Takhle na dalku poradit nelze,ovsem z mych skusenosti ,,co mechanik to debil,, proto pristi auto zvas Teslu ,tam neni moc co servisovat...ani tu spojku to nema
Me jen prijde divne, ze s rozbitou spojkou podle mechanika jeste mohu jezdit bez obavy, ze se neco stane. To drnceni je vice na leve strane. Jinak zet i vnoucata jsou nadseni ridici tesly.
Ono je to spis takove klepani, hlavne kdyz startuji a nebo jedu pres neklidnou silnici. Pripada mi to, jako by tam bylo neco uvolneno.
pokud to dela i kdyz stojis jde opravdu o neco s hnacim ustrojim,ta spojka to pak muze bejt. Jakej to je vuz?
spis nez samotna spojka to patrne bude spojkovy lozisko,coz by souhasilo s tvzenim ze se s tim da jeste jezdit
nicmene vymena toho loziska znamena vymenit radeji celou spojku.Ale to se ukaze az se sunad prevodovka...
Tohle me pripada spis jako ze potrebujes nove tlumice. Nebo struts. Nevim jak se ty reknou cesky. Struts maj tlumiče a pružiny v jednom celku. Nove struts te prijdou na steny penize jako ta spojka. BTW, kdyz reknes "spojka", co tim myslis? Ty nemas automatickou prevodovku?
Spojka... nemecky Kupplung. Spojka představuje oddělitelné spojení mezi přenosem síly mezi motorem a převodovkou, což umožňuje startování a řazení. Spojka se ovládá pomocí spojkového pedálu a vypínacího systému. Ne, nemam automatickou prevodovku a take zadnou nechci.
Delali to ramus pri startovani (kdyz auto stoji), tak to odpružením a hnací ústrojím nema nic spolecnyho.
No, uvidim, co se z toho nakonec vyklube. Po svatkach si hned zajedu do jine dilny ziskat druhy nazor. Neco jako pred operaci u lekaru. Ta doposavadni dilna me prijde ne dostatecne seriozni.
GalvestomTX: "proto pristi auto zvas Teslu"
Zrejme jsi neslysel jak se ted elektromobily shromažďujou na car lots
protoze je uz nikdo nekupuje.
A nebo to záměrně ignorujes.
kristova noho! Co to ctes za sracky Tesla model Y se stal NEJPRODAVANEJSIM AUTEM SVETA! Autem,ne elektromobilem! Porazil vsechny spalovaky a zesadil Toyotu
dve veci si je potreba uvedomit. Jedna je nesmyslne protlacovani elektromobilu pomoci dotaci,je to blbost a dnes to elektromobilum ,,kazi povest,, Druha vec je ale FAKT ze nastup elektromobilu je neodvratny,do dvou let ovladnou trh a uz dnes jsou ve vyssich tridach levnejsi nez spalovaky.Stredna trida dosahne paritu tenhle rok a nizssi(zasadni) rok pristi . A to je smrt spalovaku,europsky vyrobci si to nechteji pripustit a bude je to stat existenci. Ano je pravdou ze pro ekonomiku to je problem,je to proto ze elektromobil je nesrovnatelne jednoduzssi nez spalovak a tudis vice vhodnej na robotickou vyrobu. Tesla dosahuje pomer zamestnancu na vyrobeny automobil ve srovnani s VW 1:10 !!!!! To je SILENY a ano je to pro ekonomiku pruser protoze 9 lidi z 10 pracujici v automobilovym prumyslu prijde o praci.Jinak automobilky skrachuji
Musk momentalne zavadi v TX do vyroby i humanoidny roboty...to velice brzo ohrozi i to malo lidi co tam pracuje...a zde nekde je potreba hledat duvody k nenavisti,hejtovani a nepravdivemu pomlouvani elektromobilu...ano elektromobily připraví lidi o praci....
Móda aut na baterku skončila a Tesla není výjimkou:
Konečně někdo, kdo používá ohledně elektroaut hlavu a ne rozkrok.
100 % souhlas s tvým příspěvkem. To máš tak: Lidi někde něco četli od
odpůrců E aut a vzali to za 100% pravdu, k tomu přidala něco jejich vlastní
blbost a vyšlo jim z toho, že E auta jsou prostě zlo a basta fidli.
Neuvědomují si, že všechno je ve vývinu, všechno nějak začínalo a
vždycky všechen pokrok a novoty byly kritizovány. Inkvizice by rovnou
upalovala první výrobce televizí, mobilů, E aut Tihle joudové, co
apriori zavrhují vše, čemu nerozumí, nebo na co nemají, jsou jak
středověké báby, co se křižovaly před vším novým. E auta jezdit budou,
i kdyby se někteří troubové rozkrájeli. Budou ale úplně jiné technologie
na dobíjení, energie nebude brána ztepelných elektráren, baterie E aut, ty
budou vážit míň, než dnešní běžný akumulátor.
Do pr..le lidiuvědomte si konečně, že i první mobil kritizovali dokonce i
odborníci a tvrdili, že to je nesmysl. Mmchd - první mobilní telefon zabral
celou místnost!!!
Pochopili, co jsem vám chtěl sdělit???
Inu...chytrému napověz, hloupého nakopni,jak se říká.
Už ze sebe vy tmáři a odpůrci všeho nového přestaňte dělat ještě
větší blbce než jste a opusťte ten svůj středověk!
Bez ohledu na tvoje "názory" na trh a zaměstnanost ap., elektroauta mají nejméně dva principielní problémy :
To píšu jako příznivec elektroaut, řekněme, že sám něco takového mám.
3. a úplně největší problém týhle planety ale je, a to pro všechny sféry života na ni, že lidí je prostě o 8 mld víc, než by mělo být. a navíc čím dál víc hloupých a neužitečných
Solary dosahuji jiz dnes ucinnosti a ceny ktera je dela naprosto bezkonkurencnima ve srovnai k jakymkoli jinym zdrojum,
jak v zimě, kdy ti elektroauto samo od sebe žere víc i při jízdě, natož když si musíš topit. Případně jak odlišíš el. ze solárů od té z uhelné elektrárny? Vždy je nějaká celková bilance potřeby el. energie té dané země. Elektromobilita ten požadavek na elektřinu zvedne, a vcelku zásadně. kde se ta elektřina vezme? A pak už nebude třeba pro svícení a topení v domech a bytech.
PS : FTV panely, ty nejlepší a nejdražší, dosahují účinnosti do 25 %. Účinnost spalovacího motoru je dneska běžně na 40 %. Navíc na palivo jsou kanystry, co je na uchování energie pro nabíjení u elektriky? víš, jak drahý jsou i jen posraný baterie do rodinnýho domu? pokud nechceš šunt, tak jsi s baterií kolem 6 kWh na 100.000 Kč
v noci fouka vitr,a taky jsou nejvetsi prebytky (atomove elektrarny nelze regulovat a neni odber).
ktere auto v zime nezere vic? Kuprikladu Tesla to ma vychtany tak ze v zime ma spotrebu vyšší jen opravdu o malo.
prumernej najezd aut za den je v CR 20km,na to potrebujes cca 4 kwh. Nabijeni v noci zajisti ze nezatizis sit.
Je to elektřina spotřebovaná navíc, musí se vyrobit ve stávajícím mixu zdrojů
na spracovani ropy na benzin potrebujes zhruba tolik energie kolik potrebuje elektroauto na jizdu
mimochodem k dotacim jen jedna veta kterou malo kdo zna. ,,Ve světě se utratí 400 miliard amerických dolarů na podporu ropných společností.,,