já leju jeden olej do motorky furt a neměnim. vim a mám vyzkoušený, že
i v zimě, to je nic, ale v tropech nepřehřejvá a motor, jako takovej to
ochladí. respektive systém chlazení. jde o to, že motor nemám nijak po
ůpravách, čili na to, jakej výkon dává je přispůsobenej a když pojedu
do trop, chladí a maže. je to už normál. až vyjedu od moře na rovníku
chrápat na 4000 metrů vysokou horu, nebo na sibiř a ráno se vzbudim, to už
bude lahůdka. a i tak to chytne. eště se mi to nestalo. to už je maličkost.
to už selhávaj jiný věci, ale defakto když to víš a ráno? v uvozovkách
si všechno rozebereš a samozřejmě né v extrému "připravíš", pak motor
naskočí jak nic a přede, jak kotě................je to o hodně věcech,
ale taky o žádný. dá se říct, že dneska už ti motor chytne vždycky. i
kdyby byl trochu pocuchanej. to tenkrát nešlo a hlavně třeba karburátory
nebyly rovnotlaký, takže ti auto vynechávalo a bouchalo do vejfuků vzhledem
k naklonění silnice. stoupání, klesání. motorky při jízdě na zadnim
chcípaly. dneska se rozbiješ, zvedneš a pošramocenej jedeš dál. na oleji
záleží. jen to chce mít svojí značku. u auta je to horší. u moto, když
sroluješ trochu plastu, nic. jen bacha na nádrž, když ji ulomíš, která je
pod sedlem. naštěstí i to už každej ví a nádrže, takhle, zadní rámy
jsou už přišroubovaný, né svařovaný, takže kladivo, srb a jedeš dál.
podvozek zničíš lehce, ale zase když někam jedeš, bereš to v potaz.
pořádný endura mají motor v rámu, né zavěšenej. to už je nadlouho.
přeskakování stromů a cit. prostě jako když mrdáš. pro mě. tak. proto
si vybírám auta i motorky podle toho, co nabídnou a i když mi jde o
užitkovost, koukám i na věci, na který nikdo ani nevidí. ani nekouká. já
se nevystavuju. do auta bys neřekl, co umí a motorku 600 přehlídneš.
buchanku nemůžu vyhnat z hlavy. měl jsem jí už i pujčenou. skvost. ale
rusko. nehledej motor jedinečná kráska. vyjímečná. baví. dobrý je, že nemá
zámky od nádrží. v čechách. to nejde dohromady. a já už taky jdu