U nás se píše....Sendvič za osm dolarů namísto hamburgeru za 99 centů?
Takový trend se zdá naznačovat rostoucí rozčarování řady Američanů z
tradičních bufetů s rychlým občerstvením (tzv. "fast food"), které vede k
rozkvětu restaurací nabízejících kvalitnější jídla ve stejně
neformálním prostředí.
"Zdá se, že roste nespokojenost s kvalitou u bufetů, jako je McDonald's a
Burger King. Lidé se stále více soustřeďují na kvalitu," tvrdí analytik
Fitzhugh Taylor o rostoucí kategorii restaurací označovaných v odborném
slangu jako "fast casual" nebo "quick casual" (rychlé neformální
občerstvení).
Mají kombinovat rychlou obsluhu jako u McDonalda s vytříbenějším stylem tradičních restaurací. "Fast casual" patří k nejrychleji rostoucím kategoriím v restauratérském sektoru, v němž nyní tvoří 3,5 procenta obratu.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/hamburger-uz-usa-nevoni.A020311_220954_zahranicni_pol