Rozcestník >> Náboženství >> Bůh Tě miluje!

Informace

Název: Bůh Tě miluje!
Kategorie: Náboženství
Založil: -
Správci: DominiqueD
Založeno: 21.11.2020 04:25
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 2484259x
Příspěvků:
64341

Předmět diskuze: Bůh Tě miluje! - 🤍 ❤️ I kdyby hory někam odešly, i kdyby se chvěly pahorky, má láska od tebe nikdy neodejde, smlouva mého pokoje se nezachvěje,,❤️🤍
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #52928

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE:
21.11.22 20:50:51 | #52928
Reakce na příspěvek #52926

Duše je nesmrtelná



| Předmět: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 20:54:11 | #52929 (1)

Jemu to nevysvetliš


 #52928 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 20:56:15 | #52930 (2)

To je mi jasný když čtu jeho názory



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 20:57:34 | #52931 (3)

Zkoušeli to všichni rozbít ten jeho kámen na srdci a nic.


 #52930 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:02:18 | #52932 (4)

No až se narodí jako kněz tak prozri



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
22.11.22 17:56:01 | #53000 (4)

všichni jehovnisti jsou na tom podobně, jako lorak....


 #52931 

| Předmět: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:14:40 | #52934 (1)

"...Bůh řekl: ‚Nebudete z něho jíst, ani se ho nedotknete, jinak zemřete..."

Az veris Bohu tak nebudes verit v nejakou vymyslenou neexistujici nesmrtelnou dusi ani v nejaky iluzorny a lzivy vymysleny posmrtny zivot.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:16:44 | #52935 (2)

"...Skrze jednoho člověka vstoupil do světa hřích a skrze hřích smrt, a tak se smrt rozšířila na všechny lidi, protože všichni zhřešili...." (Rimanum 5:12)

"Vždyť mzda, kterou dává hřích, je smrt, ale dar, který dává Bůh, je věčný život prostřednictvím Krista Ježíše, našeho Pána." (Rimanum 6:23)



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:25:00 | #52936 (3)

Blbost



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:38:27 | #52941 (4)

Uceni Krista a Boziho slova.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:39:50 | #52943 (5)

Píšu že to je totální blbost !!!!!!!!!!



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 22:03:34 | #52944 (6)

To je tvuj nazor. Uvadim prime citace.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 22:25:05 | #52947 (7)

He he že prý citace :
"...nebyl to Adam, kdo byl oklamán, ale žena. Byla úplně oklamána a zhřešila..."


 #52944 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 02:23:47 | #52959 (8)

1. Timoteovi 2kap. 14 vers.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 07:04:48 | #52962 (9)

Aha znám to v jiné formě :
14 A Adam nebyl sveden, ale žena svedena jsuci, příčinou přestoupení byla.


 #52959 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:07:39 | #53002 (10)

A to je i tvuj pripad.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:30:32 | #53014 (11)

O ne ty jenom jseš jako Adam a nebo jako Pavel a vše svádíš na ženu :-).
Ale zpytuj raději svoje svědomí kde děláš, udělals chybu :-).
Svádět svoje selhání na druhé, jakej to alibizmus :-)


 #53002 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:33:31 | #53015 (12)

Znevažoval snad někdy Ježíš tímto vaším "zcela již otřepaným" způsobem nějakou ženu ?


 #53014 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:35:39 | #53016 (12)

Zena pokud se bavime o lidech je prvotni pricinou tohoto selhani. Proto dostala i povinnost podrizovat se vedeni muze a uznavat ho jako autoritu.

Je malo rozumnych zen jenz dokazou kontrolovat sve emoce a delat rozumna rozhodnuti. Ty medzi ty rozumne zeny ale nepatris. Jsi obeti vlastni fantazie ovlyvnene ucenim satana a demonu.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:40:03 | #53017 (13)

Já jsem trans žena



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:48:10 | #53019 (14)

degenerace není ni k chlubení tranďáku



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:51:03 | #53020 (15)

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕💋💋💋💋🖕­🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕💋💋💋💋💋🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:51:35 | #53021 (15)

Degenerovaný jsi ty ty chudáků



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:44:57 | #53018 (13)

Žena a prvotni pricina :-)
A to máš od kuď ?
To je tvoje démonsko sataneské nelidské i bezbožné učení, s tím by jsi měl něco dělat ale nemusíš, klidně si v tom svém bludu setrvávej, když Ti to takto svědčí :-).


 #53016 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 19:31:18 | #53027 (13)

Pouze podle daného mýtu, pravdivost mýtu nedokážeš...

Stejně tak logicky nevyvrátíš,. že svět nevytvořila SNRJ Sasmnice neviditrelného růžového jednorožce


 #53016 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:09:47 | #53003 (9)

Názor Timoteje, nic více, nic méně.


 #52959 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:10:33 | #53004 (10)

to nedokazuje ani to, že nějaký adam existoval....


 #53003 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:23:45 | #53012 (11)

1. Korintským 12, 3Proto vám zdůrazňuji, že žádný, kdo mluví z Ducha Božího, neřekne: „Ježíš buď proklet,“ a že nikdo nemůže říci: „Ježíš je Pán,“ leč v Duchu svatém.


Ježíš je Pán může říci klidně i satanista, když bude chtít. Takže není pravdou, že tutovětu musí satanoistatvrdit v Duchu svatém, ale například proto, aby oklamal věřící....

Opět logická chyba autora textu


 #53004 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:27:01 | #53013 (12)

Kortinským.... 1-7/40

40Po mém soudu bude však pro ni lépe, zůstane-li tak; myslím, že i já mám Ducha Božího.


On myslí, on to neví, to má být slovo boží????

Tohle má být slovo boží???

12Ostatním pravím já, a ne už Pán: Má-li někdo z bratří ženu nevěřící a ona je ochotna s ním zůstat, ať ji neopouští.


pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán: pravím já, a ne už Pán:pravím já, a ne už Pán:

Takže osobní názory jsou slovem božím???


 #53012 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
22.11.22 18:07:30 | #53001 (5)

blbost. Co z toho je pravda, které evangélium pravdivě informuje???

Co Ježíš přikázal dvanácti učedníkům, když je vyslal? Matouš 10; 10: ať nenosí mošnu, ani dvoje šaty, ani obuv, ani hůl. Marek 6: 8-9: ať si vezmou na cestu hůl a sandály.

Nesrovnalosti v evangeliích
Publikováno v Svět Od: Lukáš Balabán Dne: 20 prosince, 2015

Po komentářích k desateru přináším článek, který jsem chtěl zveřejnit už dávno, ale vyžadoval poměrně značné úsilí při shromažďování dat z Bible. Základní myšlenkou je otázka, zda lze biblická evangelia považovat za věrohodné historické dokumenty pro Ježíše a jeho vzkříšení.

Účelem historické vědy je určit, co se v minulosti nejpravděpodobněji stalo. K tomu, aby historikové mohli určit historicitu nějaké osobnosti či události, potřebují důkazní materiál – prameny, zdroje. Ty by měly splňovat následující kritéria:

měly by pocházet ze stejné doby jako daná osobnost či událost
mělo by jich být hodně
měly by být na sobě navzájem nezávislé. pokud máte dvacet dokumentů, a všechny zaznamenávají svědectví jednoho člověka, pak nemáte dvacet zdrojů ale jeden zdroj.
měly by se v klíčových věcech shodovat
měly by být nezaujaté vůči zkoumanému předmětu

A jak je to v případě evangelií? Evangelia jsou jediným zdrojem, ve kterém je zaznamenáno vzkříšení Ježíše Krista, což je klíčová věc pro křesťanství jako celek. Jsou evangelia vhodnými historickými prameny pro určení toho, co se v minulosti pravděpodobně stalo? Obávám se že ne, protože:

Kdy byla evangelia sepsána? Rozhodně ne v době, kdy se stalo to, co popisují. Většina odborníků se shoduje na tom, že Marek vznikl někdy mezi lety 65 až 70 n.l., Lukáš a Matouš zhruba o 10 let později, Jan někdy kolem roku 90. Pokud jsou tato data správná, pak to znamená, že nejstarší záznam o Ježíši vznikl nějakých 40 let potom, co se tyto události měly stát.

Připusťme, že apoštol Pavel psal o Ježíši dříve, hovoří o vzkříšení v 1. listu Korintským, zhruba 20 let po evangelijních událostech. Ale ani to není zdroj současný s Ježíšem.

Nejsou žádná očitá svědectví. Pavel sám uvádí, že se s Ježíšem osobně nesetkal a autoři evangelií nejspíš také ne. Autoři evangelií navíc nejsou známi. Evangelia byla pojmenována při pozdějších edicích. Navíc, Ježíšovi učedníci byli prostí nevzdělaní obyvatelé Galileje, kteří mluvili aramejsky. I ve Skutcích apoštolů (4; 13) se dočteme, že Petr a Jan byli “lidé neučení a prostí”. Většina lidí ve starověku neuměla číst, natožpak psát. Rodným jazykem Ježíšových učedníků byla aramejština, zatímco tyto knihy jsou napsány řecky, lidmi, kteří byli vzdělaní a měli určitou znalost řecké rétoriky a kompozice.

Odkud se tedy autoři evangelií dozvěděli Ježíšův příběh? Jestliže nešlo o Ježíšovy učedníky, pak to byli lidé, kterým ten příběh někdo vyprávěl. A tomu někomu ten příběh předtím vyprávěl někdo jiný a tomu před ním zase někdo jiný, a tak dále. Příběhy o Ježíši kolovaly mezi lidmi a předávaly se ústně po mnoho let od Ježíšovy předpokládané smrti a údajného vzkříšení do vzniku prvních písemných záznamů. Křesťané tyto příběhy vyprávěli s cílem obrátit na víru ostatní lidi. Občas je za tím účelem vylepšovali a pozměňovali. Tento proces trval celá desetiletí, než tyto příběhy byly zapsány. Tedy, evangelia jsou písemným záznamem ústní tradice, která kolovala mezi lidmi.

Co se děje s ústně předávanými příběhy v průběhu času? Mění se. Jaké máme důkazy o tom, že se příběhy o Ježíšově životě, smrti a vzkříšení měnily? Můžete si je přečíst sami. Přečtěte si například Markovu verzi o Ježíšově smrti a potom Janovu verzi téhož. Zjistíte, že jsou mezi nimi nesrovnalosti. Tak například:

Ve který den Ježíš zemřel? Bylo to v den velikonoční večeře, jak uvádí Marek (14; 12), nebo v den, který jí předcházel, jak uvádí Jan (19;14)? Nemohl zemřít v oba dny.
Kdy přesně byl Ježíš odsouzen k smrti? Bylo to ráno, jak uvádí Marek (15; 1) nebo v poledne, jak uvádí Jan (19; 14)?
Nesl Ježíš svůj kříž celou cestu až na Golgotu (Jan 19; 17), nebo ho nesl Šimon z Kyrény (Marek 15; 21)? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Posmívali se Ježíšovi oba dva povstalci, kteří byli ukřižováni po jeho levici a pravici (Matouš 27; 44) nebo jen jeden a druhý se ho zastal (Lukáš 23; 39-40)? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Roztrhla se chrámová opona předtím, než Ježíš zemřel (Lukáš 23, 44-45), nebo poté, co zemřel (Matouš 27; 50-51, Marek 15; 37-38)? To závisí na tom, které evangelium čtete.

Jde pouze o několik příkladů týkajících se Ježíšovy smrti. Co třeba, pokud jde o jeho vzkříšení?

Kdo přišel třetího dne ke hrobu? Marie Magdalská samotná (Jan 20; 1), nebo Marie a další ženy (Matouš 28; 1, Marek 16; 1, Lukáš 24; 10)? A pokud přišly i další ženy, kolik jich bylo a jak se jmenovaly? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Byl kámen, který zakrýval vchod do hrobu odvalen (Marek 16; 4, Lukáš 24; 2, Jan 20; 1), nebo ne (Matouš 28; 2)? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Viděly ty ženy mládence (Marek 16; 4), dva muže (Lukáš 24; 4), jednoho anděla (Matouš 28, 2) nebo dva anděly (Jan 20; 12)? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Co měly vzkázat učedníkům? Že mají zůstat v Jeruzalémě (Jan 20; 17), nebo jít do Galileje?(Matouš 28; 10, Marek 16; 7))? To závisí na tom, které evangelium čtete.
Pověděly ty ženy někomu o tom, co viděly (Matouš 28; 8, Lukáš 24; 9), nebo ne (Marek 16; 8)? To závisí na tom, které evangelium čtete.

Na základě těchto a mnoha dalších nesrovnalostí nelze z pohledu historické vědy považovat evangelia za spolehlivé historické prameny, a to z následujících důvodů:

Je v nich příliš mnoho sporných věcí.
Jejich obsah je záznamem ústní tradice, která kolovala mezi lidmi několik dekád, než byla zapsána.
Celá léta křesťané vyprávěli tyto příběhy ve snaze obrátit na víru nevěřící a tomuto účelu je přizpůsobovali. “Tvůj bůh se narodil z panny? Ehm… však můj taky!”
Autoři evangelií nejsou očití svědkové ani současníci, šlo o řecky hovořící křesťany, kteří žili 40-65 let po událostech, které evangelia popisují.
Evangelia jsou záznamem příběhů, které si křesťané vyprávěli po mnoho let, mnoho příběhů bylo pozměněno, některé byly zcela vymyšlené.

Jak jsem nastínil v úvodu, historická věda se snaží určit, co se v minulosti NEJSPÍŠE stalo. Naproti tomu zázraky, jako například vzkříšení Ježíše Krista, jsou už ze své definice nejméně pravděpodobné. Za zázrak považujeme nějaký jev tehdy, pokud pro něj neexistuje žádné jiné vysvětlení. Kdyby zázrak nebyl tou nejméně pravděpodobnou věcí, pak by to nebyl zázrak! Jinými slovy, je pravděpodobnější, že si křesťané Ježíšovo vzkříšení vymysleli, nebo měli halucinace, nebo koncept vzkříšení převzali z nějakého jiného náboženství. To všechno je pravděpodobnější než Ježíšovo historické zmrtvýchvstání. Závěrem uvádím další nesrovnalosti, na které jsem narazil:

Kolik generací je mezi Abrahámem a Davidem?: Třináct (Matouš 1: 2), nebo čtrnáct (Matouš 1: 17)?
Apoštol Pavel ve Skutcích (20: 35) říká, že máme “mít na paměti slova Pána Ježíše, který řekl: Blaze tomu, kdo dává, ne tomu, kdo bere.” V žádném z evangelií však tento Ježíšův výrok není.
Kdy došlo k uzdravení malomocného? (Matouš 8:13-14): Ježíš ho uzdravil předtím než vešel do domu. (Marek 1: 29-30 a 1: 40-42): Ježíš uzdravil malomocného poté, co navštívil Šimona Petra.
Kdo přistoupil k Ježíši? (Matouš 8; 5-7): Byl to setník, hledající pomoc pro nemocného služeníka. Lukáš 7; 3 a 7; 6-7: setník to nebyl, poslal přátele a židovské stařešiny.
Byla Jairova dcera mrtvá, nebo teprve umírala? Matouš 9; 18: Jairus požádal Ježíše o pomoc s tím, že jeho dcera právě zemřela. Lukáš 8; 41-42: Jairus požádal Ježíše o pomoc, protože jeho dcera umírala.
Co Ježíš přikázal dvanácti učedníkům, když je vyslal? Matouš 10; 10: ať nenosí mošnu, ani dvoje šaty, ani obuv, ani hůl. Marek 6: 8-9: ať si vezmou na cestu hůl a sandály.
Kdy přišel Jan Křtitel na to, že Ježíš je Mesiáš? (Matouš 11; 2-3 a Lukáš 7; 18-22): Když byl ve vězení, vyslal za ním své učedníky, aby to zjistili. (Jan 1; 29-36): Jan Křtitel to věděl ještě předním, než se s ním setkal.
Kdo vyslovil žádost pro syny Zebedeovy? (Matouš 20; 20-21): Jejich matka. (Marek 10; 35-37): Jan a Jakub Zebedeovi požádali Ježíše sami.
Která zvířata byla přivedena k Jěžíši? (Matouš 21; 2-7) dva učedníci přivedli oslici a oslátko z vesnice Betfage. (Marek 11; 2-7): přivedli pouze oslátko.
Kdy byl proklet fíkovník? (Matouš 21; 17-19) Ježíš ho proklel poté, co vyčistil chrám. (Marek 11; 14-15 a 20) Ježíš ho proklel předtím, než vyčistil chrám.
Kdy fíkovník uvadl? (Matouš 21; 9): Okamžitě. (Marek 11; 12-14 a 20): Následujícího rána.

Byla Jairova dcera mrtvá, nebo teprve umírala? Matouš 9; 18: Jairus požádal Ježíše o pomoc s tím, že jeho dcera právě zemřela. Lukáš 8; 41-42: Jairus požádal Ježíše o pomoc, protože jeho dcera umírala.


Tohle, že je slovo boží???


Nebylo to ani správně zaznamenáno....


 #52941 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
22.11.22 18:10:54 | #53005 (6)

Tohle je pouze ukazka tve zmatenosti a to co nekdo vidi jako rozpor je pouze nepochopeni urcitych udalosti opisovanych v urcitem casovem sledu a ruznymi pozorovateli.

Vickrat uz ti bylo vysvetleno to co pouze hloupe kopirujes a nepremyslis u toho abys pochopil co je tam skutecne sdeleno.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
22.11.22 18:13:38 | #53007 (7)

Jasně, ona umírala, nebo byla mrtvá... Nemohlo být oznámeno obojí jedním člověkem.... A ráno a okamžitě je to samé....

Tomu může věřt je jehovnista a jemu podobní


 #53005 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:15:55 | #53008 (8)

Loraki řekl, dnes před 5 minutami jsem byl na nákupu. Lorak řekl , dnes jsem nebyl na nákupu Obojí je pravda. Clověk musí být mentálně velmi sláb, aby tomu věřil....


 #53007 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:16:47 | #53009 (8)

Tak nez clovek umre tak je jasne ze predtim nez umre muze i umirat ne. Vsimni si i to, ze kopirujes pasaze jenz maji urcity casovy sled a driv zde byl zminovan pouze ten spatny zdravotni stav a az potom samotna smrt.

Jsi proste hlupak snazici se neco za kazdou cenu dokazat, ale ukazujes timto jen vlastni omezenou hloupost.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 19:25:18 | #53024 (9)

Byla Jairova dcera mrtvá, nebo teprve umírala? Matouš 9; 18: Jairus požádal Ježíše o pomoc s tím, že jeho dcera právě zemřela. Lukáš 8; 41-42: Jairus požádal Ježíše o pomoc, protože jeho dcera umírala.


O pomoc požádal buď pro to, že dcera umírala, nebo pro to, že zemřela....

Když umírala, nemohl žádat o pomoc, že zemřela, a když zumírala, nemohl žádat o pomoc proto, že umírala, když zemřela


 #53009 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 19:25:53 | #53025 (10)

stejně tak fíkovník uschnul ihned, nebo následujícího rána...


 #53024 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 19:28:54 | #53026 (11)

nemohl uschnout 2x.... Nemohl Jeshua chtít, aby si brali hůl a nebrali hůl.... To by trpěl schizofrenií. Což je nesmysl. Taskže tvrzení opět minimálně jedno není pravdivé


 #53025 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
22.11.22 18:17:05 | #53010 (7)

Marxismus len inismus m á celé knihy, kide je vysvětlován, to ale neznamená, že je pravdivý, byl vysvětlován milionům...Nez­namená to pravdivost marxismu-leninismu


 #53005 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
22.11.22 18:20:20 | #53011 (8)

Ani názory loraka , byť jsou vysvětlovány, nezamenají ani omylem, že jsou pravdivé.... Jen proto, že jsou vysvětlovány. A jen idiot si může myslet, že vysvětlení něčeho, nutně znamená pravdivost vysvětlovaného


 #53010 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 22:34:40 | #52948 (3)

Římanům 5
14Smrt však vládla od Adama až po Mojžíše i nad těmi, kdo hřešili jiným způsobem než Adam. On je protějšek toho, který měl přijít.
15S milostí tomu však není tak jako s proviněním. Proviněním toho jediného, totiž Adama, mnozí propadli smrti;


 #52935 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 21:25:13 | #52937 (2)

Blbost



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
21.11.22 22:35:43 | #52949 (3)

Jo snaží se obelstít :-).


 #52937