Neuvěřitelné :-)))))
Když jsem to tehdy napsal já, měl jsi tisíce keců o studeným oleji dole
.-))))))))))))))))))))))))))))))))
skusim to jeste jednou kuli oleji stékajícímu při stáni do válců to ma dekompresory. Konstrukce rozvodu je UPLNE JINA problematika
mozna je jen mladej,arogantnej pubertak...ale treba z nej jednou opravdu bude dobrej inzenir...
???
Co to blábolíš? :-))))
Tehdy ses ptal, proč má radiální motor lichý počet válců :-)))))))
Na to jsme ti já odpověděl : kvůli časování.
A tys začal blbnout ,.-))))))))))))) ZIZA ti pak řekl něco o oleji, tak ses toho chytil. Když jsme chtěl link, DODNES jsi ho neposkytl .-))))))))))))))))))))))))))))))))))
nebudu to zkoušet vůbec, prostě jsi nevzdělanej lempl a dřevák .-))))))))))))
casovani valcu...a to je tak kdyz googlis o necem cemu vubec nerozumis
napsal jsme to, co ty teď :-))))))))))))))))))
ale já věděl, že tomu vůbec nerozumíš, už tehdy :-)))))
už jak jsi rychle přešel k protáčení a dekomprezyi. púak k tomu oleji,
dodnes nedodal nic .-)))))))))))))
ty jsi prostě andersen se vším vudy, jak vyšitej bavlnkou .-))))
No ale on měl a má pravdu.i když je to .....................galvák
Tak proč teď píše, že kvůli časování? :-)))
Podotýkám, šlo o lichý počet válců :-))))))))))
Tehdy asi ani nevěděl, že platí i sudý počet válců
:-))))))))))))))))))))