Ano, striktně vzato by po třech celých dnech bylo v
pondělí odpoledne.
Ale pokud vezmeme v úvahu, že na několika jiných místech se píše o
třetím dnu, ukazuje to, jak máme ty tři dny chápat.
Ano, striktně vzato by po třech celých dnech bylo v
pondělí odpoledne.
Ale pokud vezmeme v úvahu, že na několika jiných místech se píše o
třetím dnu, ukazuje to, jak máme ty tři dny chápat.
Je psáno třetího dne, ne tři celé dny. Klidně to mohl být pátek - neděle, jenomže to by člověk nesměl mít předsudky, že slavit Velikonoce uráží Jehovu.
Připomínáme si Kristovu obětní smrt.
Oslava velikonoc s tím souvisí jen velmi vzdáleně.
Zaprvé je to asi jediný svátek, který se neslaví podle pevného data, ale
kolísá tak, aby to vycházelo i na dny v týdnu. Důsledkem je, že se
neslaví v den, který odpovídá 14. nisanu.
Zadruhé většina velikonočních zvyků má pohanský původ a s Kristem
vůbec nesouvisí.
Velikonoční zvyky jsou Velikonoční zvyky a oslava vzkříšení je oslava vzkříšení. Vy neuznáváte ani to druhé, protože Ježíš je v jehovismu něco míň a protože Rutherford.
Oni si pouze připomínají Kristovu poslední večeři s učedníky, i když taky po svém. Kristovo vzkříšení neslaví, stejně jako Vánoce, narozeniny atd. V křesťanství je Kristovo vzkříšení největší svátek. Velikonoce jsou významnější než Vánoce.
Jehovist slaví poslední večeři okukováním krajíce chleba a skleničky
vína.
Které si posílají po sále a pak to víno nikdo nevypije protže nesmí tak
ho vylijí do záchodu
a ten chleba vyhodí do popelnice ten taky nikdo nesmí jíst protže 150tiletí
jehovisti tam nejsou.
uráži to jehovu protože Ježíš není Bůh, ale podle jehovistů anděl skázy abadoon.