To až mi se jmenujeme a naše podstata v přítomnosti je JSEM.
To až mi se jmenujeme a naše podstata v přítomnosti je JSEM.
takže to jsme není jméno, jak jsme psal, ale symbol :-)))))))))))))))
děkuji za potvrzení :-)))))))))))))
Bůh jméno nemá. Jsem není symbol je to konstatování bytí. A konstatování: "Jsem který jsem" naznačuje, že je sám ze sebe, že ho nikdo nestvořil tedy že je věčný, bez začátku a konce.
Každý z nás je ten, který je. Takže ty kecy o věčnosti bez začátku a konce jsou tam jaksi nepatřičně a navíc.
Přestože máš jméno, jsi ten, který jsi. Protože pokud nejsi ten, který jsi, musíš logicky být ten, který nejsi. A to evidentně nejseš…
jsem který nejsem nemůže být nikdo, protože to jedno popírá to
druhé.
Tvoje logika není logická.
Bůh by mohl říci jenom "Jsem". To druhé slovo "Jsem" má význam
kontinuální existence-přítomnosti bez časového ohraničení.
Je to trochu jinak : kdyby se Bůh jmenoval JSEM, MUSEL by říct jen JSEM. Ne že mohl.
Tak, jak to řekl : teda údajně a ve skutečnosti ne, protože neexistuje,
tedy "Jsem (ten) který jsem" je klasická odpověď i člověka, který své
jméno naopak říci NECHCE.
"BER MNE TAKOVÉHO, JAKÝ JSEM, A NA JMÉNĚ NEZÁLEŽÍ". A TO JE TAKY PRAVDA,
VĚTŠINOU.
Je to ještě trochu jinak.
Debatujete tady o významu Božího jména, nikoli o jeho
znění.
Význam je popsán hebrejským výrazem ʼEh·jehʹ ʼAšerʹ
ʼEh·jehʹ.
ʼEh·jehʹ znamená "stanu se", nikoli "jsem".
Kromě toho starověká hebrejština sloveso "jsem" neznala.
Já jsem většinou odkázanej na to věřícím věřit, co se píše v
Bibli a tak.
Každopádně to jsme zvědav na reakci zavisláckýho kusu betonu Kroky.
to z její teorie dělá možná cár hadru
Starověká hebrejština sloveso "jsem" neznala protože je to jméno Boha živých a to se podle jejich tradice nemá vyslovovat.
Ale no tááááááááááááák !!!!!!!
To, že se něco nemá vyslovovat, neznamená, že to neznám. naopak, musím to
znát, abych věděl, co nemám vyslovovat.
„jsem který nejsem nemůže být nikdo, protože to jedno popírá to
druhé.“
Správně, a právě proto každý je ten, který je.
„To druhé slovo "Jsem" má význam kontinuální
existence-přítomnosti bez časového ohraničení.“
To je jen účelová interpretace. Spíš to znamená: „Do toho, kdo jsem, je
ti houby, tak se o to nestarej a koukej poslouchat, co ti říkám!“
A nebo nemá ani potuchy o tom, kdo a kdy ho stvořil.
Nějakej lovec mamutů by připadal v ůvahu, ale bohužel neuměl ještě
hieroglyfy a tak nevíne jak se jmenoval, ani kde a kdy žil.
Neviním ho ze zlých ůmyslů, možná to s lidstvem myslel dobře. Ovšem
nemohu vyloučit, že to byl lišák podšitý a tím jak se prohlásil za
kněze, nebo za šamana, tak si vybudoval luxusní živnost na bedrech
hlupáků.
Lidstvo sesestává z těch kteří jen berou a těch, kterým je jen bráno.
"naše podstata v přítomnosti je JSEM." to je sračka co si
napsala, protože ty nejsi Bůh.
ani v přítomnosti ani v minulosti ani v budoucnosti.
Bůh je v nás, si to přečti v Efezským 4:6, Jan 17:21-23, 1.Jan 4: 15.16
přesně to popírá tvoji představu protože, když si koupíš krabici a uvnitř je žehlička, tak ta krabice není žehlička a stejně je to s člověkem když je v člověku Bůh tak ten člověk Bůh není
toto si napsala za sračku: "a naše podstata v přítomnosti je JSEM"
vysvětleno výše proč je to nesmysl
Jako že v přítomnosti nejsi ?
Tak u Tebe je to asi že často možný :-).
Raději čti a studuj:
1. Korintským 12
27Vy jste tělo Kristovo, a každý z vás je jedním z jeho údů.
„…každý z vás je jedním z jeho údů.“
Kristus je nějaká superhyperchobotnice?
úd význam (zastarale) člen nebo funkcionář[1]
Presbyterium skládá se z farářů a ostatních údů zvolených.[2]
.. považovali sebe vždy za údy jednoho kmene,..
https://cs.wiktionary.org/wiki/%C3%BAd
A Ježíš má nějaké členy a funkcionáře? On je snad nějaký spolek nebo skupina?
Takže evidentně nejde o členy a funkcionáře, ale o rúzné části těla, tedy o tu superhyperchobotnici.
Jojo a nebo o kuřata :-) ..kolikrát jsem chtěl shromáždit tvé děti, tak jako kvočna shromažďuje kuřátka pod svá křídla, a nechtěli jste!