Ano, tak jako všichni z 1.A mají poslouchat SVOU třídní. Kolik těch třídních tedy podle tebe mají?
Ano, tak jako všichni z 1.A mají poslouchat SVOU třídní. Kolik těch třídních tedy podle tebe mají?
A co jako? Uhýbáš zase někam pryč, protože jsem ti jasně ilustroval, že když mají děti SVOU učitelku, tak to neznamená, že mají každý jinou. A totéž je samozřejmě i s křesťany, kteří mají SVÉHO boha, který je ale taky jen jeden.
jenom že s učitelkami je to jinak máme k nim vztah a o Bohu v Bibli není napsáno že máme mít k Bohu vztah i když se to tak vypravuje ale je to stejný blud jako s bytostí.
Kecáš, vykrucuješ se jako had a logiku ohýbáš jednou sem a jednou tam,
jen aby zdánlivě podpořila výplody tvého chorého mozku. Význam slova
„svůj“ je vlastnost jazyka, a je úplně jedno, jestli ji aplikuješ na
učitelku, boha, nebo cokoliv jiného, co je sdíleno nějakou skupinou lidí.
Prostě v tomto případě to neznamená, že je oněch sdílených objektů
více. Tečka. Ty nejsi schopna s použitím jazyka sdělovat, ani sdělení
přijímat, u tebe prostě jakékoliv slovo může znamenat cokoliv, co se ti
hodí, a nikdy nemůže znamenat, co se ti nehodí.
A pokud máš pocit, že tě tu nechápeme, pak máš pravdu. Nechápeme tě,
protože pochopit znamená najít logický systém. V čem žádný není, to
pochopit nelze.
Jdu ještě spát. Nazdar!
Tak že mít přehled o tom co v Bibli je a co není je podle Tebe výplod
chorého mozku?
A nemáš takto náhodou nemocný mozek Ty ?
A asi taky se Ti ještě nepodařilo od vlivu tvé učitelky z MŠ a nebo ZDŠ
odejít :-).
Mít přehled je v pořádku. Ještě je ale třeba chápat, co slova
znamenají, jinak je ti přehled o nich k ničemu.
Že více lidí považuje za svůj jeden a tentýž objekt, je přece naprosto
normální situace a vůbec to neznamená, že by těch objektů muselo být
více. Takže když každý z 1.A má svou učitelku, je to pořád jen jedna
učitelka. Když každý Pražák má rád své město, je to pořád jen ta
jedna Praha. Když každý křesťan ctí svého boha, je to pořád jeden a ten
samý bůh. Ve všech případech je to ta samá vazba s tímtéž
přivlastňovacím zájmenem a s tímtéž významem.
A pak přijde nějaký dement a začne vykládat, že v případě boha je to
jinak, protože k němu nemáme vztah…
Za prvé: Proč tento významový rozdíl nenastává i u jiných věcí, ke
kterým nemáme vztah? Proč by čeština měnila své logické principy jen
kvůli tomu, aby tentýž obrat znamenal pro jeden jediný objekt pravý opak
toho, co pro všechny ostatní? Jen proto, aby to zapadlo do tvé uchýlené
logiky?
A za druhé: Pokud boha někdo ctí nebo miluje, pak k němu vztah rozhodně
má, protože jak úcta, tak láska jsou naprosto typické ukázky právě
vztahů.
Podtrženo a sečteno tu prostě jen plácáš naprosto antilogické hovadiny, a
ještě si myslíš, jak to máš promyšlené a logicky uspořádané! A
blázni jsou všichni okolo… Víš, když jsou všichni kolem tebe blázni, je
to podobný důvod k zamyšlení, jako když všichni kolem tebe jedou v
protisměru.
Když jede v protisměru po dálnici Kroky, tak si myslí, že všichni dokola se zbláznili a najeli na dálnici opačně, než jak se má.
Takovej dlouhý příspěvek ?
Promiň nejdu to číst nemám tolik času asi zase jenom nějaké tvoje
úchylné blbosti to jsou.
Je to článek o 1 své třídní učitelce všech žáků ve třídě
je fakt, že bys ten článek ani nebyla schopná dočíst, natož ho pochopit,
to by ses ztratila u první věty
Jinými slovy nemáš zájem o seriózní diskuzi. Nejsi poctivý diskutér. To je taky důvod, proč tě Visitor ve svých místnostech blokoval.
Co si pamatuju, tak jsi si na to naopak pořád stěžovala. Že tě neumožňuje diskutovat. Jenže ty diskutovat nechceš, ty chceš jenom prudit a diktovat. Neboli trolit.
Ten, kdo je obdařen schopností psaný text a mluvené slovo i chápat.
Takže ty jsi omluvena
Kroky ty o tom co je v Bibli nemáš přehled, když si přehlédla, že je v Bibli napsáno, že je Ježíš Bůh.
Takže plnění požadavků desatera, mít Boha v lásce, věřit mu,
uctívat ho - to není popit, jaký vztah má mít k věřící k bohu?
že ty ses zase zasekla na vztahu "pinďoura a pipiny"?????? ty by ses fakt
měla léčit.
a městská školská komise nad ředitelem. proč to sem taháš? nerozuměla jsi otázce? kolik svých třídních má 25žáková třída?