Meč je symbolem spojení všech co chtějí být součást bavit se o všem jako pravý rytíři a gentlemani.
Meč je symbolem spojení všech co chtějí být součást bavit se o všem jako pravý rytíři a gentlemani.
Rytíř vždy bude držet v ruce meč.
Pak je lepší jako symbol antický řečník na agoře.
Meč je symbol,nejde o meč, meč je nástroj, vždy ho drží člověk a ten vytváří v meči odraz.
Meč je symbolem moci, práva rozhodovat, svým způsobem egoismu, pokud pominu jeho hlavní účel.
Však píšu vždy zbraň je nebezpečnou kdo jí drží.Exculibur je meč spojení.
Ha ukaž :-O kde? :-))
Teda Enží, ty máš neskutečnou schopnost vidět v něčem něco, co tam
není. To by se dalo i využít v tvoření všemožného. Byla bys na to
šikovná. :-)
Ahaaa :-))) moc sama sebe urážíš, to není potřeba. :-)
Ahooj, díky, i tobě pěkný den <3
Co je pak pohádka?
Němcová, Pechová i Erben sbírali staré lidové příběhy a říkadla.
Společným základem je zázrak.
A ten zvládal i Robin z Loxley:-)
Pohádka je příběh pro děti s ponaučením, třeba že mají poslouchat,
nemají všechno na potkání vyžvanit nebo že i prokletí se můžou nakonec
zbavit. Zázrak? No to nevím, zázraky se dějí asi spíš v nějakých
náboženských příbězích. Pohádka je smyšlený příběh, což umožnuje,
aby zvířata a zrcadla mluvila, ale tohle bych zázrakem asi nenazvala.
Legenda má nějaký reálný základ - třena krále Artuše, rytíře,
nějaký meč, kalich nebo stůl. A na ně se pak lidovým vyprávěním nabalí
nějaké ty zázraky, což neznamená, že se něco mystického nemohlo reálně
přihodit. Četls Mlhy Avalonu?
Pohádky se píší a natáčejí pro děti a čtou a sledují je dospělí.
Spisovatelé, které jsem uvedl sbírali takové lidové příběhy, které
měly podle nich reálný základ.
Zázrak? Excalibur jako kouzelný meč, Robin Hood jako neporazitelný
lučištník, Valentýn jako svatý muž, který modlitbou navrátil zrak
Astoriově dceři.
Lidé odedávna přidávají a upravují zážitky a hledají zázraky, protože
se neumějí nebo nechtějí smířit s realitou, údělem nebo osudem.
Lepší svět, Artuš je tu hned:-)
Jo, to sbírali. A sbírali taky pohádky, věděli, že to jsou pohádky, a
sepsali a vydali je pod názvem Pohádky.
Tak učivo základní školy neznáš, ale hlavně že máš pindoura.
Blahopřejeme!!
Anebo jen popisují svoji realitu, kterou druhý nechce nebo neumí
vidět.
To, že někdo někoho vyléčí, někdo jiný nazve zázrakem, ale je to jen
jiný úhel pohledu. Slovo zázrak asi používají spíš materialisté,
kteří mají zato, že existuje jakási objektivní realita. Přitom už
Einstein věděl, že tomu tak není ("Ve vesmíru neexistuje místo
objektivního pohledu na skutečnost.")
Kvantový fyzik by pak nejspíš řekl, že se přihodila událost, která měla
extrémně nízkou pravděpodobnost vzniku.
A mimochodem, kauzalita je také solidní myšlenkový konstrukt.
Nebo běžný, vesměs obyčejný člověk použije slovo zázrak, na něco,
co bylo pro něj nepředstavitelné, i když pro jiného je to běžná věc.
Asi tak, jako se řečnicky používají jiná slova, třeba bože můj,
jéžiši, OMG atd..
Ve finále je jedno, kým kdo je a byl. Je to tak hovorové a profláknuté
všude, že to používá ateista i věřící dost často, aniž by jim to
došlo. :-)
Nezpochybňuji nevědomost jako takovou a právě z takové nevědomosti
vznikají pohádkové meče (vaše kauzalita):-)
Slepice mi chutná na paprice a vejce mám rád naměkko a k tomu čerstvý
chléb s máslem:-)
Umíte vařit?
V pohádkách jsou kouzla. Meč byl legendární, pohádkový je
dědeček.
Ty to názvosloví strašně motáš porád.
Nechám Vám Váš sen. Kdo rozumí, pochopí, kdo rozumí a nechce pochopit, pak zůstává pro někoho legendárním:-)
Není to jedno tato diskuse se jmenuje Exculibur, protože mám rád rytíře u kulatého stolu a představoval jsem si tu diskusi pro ty co chtějí, psát třeba dají něco o jahodách a prostě se baví,ten meč nehraje roli, jestli je pohádkový či mystický,nebo legendární. Můj sen byl že kdokoliv přijde ve slušnosti píše,bez urážek a prostě se baví o všem.Jako třeba já dám hudbu,chci se podělit,nebo dám něco z mého srdce,jak žiju, myslím a jen chci tu psát si u Exculiburu u stolu rytířů, kteří pro mě znamenají z té doby ctnost morálky,etiky,kodexu a moudrosti.
Má přítomnost je zde čistě náhodná a nelpím na tom sem chodit. Jdu
jen tam, kde nepřekážím.
A o legendách už jsme psali s paní "co vládne mečem".
OM ŠÁNTI ŠÁNTI ŠÁNTII
Meč bývá zpravidla ostrý, ne sice tak jako břit Musashi katany, ale ve
výsledku umí ublížit stejně.
Skutečná cesta nepotřebuje žádný meč, ani ten rétoricky plamenný.
Rozpoložení naší mysli náš meč tupí či brousí a naše mysl se ukáže,jak meč řeže.
To zní hrozně, promiňte mi ta slova, pane Mnichale. Dávejte lásku a přijímejte s pokorou.
Jen jsem ukázal stav mysli lidí v podobě meče i tak se dá použít
Exculibur v učení o stavu zlepšení naší mysli.
Tohle nemůže pomoci ke zlepšení mysli, ale naopak povede ke konfliktům - vnitřním i vnějším.
Ty už každý má v sobě může ukázat práci na sobě. Ten vnější i vnitřní tu byl dávno před mečem.Bude i bez něj.
Moudrý usiluje o rovnováhu - jin - jang.
Nebrousí žádná ostří a nepotřebuje žádné meče. V pokoře přijímá,
s pokorou dává.
Tak jistě buď pokorný a prijimej vše na své cestě,i ten meč se může hodit, když jdeš křovím a dál to nejde.
Když někdy nejde jinudy než křovím jíti i meč na pro sekání cesty se
hodí.
Pokud nebudete na své cestě pěstovat křoví, nebudete ho potřebovat.
Pak je tu ještě jedna možnost:
Ř 5:8 – Bůh však projevuje svou lásku k nám tím, že Kristus za nás
zemřel, když jsme ještě byli hříšní.
Dovětek: potřeboval k tomu Ježíš meč? Hodil se zélótům.
Nesekejte - milujte.
Když vyhnal Ježíš Kristus kupce z chrámu také použil meč, meč
jazyka. Křoví byly kupci jazyk Ježíše byl meč. Občas se meč použít
musí,aby jsme se nestali pouhým spalkem pro jiný meč.
Píšeme tady o Vašem meči. Ježíš kritizoval kupčíky s obětinami.
Samozřejmě nikdo není neomylný a on zde prokázal své člověčenství.
Co si myslíte, že by udělal Buddha?