Rozcestník >> Politika >> Diskuze k aktuálním zprávám

Informace

Název: Diskuze k aktuálním zprávám
Kategorie: Politika
Založil: Potua
Správci: Potua , Honza-Vichr
Založeno: 31.03.2020 21:23
Typ: Dočasné
Stav: Veřejné
Zobrazeno: 5406500x
Příspěvků:
148953

Předmět diskuze: Diskuze k aktuálním zprávám - Vlastní názor na aktuální téma, možno i s vložením odkazu na související článek.Samozřejmě bez osobních útoků,vulgarit a komolení jmen i nicků.
Máte nastaveno: řazení od: nejnovějších v stromovém zobrazení

Zobrazení reakcí na příspěvek #1185

Zobrazit vše


| Předmět: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 07:47:35 | #1185
Reakce na příspěvek #1177

Vycházím ze zveřejněných informací.Již v r.17 místní oviny zveřejňují zprávu,že vzniká propojení okrajových částí města se satelitními obcemi.Linka č.51 spojí Bystrc a Žebětín přes Veselku,Troubsko a Bosonohy s bohunickým kampusem a nemocnicí.
Ostatně délka tramvajové sítě je po Praze druhá nejrozsáhlejší v ČR.Např.v současné době rozsáhlý počin-
https://zdopravy.cz/brno-miliardova-stavba-tramvajove-trate-s-tunelem-zacala-zatim-se-prekladaji-site-35725/



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 09:42:36 | #1190 (1)

jenže to je zase v kompetenci DPMB (potažmo IDOS), jasně je dotováno Brnem, ale na územním plánu to nic nemění...



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 10:18:52 | #1195 (2)

Stavba sama je v kompetenci DPMB, stavbu zaplatí město, ale povolení musí vydat Ministerstvo dopravy, protože je to v okresu Brno venkov, čili mimo správní území města Brna. No a to povolení vydat nechce.


 #1190 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na…
30.04.20 10:22:16 | #1196 (3)

jo takto... *34091*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na…
30.04.20 11:36:36 | #1202 (3)

Ještě řekni,že jim Praha hází klacky pod nohy a za jakékoliv zpoždění,či nepořádek,je zodpovědná. *833*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina…
30.04.20 11:51:36 | #1209 (4)

Víš o někom jiném? Nádraží například je ze zákona státní včetně těch baráků, tak jako další liniové stavby, kdo o tom rozhoduje? Brněnští konšelé určitě ne (a plzenští doma ještě miň).


 #1202 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 12:05:16 | #1215 (5)

Já bych si vždycky napřed zametla před vlastním prahem.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 12:24:34 | #1220 (6)

A co bys navrhovala zametat? Například pana Patrika, kterému se daří rušit územní plán JMK už celá léta a který se rozhodl, že do Vídně se bude jezdit přes Břeclav bez ohledu na názor Rakušáků? Pan Patrik ovšem není náš.


 #1215 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 13:34:10 | #1227 (7)

Své zastupitele z řad politiků si do Prahy posíláte sami.A žábou na prameni není jediný úředník.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 17:38:49 | #1235 (8)

Pan Patrik "nezávislý" je a nikdo ho do Prahy neposlal, myslím že jsou to Děti země, Momentálně má podaných přes devadesát žalob proti silnicím a dálnicím. Proč, ptám se?


 #1227 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.05.20 12:25:45 | #1245 (9)

Protože mu to umožňují zákony a protože jsme tradičně papežštější..



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 10:31:40 | #1197 (1)

To je pravda. Praha si koupila nové tramvaje za 17 miliard, má na to, dostává podle zákona jako město například ze státního rozpočtu čtyřnásobek dotací než jiné obce a další peníze dostává jako kraj. Brnu koupila asi dvacet tramvají EU, a teď si jich 41 vyrábíme sami, je to levnější než ty porsche. Musíme, některé vozy jsou staré už 50 let. Brno má asi 300 tramvají a 200 trolejbusů na 24 linkách.


 #1185 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 10:33:16 | #1198 (2)

poršata jsou hnus.. nejhorší šalina, co mohla existovat..



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na…
30.04.20 12:00:24 | #1212 (3)

Ale aspoň jezdí a nemají poruchy jako ty pražské supervozy.


 #1198 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina…
04.05.20 23:49:44 | #1323 (4)

to jsi je neviděl v začátku v zatáčkách... museli se upravovat podvozky... o sedadlech, které byly naštorc ke směru jízdy jako v metru nemluvě... dělaly se kompletní předělávky elektroinstalace, vyměňovali se stykače, páč nevyhovovali... celkově nás to stálo víc než perfektní varia, které dodnes nemaj chybu, navíc jsou variabilnější



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 11:07:41 | #1200 (1)

Brno je jedna velká ostuda. Za komunistů byl po dlouhou dobu jediným obchodním domem Rozkvět na Náměstí Svobody. Tehdy to potřebám obyvatel celkem stačilo. Prostor před Hlavním Nádražím je dalším symbolem. Už za komunistů mělo být celé nádraží podkopáno tak aby se z třídy Vítězství plynule prošlo pod nádražím na Dornych. Projekt se realizoval v seškrtané formě. Po převratu se desetiletí debatovalo o přesunu nádraží a o jižním centru. Nakonec to skončilo referendem, které dopadlo negativně. Lid to všechno zarazil.

Kde bychom dnes byli, kdyby nebyl Parlament, referenda a vše se rozhodovalo v šeru sekretariátů ! V Brně i v České republice !


 #1185 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na kampus
30.04.20 11:37:47 | #1203 (2)

Teď mi nějak uniká,komu to kladete za vinu. *29713*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina na…
30.04.20 12:57:04 | #1221 (3)

Paní Potůčková, opět je tu problémem demokracie u Slovanů. Jako v tom Iráku, včera jsem se díval na Noe na televizní dokument o křesťanech v Iráku. Ti křesťané se shodli, že nejlépe jim bylo za Husajna. To co je tam dnes je ukázka demokracie v muslimském světě.

Podobně v tom Brně. Začalo se kopat v Pisárkách na napojení přivaděče z Husovic na pražskou dálnici. Po nějakých deseti letech slibů. A už je na světě zamítavé stanovisko Úřadu pro hospodářskou soutěž ohledně stavitele. Za komunistů by to postavili v akci Z.


 #1203 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina…
30.04.20 13:10:32 | #1223 (4)

No máš pravdu Vitásku, ale za komunistů by to v takovém případě v akci Z nesmělo stát víc než dva miliony. Spíš komunisti šetřili jak se dalo, s tím nádražím máš pravdu, taky tunel z dálnice na Svitavy a Hradec měl jít pod Kohoutovicemi, ale místo něj postavili pisárecký a teď je problém kolem řeky a v Židenicích raději zbourali půl čtvrtě (Gajdošova), než by udělali estakádu přes maloměřické nádraží.

Je to důsledek rozhodnutí s konce šedesátých let, že druhým největším městem ČSSR musí být Bratislava, jenže ta něměla tahdy ani 160.000 obyvatel. Tak se investice nasměrovaly tam a připojila se Petržalka, Dúbravka, Rača a další a Brnu se rozšiřování zastavilo.

Dnes už se ale okolní obce připojit k Brnu nechtějí a vyhovují jim malé radnice (Modřice, Moravany, Ostopovice, Jinačovice).


 #1221 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Šalina…
30.04.20 13:40:38 | #1228 (4)

Nechte Slovany s Husajnovým Irákem a držte se tématu - křivdy v Brně. *833* Stále mi totiž uniká,kdo je konkrétně(žádné dojmy!) způsobuje.Ostatně tím půvabným poukazem na akce Z činíte reklamu spíš řízení direktivnímu.
1.proč trvalo započetí stavby deset let 2.Důvody zamítnutí stavitele.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 14:20:12 | #1230 (5)

Problém není v Praze, problém je v Brně. Ani ne tak v zastupitelích, jako v Brňanech samotných. A taky v tom systému. Tj. v západní demokracii. Která ve slovanském světě naráží na podobné problémy jako v tom muslimském světě.


 #1228 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 16:29:17 | #1232 (6)

Žádala jsem o konkrétní informaci,tak jsem si našla sama a žádnou muslimskou,ani slovanskou stopu v těch problémech nevidím.Jen obyčejný tuzemský binec.
https://zdopravy.cz/silnice-43-ma-vest-tunelem-pres-brno-spojnice-d1-a-d52-nebude-na-tahu-jsou-krajsti-zastupitele-43199/



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
30.04.20 22:20:51 | #1238 (7)

Spíš celkové tuzemské poměry. Jaké tady byly kdysi a jsou i dnes. Dnes je o nich možné mluvit a to je další problém. Protože dříve, když se o nich mluvit nemohlo , anebo bylo jedno oficiální vysvětlení, se zdálo, že žádné problémy nejsou.


 #1232 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.05.20 12:29:18 | #1246 (8)

Tuzemské poměry dávají především nezdravý prostor stěžovatelům všeho druhu-vše kvůli velké panické obavě,abychom náhodou nebyli obvinění z nedostatku demokracie. *833*



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
01.05.20 15:36:39 | #1248 (9)

Nezdravý prostor stěžovatelům všeho druhu dává demokracie. Jak kdysi napsal Stalin: Jak rychle by postupovala výstavba socialismu, nebýt zpronevěr účetních, mrhání s kolchozním obilím, pomalého zavádění nové techniky, trestuhodné shovívavosti milice a hlavně těch tramvajových kecalů a věčných kritiků....


 #1246 

| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.05.20 16:55:49 | #1257 (10)

I demokracie se musí umět-mít svá kvalitní a respektovaná pravidla.Nekoneční stěžovatelé nejsou důkazem demokracie.



| Předmět: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:…
02.05.20 22:23:02 | #1266 (11)

Ten Stalin si toho byl vědom a Rusy s nějakou demokracií nezatěžoval. Na Beneše nedal.


 #1257