jenom Amazon ma ted 750 000 robotu... a prichazejici generace humanoidnich robotu jeste zvysi jiz tak slusne tempo propousteni! A to nemluvim o tom co bude az pristi rok zacnou pouziva autonomni spusob rozvazky(auta bez ridice) ....navic to je jen priklad ... jsou firmy co jsou jeste dal
Tesla potrebuje na jednotku vyrobenuho auta 10X min lidi vez VW !!!!! Jeden clovek u tesly vyrobi tolik kolik u VW 10 lidi!!!! Jak rek Musk... v jeho fabrikach vyrabeji stroje dalsi stroje!
Ne jenom Tesly, ale i vsechny ostatni autaky na baterku. Klasický příklad spotřebitelského overhype.
zase vedle nezda se ti ze uz se v tomhle mylis prilis dlouho?(par let) a porad dokola?
Tesla vyrabi nejprodavanejsi auto sveta(auto celkove ne jen auto elektricky),vyrabi bateriove uloziste,solarny strechy (o vse je enormni zajem). Autopilot (lze koupit k autu za $12k nebo pronajat za $99 mesicne)dosahuje takove urovne ze 8.8. bude predstaven robotaxi(oboje tiskárna na penize) .S tim souvisi Teslabot (humanoidní robot) kterej bude k mani od pristiho roku a ekonomicky bude pro teslu dulezitejsi nez vsechny modely aut. 6000 rychlonabijecek ktere produkuji slusny zisky je rozsirovano zavratnym tempem o dalsi.... zajiste jesm spoustu veci zapomel...ale je potreba pochopit ze Tesla rozhodne nejsou jen auta....
tady o tom perpetum mobile alias žebřiňák na elektr. pohon už píšeš nejméně tři roky a ještě se to v západní Evropě nechytli, na východ nejezdím, nemám tedy Ahnung, kdo ty kozly pohání
Robotaxi, nebo též mobilní hodinový hotel. ifyouknowwhatimeanmeme.jpeg XD
Pokud jde o elektrická auta není cesta zpátky, Neni možný to zastavit a elektromobily udělají velice brzo z aut na fosilní paliva...fosilie.
Krátký dojezd, vysoká cena, prakticky nemožnost dobíjet ve větší míře na sídlištích, krátká životnost baterií, výměna baterie dražší jak celý auto, nedořešená likvidace aut po životnosti, snižování kapacity baterie mrazem.