To ja to ale musím vnímat fyzickou přítomností, neb mi bylo dáno pojíst z toho slunce, to byl pokrm, sice nevim do jaké míry fyzickej ale za ideovou či mentální vzájemnou shodu to považovat nemůžu :-)..
To ja to ale musím vnímat fyzickou přítomností, neb mi bylo dáno pojíst z toho slunce, to byl pokrm, sice nevim do jaké míry fyzickej ale za ideovou či mentální vzájemnou shodu to považovat nemůžu :-)..
To potom vnímáš špatně, protože to tak nevychází. A prožitek pojedení slunce na tom nic nemění.
Jak jsem něco snědla tak je to ve mně :-).
Stolicí to neodešlo jako jiné klasické jídlo :-)
Jo je v tobě slunce. I když klidně tou stolicí odešlo, proč ne.
My se ale bavíme o Otci a Kristu.
No a to už jsem sem dnes dávala že v Jan 17 se píše že posvěť je
pravdou že ty Otče ve mně ja v nich a oni v nás, verše 21 - 23 a že je to
je ještě i v Jan 14:2o i jinde.. o tom takto.
Tak a nebo respektuješ Písmo Svaté a nebo ne, jsou dvě možnosti, víc jich
asi že není.
To ty ho nerespektuješ, když tyto výroky vykládáš způsobem, který nedává smysl.
No tak to je pro mně neznámý pojem že to nedává smysl :-)
Mně to smysl dává :)
No právě, to je tvůj problém, že nemáš rozum. Už jsem ti vysvětlil, že to nelze smysluplně vykládat fyzickou přítomností.
Rozum nemáš, sama jsi to i spontánně potvrdila, že "nedává smysl" je pro tebe neznámý pojem.
protože s e nezabývám nesmyslama ale z tebou to asi že jinak nejde :-).
..jestli chceš vést takovouhle diskuzi tak odcházím - to není k témě
..
Je to OT.
Jo děvče, vidíš, že polemika o náboženství není nic pro slabé povahy, to vyžaduje chlapy s hroší kůží a nezměrnou vytrvalostí. Náboženské ideologie rozeštvávají lidi, dělají z nich na smrt znepřátelené protivníky. A to můžeme mluvit o štěstí, že se dnes už, aspoň v Evropě, nesmí lidé pro odlišný názor zavraždit.
Rozdíl mezi ideologií a náboženstvím spočívá v jejich hlavním zaměření:
Ideologie se zaměřuje na strukturování společnosti podle určitého
myšlenkového systému.
Náboženství (včetně křesťanství) se soustředí na duchovní a
existenciální otázky, i když často ovlivňuje i společnost a kulturu.
Katolická církev tedy není ideologie a proto nerozeštvává lidi. Zase
lžeš.
Každá církev má svou ideologii a proto rozeštvává lidi. Zase lžeš.
Nebo chceš snad tvrdit, že náboženská ideologie Jana Husa byla nekonfliktní k ideologii katolických křižáků? Proč tedy katolíci zbaběle zavraždili Husa? Protože se ho báli, že by jim omezil zákazem prodeje odpustků bohaté příjmy.
Hus měl Ideologii, ale ta nebyla křesťanská-katolická, byl to heretik,
jak se vyšetřilo a byl souzen a odsouzen.
Křižáci neměli žádnou ideologii, byli to profesionální vojáci plnící
poslání ukončit občanskou válku v Čechách.
takže zase tvoje ateistická ideologie, která spočívá v dehonestaci
věřících lidi a jejich církví a náboženství.
Pobožné kreacionisty nemusí nikdo dehonestovat, oni to zvládají sami.
Naopak ty ho odmítáš reálně pochopit, když konstruuješ nesmyslné výklady.
Je to dvě hodiny, co jsme o něm mluvili. Vlastně se o něm pořád bavíme. Jdi zpátky v tomto vláknu.
Nevím jak součet,ale já pouze klicim dnes jsem doklicil vojtěšku a už namáčím retkvicku.
Kdyby to odešlo tak by jsem se Písmu nevěnovala, ale opak je pravdou.
To ty jsi dlouho diskutoval se svědky a oni to mají v PNS přepsané na něco jiného, už jsem to tu psala nedávno o tom, ale v normálních Biblích je že je Bůh v nás.
Bible umisťuje Boha kamsi mimo svět, ne do člověka. I když se v člověku projevuje, tak ale v něm nebytuje.
Jo to tak má hodně lidí i ti svědci že Bůh je v nebesích a jinde v
nijakém případě ne :-).
Ale Bohu nemůžete vykolíkovat místo alias ohrádku někde v nebesích, což
je neznámo kde :-), a příkazem že tam budeš a vůbec nikam jinam nevylejzej
a už vůbec ne do nás :-)
To tak popisuje Písmo, že je v nebesích, viz třeba Otčenáš (...jenž jsi na nebesích...). V člověku se projevuje, ale nebytuje v něm.
Tak přesně takto odpovídali Svědci Jehovovi, Otče nás v nebesích a všude jinde utrum :-)
Ale Ježíš to učí jinak: Ty Otče ve mně - ja v nich oni v nás a nebo i v Efezským 4:6, si to běž přečíst jak to tam je a to si svědci zapomněli přepsat, maj to tam taky :) ale stejně tomu odporují :-) Tak jako Ty :-).
Ježíš to učí stejně, jak já říkám. Nemůže to být míněno ve smyslu fyzické přítomnosti, protože je to tak nesmyslné.
Ty jsou hmotné povahy, jako třebas nasycení davů lidí pěti rybami atd.
Mrak je dobrý zákusek podlouhlý těsto plněné šlehačkou a povidly posypaný cukrem.Testo identické vetrnikove
A oni jsou nebesa nad náma? Jestli nechápeš náboženský termín nebesa, tak jsi na tom s inteligencí stejně jako kroky či ondi.
náboženský termín nebesa původně znamenal opravdu jen nebe...
že si to věrouky potom překroutily dle svého, to je jiná...
taky nevěřím, že Bůh žije někde mezi mrakama...
Podle jakého svého že si to překroutily?
Prostor nad nebem, nad oblaky, nad nebeskou klenbou byl pro tehdejší lidi
prostor mimosvětský. Bible neumisťuje Boha mezi mraky nebo Slunce a Měsíc,
když o něm mluví, že je v nebesích (či v nebi).
Ty jo a to nemáš od svědků to sem u nich nečetla :-)
A od kuď pak ?
Mohu-li se zeptat ?
To je obecně známá věc.
Mluví se o ní jako o transcendentní či metafyzické oblasti.
Krudox - promin - Buh je na nebesich a nebesa jsou vsude. Takze jednoduse Buh je vsude pritomny.
krudox - jak myslis i pod zemi?? Jako v zemi zakopany? nebo mas na mysli peklo -- Peklo neni pod zemi ale na zemi a pod kotel prikladaji ateisti.
Boh je láska, je všade, všadeprítomný, - je na nebi, na zemi i v podzemí (v/predpeklí - v očisci) - v podzemí /očisci vyslobodzuje "zo zajatia" uväznených v hriechu a očistených z hriechu (Ježiš tam bol po svojej telesnej smrti, kde a kdy oznámil radostnú zvesť o spáse pre uväznených v hriechu), ...o prítomnosti Boha všade netreba diskutovať, je všade, neobmedzený, v absolútnej moci....nie je v pekle, lebo tam je to už irelevantné, tam nechodí, hoci má moc i nad peklom...milosť a milosrdenstvo Boha je všade, ale v pekle ju už neuplatňuje ,v nebi milosť a milosrdenstvo Boha nie sú potrebné, lebo tam sa žije v láske, a láska v nebi vylučuje vše, a "prekrýva" vše...
Ježiš tam bol po svojej telesnej smrti
vážně? jestli on to neodkoukal od Ištary...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Sestup_I%C5%A1tary_do_podsv%C4%9Bt%C3%AD
Dalko - ano prdi kazdy tvor na zemi -- teda mimo zivocichu zijicich ve vodach - prdi zpusoveno potravo - komar so obcas prdne
I delfín, viděl jsem prdět i velrybu a nebyl to ten vzduchový otvor.
Tao je všude, i v hovnu a chcankách, jak prohlásil jakýsi taoistický mistr
Jsem kdysi hledala v Bibli slovo "vsude pritomny" i toho slova či sousloví varianty a nic jsem nenašla, tak že všude asi že není ale je v Bibli že nebesa jsou Bohu stolicí a země podnoží..