Tahle manie zde byla v usa PRED NEJAKYMI 15 LETY, kdyz se SUV stali popularni. Tisk vzdy uvedl, ze pri nehode neco zavinilo SUV a ne vozidlo ............. :-)))
Tahle manie zde byla v usa PRED NEJAKYMI 15 LETY, kdyz se SUV stali popularni. Tisk vzdy uvedl, ze pri nehode neco zavinilo SUV a ne vozidlo ............. :-)))
SUVs jdou dal do minulosti nez 15 let. Navrat sesti a osmivalcu byla spotrebitelska reakce na trend k ctyrvalcovym prditkam ke kterym se snazil Detroit Americany prinutit v dusledku ropnych krizi v sedumdesatych a zacatkem osumdesatych let. Prvni SUV (osobni auto na nakladnim podvozku) byl Chevy Blazer. Pamatujes?
Chevy Blazer, Ford bronco a Suburban, Toyota Land Cruiser byl hned s nima , zacatek 80 let.
Bronco a Blazer byli oznaceny jako Utility vehicle, ale prvni Sport Utilitu vehicle ( SUV ) byla Toyota 4Runner v roce 1984.
Tak samozřejmě. Jakmile to nemá alespoň 8 válců, 10 litrů objem, 800 koní 3 metry na šířku, 10 na dýlku a nežere to i trávu z pangejtu, tak to není auto.
Nejvetsi smejdy prichazeli z vyrobnich linek americkych automobilek zacatkem 80tych let prave v dobe kdyz se Detroit snazil opicit po vas (po Evrope) a po Japoncich. Klasicke priklady tech 4-valcovych pazmetku byly Ford Pinto a Chevy Vega. Tyhle auta nevydrzeli ani 100 tisic mil.
Na ten ze maly auto neni auto. Samozrejme ze neni takovy auto jako velky auto .
Kantorka z VM tě nesprdne, ale sprdnu tě já ! Auta nevydržela !!!! Rod střední vzor "město"