Koloským 2: 9 V něm je přece vtělena všechna plnost božství;
10v něm jste i vy dosáhli plnosti.
Koloským 2: 9 V něm je přece vtělena všechna plnost božství;
10v něm jste i vy dosáhli plnosti.
Včera slavit dva chlapíky, kteří k nám donesli církev a dnes slavit chlapa, kterého ta církev upálila..
"Jeho (Jana Husa) roucho se všemi dalšími osobními věcmi, které měl u sebe kat, na příkaz vévody Ludvíka III. také vhodili do ohně. "Čechové by je považovali za svátost a uctívali by je," řekl a slíbil katovi, že mu za to zaplatí. Pak všechen popel i s do hloubky vyrytou zemí, která byla pod hranicí, naložili na vozy a vysypali do nedalekého do Rýna, aby Mistr Jan Hus upadl do věčného zapomnění."
Když je Bohem Hospodin je Bohem i Hospodinka neb obraz Boha a podobenství Boha je člověk, muž a žena.
Proč by nemohla být v podobě Boha hospodyňka. Je na každém věřícím jaké představy si vytvoří a jaké schopnosti mu přizná. Je to jeho Bůh.
V co věřit ?
Nejbližší je mi věřit v Hospodinku Boha svou, je mi to nejbližší, nikam
to neuteče a je to potřebné k mému životu, samozřejmě že i v Otce i v
Syna ale to je asi že víc pro muže víra.
Aha tak že věřit v matku i v dceru ale Ježíš je prvorozený z mrtvých.
Aha ale vstát z mrtvých je věřit v Hospodinku Boha svou, plně souvisí to s
tímto:
1.Jan 4.
• 12Boha nikdy nikdo neviděl, ale jestliže se milujeme navzájem, Bůh v
nás zůstává a jeho láska v nás dosáhla svého cíle.
• 13Že zůstáváme v něm a on v nás, poznáváme podle toho, že nám dal
svého Ducha.
• 14A my jsme spatřili a dosvědčujeme, že Otec poslal Syna, aby byl
Spasitelem světa.
• 15Kdo vyzná, že Ježíš je Syn Boží, v tom zůstává Bůh a on v
Bohu.
• 16Také my jsme poznali lásku, kterou Bůh má k nám, a věříme v ni.
Bůh je láska, a kdo zůstává v lásce, v Bohu zůstává a Bůh v něm.
• 17V tom jeho láska k nám dosáhla cíle, že máme plnou jistotu pro den
soudu – neboť jaký je on, takoví jsme i my v tomto světě.
Bůh se totiž za matku v Izaiáši 66/13 i za kvočnu v Lukáši 13/34 a v
Mt 23/37 sám prohlašuje.
Boha tedy nemusíme oslovovat jenom "Bože můj", Boha můžeme oslovovat i
"Bože má" když Eva je také obraz a podobenství Boha :-)
Boží jméno se přestalo vyslovovat a původní výslovnost byla zapomenuta. Na jeho místo se začalo používat Adonaj, Pán a nebo ha-Šem, to Jméno.
Ha-Šem je zapisováno pomocí písmen JHVH jod-he-vav-he, יהוה a nevyslovuje se, do češtiny je JHVH přeloženo na JSEM v Exodus 3/14.
Bůh je Duch a Duch je hebrejsky Ruach, ženského rodu, řecky Pneuma je rodu středního, česky Duch je v rodě mužském ale JSEM je pro všechny rody dostupné, JHVH taky, vždyť všichni se nějako jmenujeme a Bůh je na de všemi ale i v nás.
Mně je to tedy jasné :-)
Pán Bůh a paní Bohová jsou jedna vášeň :-).
A tak podobně stvořili i člověka, muže a ženu, to podle své obrazopodoby,
ono totiž bez vášně to jaksi nejde :-)...
Jsou jedno tělo totiž a tak nejsou dva ale jeden :-).
Jan 7:38: "Kdo věří ve mne, `proud živé vody poplyne z jeho nitra´, jak praví Písmo.""
Izajáš 58, 11
A Hospodin tě povede ustavičně, nasytí tvou duši i na vyprahlých místech
a dodá svěžesti tvým kostem. Budeš jako zavlažovaná zahrada a jako vodní
zdroj, jehož voda nebude vysychat.
Izajáš 55, 1
Aj, všichni žízniví, pojďte k vodám, i ten, kdo nemá peníze. Pojďte,
kupujte a jezte, pojďte, kupujte bez peněz a bez úhrady víno a mléko.
Jan 4, 10
Ježíš jí odpověděl: „Kdybys znala ten Boží dar a věděla, kdo je ten,
který ti říká: ‚Dej mi napít‘, požádala bys ty jeho a on by ti dal
živou vodu.“
Koloským 2
9V něm je přece vtělena všechna plnost božství;
10v něm jste i vy dosáhli plnosti. On je hlavou všech mocností a sil.
11V něm jste obřezáni obřízkou, která není udělána lidskou rukou;
obřízka Kristova je odložením celého nevykoupeného těla.
12S Kristem jste byli ve křtu pohřbeni a spolu s ním také vzkříšeni
vírou v Boha, jenž ho svou mocí vzkřísil z mrtvých.
Ř 8:15 Nepřijali jste zajisté Ducha služby opět k bázni, ale přijali
jste Ducha synovství/dcerovství, v němžto voláme Abba, totiž
Otče/matko..
16 A tenť Duch osvědčuje duchu našemu, že jsme synové + dcery Boží.
17 A jestliže synové/dcery, tedy i dědicové, dědicové zajisté Boží,
spolu pak dědicové Kristovi, však tak, jestliže spolu s ním trpíme,
abychom spolu i oslaveni byli.
Hospodinova "společnice" ?
Přísloví 8
22 Hospodin měl mne při počátku cesty své, před skutky svými, přede
všemi časy.
Kde jsi. Když tě hledám tolik let ? Vím, že tě vídám, ale která z těch co znám jsi ?
Je nemožné zotročit, mentálně nebo společensky lidi čtoucí Bibli,
neboť principy Bible jsou základem lidské svobody.
Horace Greeley
Jan 8 : 31Ježíš řekl Židům, kteří mu uvěřili: „Zůstanete-li v
mém slovu, jste opravdu mými učedníky.
32Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými.“
"jejich výzkum se může stát počátkem nového směru výzkumu, který by
mohl mnohem lépe pochopit nábožensky (ale i ateisticky) motivované
rozhodování."
https://cnn.iprima.cz/vedci-nasli-misto-kde-se-v-mozku-ukryva-buh-vira-tam-vyvolava-stejne-reakce-jako-brani-drog-344808?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Principy Bible není nic jiného ne návod jak ovládat a zotročit občany. Je to, po staletí, osvědčený způsob. Jak je vůbec možné, že že stát, ještě v dnešní době, platí teologické fakulty.
Jojo vlci v rouše beránčím :-).
Ale: „Zůstanete-li v mém slovu, jste opravdu mými učedníky a poznáte
pravdu a pravda vás učiní svobodnými.
Už za Ježíše byli okolo něho lidi co se takzvaným "dobrodiním"
obohacovali a jinak tomu není do dnešních dní, to už na světě je tak
nějako, jak jinak:
Jan 12
1Šest dní před velikonocemi přišel Ježíš do Betanie, kde bydlel Lazar,
kterého vzkřísil z mrtvých.
2Připravili mu tam večeři; Marta při ní obsluhovala a Lazar byl jeden z
těch, kteří byli s Ježíšem u stolu.
3Tu vzala Marie libru drahého oleje z pravého nardu, pomazala Ježíšovi nohy
a otřela je svými vlasy. Dům se naplnil vůní té masti.
4Jidáš Iškariotský, jeden z jeho učedníků, který jej měl zradit,
řekl:
5„Proč nebyl ten olej prodán za tři sta denárů a peníze dány
chudým?“
6To řekl ne proto, že by mu záleželo na chudých, ale že byl zloděj: měl
na starosti pokladnici a bral z toho, co se do ní dávalo.
I proto máme vcházet těsnou branou:
Mt 7,13 „Vcházejte těsnou branou.
Prostorná brána a široká cesta vede do záhuby a kdekdo tudy kráčí.
14 Těsná brána a úzká cesta však vede k životu a málokdo ji
nachází.
Křtít by se mělo ve jméno Otce neb je psáno: (Matouš 28:19) křtěte je
ve jméno Otce i Syna i Ducha svatého.
Ježíš dostal od Boha jméno nad každé jméno, tj. jméno svého Otce když
podstoupil smrt na kříži a v toto jméno měli by jsme být pokřtěni,
totiž ve jméno Otce, to je jméno Pána Ježíše Krista, které dědičně
obdržel když jej Bůh vzkřísil z mrtvých, posadiv na pravici své v
nebesích. (Fp2:8,9)+( Efezským 1:17-23) To jméno je JSEM(Exodus3/14).
Marek 3: 32 A seděl okolo něho zástup. I řekli jemu: Aj, matka tvá a
bratří tvoji vně hledají tebe.
33 Ale on odpověděl jim, řka: Kdo jest matka má a bratří moji?
34 A obezřev učedlníky vůkol sedící, řekl: Aj, matka má a bratří
moji.
35 Nebo kdož by koli činil vůli Boží, tenť jest bratr můj, i sestra, i
matka má.
(Boží rodina)
Papež František poprvé povolí, aby v synodě biskupů zasedly ženy s
hlasovacím právem.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-zeny-budou-mit-v-synode-biskupu-hlasovaci-pravo-rozhodl-papez-40429856#utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz