Toto není o očistci - to tam není.
V Bibli jsou víc popsané detailně porno příběhy - proč to tak není i s
očistcem??
Gen 19 :
31Tu řekla prvorozená té mladší: „Náš otec je stařec a není muže v
zemi, aby k nám podle obyčeje celé země vešel.
32Pojď, dáme otci napít vína a budeme s ním ležet. Tak dáme život
potomstvu ze svého otce.“
33Daly mu tedy té noci pít víno. Pak vešla prvorozená a ležela s otcem. On
však nic nevěděl, ani když ulehla, ani když vstala.
34 Příštího dne řekla prvorozená té mladší: „Hle, na dnešek jsem
ležela s otcem já. Dáme mu pít víno i této noci a vejdeš ty a budeš s
ním ležet. Tak dáme život potomstvu ze svého otce.“
35 Daly mu tedy pít víno i této noci a mladší přišla a ležela s ním. On
však nic nevěděl, ani když ulehla, ani když vstala.
36 Tak obě Lotovy dcery otěhotněly se svým otcem.
Jer 3 :
8 Pro všechno cizoložství, jehož se ta izraelská odpadlice dopustila, jsem
se rozhodl, že ji propustím, a dal jsem jí rozlukový list. Ale její sestra,
judská věrolomnice, se nebála, šla a smilnila také.
9 Svým lehkovážným smilstvem potřísnila zemi, cizoložila s kamenem i
dřevem.
Ezech : 20
19 Stále víc propadala svému smilnění při vzpomínce na dny svého
mládí, kdy smilnila v egyptské zemi,
20 a vášnivě se oddávala svým záletníkům, jejichž úd je jako úd oslů
a jejich výron jako výron hřebců.
21 Tak ses ohlížela po mrzkosti svého mládí, kdy v Egyptě ohmatávali
bradavky tvých mladých ňader.
Takže proč??
Předmět diskuze:
“Ateismus je pochopení, že neexistuje žádný věrohodný vědecký ani faktický důkaz existence boha, bohů nebo jiných nadpřirozených jevů a bytostí.”
Ateismus je racionální a pragmatický a humanistický postoj k světu. Racionální v tom, že usiluje o poznání pravdy ( tím odmítá teorie o existenci neprokázaných nadpřirozených bytostí a jevů). Pragmatický, protože za prioritní považuje to, co je užitečné a prospěšné (náboženství to není, už proto, že lidi rozděluje - viz vztahy mezi židovskou vírou, islámem a křesťany). Humanistický proto, že na první místo staví člověka, skutečnou bytost, nedokonalého, ale vyvíjejícího se tvora, jakým jsme my všichni (ne tedy nějakého vymyšleného stvořitele mimo čas a prostor, kterého ani nelze dokázat).
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení