cyklus dnesnich baterii je cca 6000 (z nuly do 100%) nez klesnou na 80% novy kapacity,pokud nabijis z 10-90% je to jeste vic tak pocitej ...
6000 nabytí to teda není nic moc, vzhledem k tomu, že se kapacita tý
baterky snižuje a počítá se do 40% kapacity.
To vychází na těch 8-10 let, jak uvádějí zdroje.
je kaukulovano 100% nabyti, takze pokud vyuzivas 50% baterky nez nabiješ tak to bude 12000 cyklu nez kapacita klecne na 80% ! Pri realnem dojezdu Tesly kolem 450km se bavime o najezdu 2 700 000 km!!!!!
pokud pouzijes pulku kapacity na obchodovani na spotu tak zobchodujes 30kw x 6000. Coz je 180 000kwh. Prumer rozdilu na spotu v CR je kolem 10kc / kwh,auto to ,,nakupuje a prodava,, samo takze ten rozdil asi nevychyta ale na 8kc se dostane v pohode...a to jsme na 1 440 000kc za degradaci 10% baterie!!!! Tesla stoji kolem milionu...takze ti jeste zustane a auto mas zadarmo
:-))))
Princip je přijet, "natankovat plnou" a jezdit do dalšího tankování.
A ne z toho dělat brookerskou šaškárnu
snazim se ti jen vysvetlit ze Tesla neni Nissan Leaf a ze baterie je neco u ni co vazne resit nemusis
Je mi líto, ale musíš :-)))))))))))))))))))))))
Zrovna baterie je něco, co zatím nizvládl ideálně, Tesla sice zkouší
nový princip baterií, ale ty současný jsou jako každá jiná čínská
.-)))))
Aspoň 20 let, jako vydrží nádrž na benyín.
To jsou otázky, ty vole ....