Tohle jsou komplikvanější záležitosti než určit výši IQ. Coje
vlastně IQ? Dle některých vědátorů schopnost...schopnost čeho? Jak
vidíme u testů IQ, tak hlavně schopnosti ohledně práce s geometrickými
tvary, atd. Já bych ty testy totálně změnil. Ne každý má totiž ten dar,
pracovat s tvary, sestavováním obrazců, apod.
Já bych se víc zaměřil na logiku.
Taková matematika prý je o logice. I prd velebnosti! Matematika má s logikou
pramálo společného! Matematika je o nabiflovaných vzorcích a zásadách, ze
kterých NELZE uhnout a bez jejichž dodržení nelze dospět k výsledku.
Když je 3 x 4 12, kolik je 12 : 4? tak jistě, že 3. To ale není výsledek
logické úvahy, to je výsledek daný tím, že to tak někdo prostě určil!
Logika není založená na žádných pravidlech, na vzorcích, apod. V logice
jsou často lepší, někdy až geniální, ti, kdo propadají z matematiky a
kdo totálně plavou ve vzorcích. Propadající z matematiky v 7. tř. ZŠ
často umí vypočítat svým způsobem /většinou by to neuměli zopakovat/
výsledek rovnice, ale postup výpočtu je i jim samotným neznámý
Vím o čem píšu... Tak mi Jirko vysvětli, jak jsi došel k tomu správnýmu
výsledku. Tady vidím na papíře jen nějaký poznámky, pár čísel, kterým
nerozumím. Tak povídej.
A já tak čučím na ty cifry, jak by je napsal někdo jinej, potím se,
cítím jak červenám, trpím, chce se mi umřít To ale
nepřeháním!:D
Dostal jsem za 4-
Mám za to, že jsem byl jeden ze 3 onehdá, kdo měl správně výsledek.
Postup výpočtu? Netušil jsem. Jen mi hlavou proběhlo pár operací a toť
vše. Celková známka z matematiky onehdá - 4
Jedničkáři na výzo - ti byli v logických a slovních příkladech
většinou rádi v hodinách za čtyřku. Já, blb, běžně za 1-2
Nebylo a není něco špatně? Hm?