
vybavených .-)))
psal jsi ze 30% bohatych si Teslu v US dovolit nemuze ,ze je pouze pro 7% nejbohatsich...a nechci abych to hledal a ZASE z tebe udelal ....no to co jsi
https://g.co/gemini/share/b0e2650ccda7
Tak a běž přesvědčovat Google o své pravdě a nezapomeň mu říct, jak je Tesla výrazně podporována z daní. Není už Tesla náhodou státní firma? 😂
na google najdes i ufony Mne zajimaji realna cisla. A ano Tax credit tam hra roli...ackoli s dotacema nesouhlasim tak tax credit jsem i kdyz s nechuti ...ochotnej akceptovat
Takhle snadno se prozradit, že si to nečetl. S tebou je to jednodušší než s děckem. 😂
???
Tak to fakt najdi
Stejně jako tu cenu 36k, kterou jsme odsouhlasil jako cenu, kterou si může
dovolit možná i člověk s průměrným platem, pokud jsou tací 2
K prosinci 2021 (jistě by se dal dohledat i čerstvější zdroj, ale není to třeba, vzhledem k číslům) jezdilo po 340 milionových USA 2 miliony elektrických aut
https://fdrive.cz/clanky/pocet-elektrickych-vozidel-v-usa-vzrostl-z-16-tisic-na-2-miliony-za-10-let-8163
klidně najdi vyvracecí zdroj.
i kdyby to dnes byly 3 miliony, je to 0,8 %. samozřejmě, rodině stačí
jedno, tak x3 v průměru a jsme na 2,4 %
na druhou stranu je uvedeno číslo ELEKTREICKÝCH VOZIDEL, nikoli jen Tesel.
nevyřeším, Tesla půlku?
a v neposlední řače 50 % těch aut bude psaných na firmu
prostě s tebou diskuse postrátdá smysl ..... ty se v životě absolutně neorientuješ.
no a .pdf jsi taky neposlal. jsi marnej,. nezbývá než žasnout, že i něco takovýho, jako jsi ty, může žít v USA a nechcípnout haldy ....
takze ochcavka v zakladni nebo nizssi vybave...je v CR auto prto bohaty?
To asi ne, to se dá sehnat od 600.000. Ale třeba RSko za1,1 mega minimálně to už si normální člověk nekoupí.
i když nebudeme si nic namlouvat, v čr je při průměrné mzdě, kterou
nemá 70 % lidí, tedy cca 468k čistého za rok, většina těch, co si to
nekoupí ani za těch 600k, ale třeba nějak vojetý za 200-250k
ale bohatý člověk by s tímhle asi problém neměl mít.
koukal jsem cennik za zacina nekde kolem 800 000 jako holobyt...muzes dat odkaz na tu za 600 000?
koukam ze prumerna prodejna cena je kolem 850 000kc A to je porad co se tyce vybavy tezce prumerny auto
Ano, USA jsou v automobilismu nesrovnatelně dále. Můžete už přestat masturbovat?
???
To, že nic není ideální, ani být nemůže, ale nic nemění na tom, že i
dnes lze legálně, oficiálně, zbohatnout jen na své užitečnosti pro
druhé. I když je ta užitečnost welfare state notně "ořezávána" ....
přerozdělováním k těm až zcela neužitečným jen proto, že to jsou taky
lidi, taky jim rostou vlasy ven z hlavy, taky chodí po dvou .....
nebavíme se o kriminálních metodách zbohatnutí nebo o štěstěně.Tak tak, senát je jen schvaluje. kupodivu z 15 ústavních soudců v ČR pavel zatím jmenoval jen jednoho a to dokonce až poté, co s prvním navrženým neuspěl. většina US byla jmenována zemanem a jeho 10letým prezidentováním. a přesto se proti němu postavili, v zájmu rozumu a práva.
ale to někteří nevědí a i když jim to řekneš, raději zavřou oči a
uši, aby o tom nevěděli dál .-)))))))))))))))))
růsní ti soudruzi jasánkové a zilvarové :-)))))))))))))))) ale i jiní,
samozřejmě Octávka se dá pořídit za 620k. jestli teď rozšiřuješ svoej
"požadavky" ze zoufalství, abys octávku nacpal a prosadil jako "auto jen pro
bohaté", máš smůlu :-)))