Přesně jak píšeš. Když jsme se přestěhovali do Prahy do nově
postavených paneláků, tak se v každém vchodě určil tzv. domovník, který
se staral o úklid domu a přilehlých prostor kolem něj a menší opravy
(výměna žárovek, seřízení Brana). Navíc měl správce k dispozici
jednoho pracovníka, který se staral o opravy jak těch společných prostor,
tak i o opravy v bytech, které nájemníci potřebovali. Zároveň měl tento
člověk na starosti výměníkovou stanici, to znamená topení a teplou vodu.
Takto to fungovalo u nás. Měli jsme smlouvu s výtahářem, který se zavolal
vždy, když byl nějaký problém s výtahem nebo další, který se staral o
bezchybný chod mandlu či pračky.
Vše fungovalo jak má až do doby, kdy se začaly byty prodávat a vše
přešlo do nově založeného Družstva vlastníků.
Varování
V této diskuzi se nacházejí odkazy a příspěvky s manipulativním obsahem, dezinformacemi a fakenews.
Upozorňujeme, že je nutné ověřovat fakta z více nezávislých zdrojů.