Uzávěra na D1, nějakých 10 km: Na celým úseku cca 20 lidí, z toho
VŽDYCKY makali tak 2-3, zbytek zevloval, dloubal se v nose, kouřil, pojídal.
Zkrátka brali peníze za nic!!!!! Technika: Až na výjimky u ní a v ní
nikdo!!! A tak to bylo na všech opravovaných úsecích po ty dlouhý roky, co
česká netáhla s neschopnými manažery vysávala ze státních peněz stovky
miliard, z toho min. 50 % neúčelně vynaložených. Píšu o úseku mezi
Jihlavou a Brnem. NIKDY tam nebyla situace lepší. A stejně to vypadá i na
silnicích 1. a 2. třídy, když na nich "makají" čeští flákači. 1
dělník cosi rejpá ve výkopu, 3-4 na něj koukají, opřeni o lopaty,
samozřejmě se žvárem v držkách.
U nás před lety dělali cikáni výkopy pro podzemní kabely. Jen asi na 5
vteřin se mlaďas zadíval do mobilu, kua to byla facka, co chytil od svýho
dědy, starýho Horvátha!!!
Na vlastní hlavu přísahám, že jsem nikdy neviděl líp sehranou partu
lidí!!! Jen co ráno vyskákali /opravdu vyskákali!!!/ z aut, bez
sebemenšího zdržení se všichni do jednoho chopili nářadí a začali
kmitat a v kmitočtu nepřestali, dokud nejeli na oběd. Za cca 45 minut byli
zpět a opět kmitočet a to bez prostojů!!! Všichni ochotní, slušní, když
řekli, ráno v 10,15 nám otevřete vrata, budeme u vás dělat výkop, ráno
přesně v 10,15 vjeli na dvůr!!! A opět kmitočet. Vybagrovaná zemina?
Žádný že ji nechají jak všechny ostatní firmy vedle výkopu! Okamžitě
ji odváželi za ves na plochu k tomu určenou. Okolo výkopu okamžitě po
odvozu hlíny okamžitě uklizeno za pomoci lopat a košťat!!! Tak má vypadat
práce solidní firmy. Bohužel, takových v ČR určitě není víc, než by se
dalo spočítat na prstech 1 ruky.
Firma Horváth Kutná Hora. Lepší v ČR není. Makat ti kriplíci na
dálnicích jako oni, za 2 roky by byla D1 komplet opravená a hlavně poctivě
a kvalitně.