Hele, ty mozku z cejna, na nic jsem se tě neptal. Tak nedolejzej.
Hele, ty mozku z cejna, na nic jsem se tě neptal. Tak nedolejzej.
tech osum valcu ti je prd platny kdyz mas sprehazeny poradi zapalovani!
možná, což si nejsem jistej by to ani nevadilo. některý bmw má taky 2 stejně. takže šestiválec jede lineárně. to znamená, že když máš někde kompresi a zážeh, je to u dalších válců stejný, jen je tam v tu dobu výfuk a sání. a to se bavim o motoru, kterej má klikovku opravdu do 180 stupňů, což je synchronizace, prostě klikovky jsou ve stejnym úhlu a tvořej úsečku. je to právě kvůli. nebo. bylo to v tu chvíli dělaný právě proto. a to u řadovýho šestiválce. všechno dává rozum a jiskra na dvou válcích, ale zato perfektní. osmiválec(achtcilindr), má výhodu
a ještě to doplnim. když čumim na auto, tak kromě všeho já, což nejste vy, čumim. výkon, váha. to je takovej první můj pohled i dojem. pak to chce si to ošahat